Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasAxis
Händerna var lite överallt, så kan man säga det ja. Håret, höll och inspekterade hennes händer och så hade hon kort kjol så jag råkade klämma lite på låren när vi satt bredvid varandra. Inget farligt. Men ni fattar.

Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasAxis
Ja hon tog bort min hand från låret. Full som jag var åkte handen dit ett par gånger till och varje gång viftade hon bort den. Men annars så.
Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasAxis
Okej gubbar, här kommer en uppdatering:
Jag och några kollegor stod i en klunga utanför möteslokalen när hon anlände för mötet. Jag tog tillfället i akt och gick fram till henne och sa något i stil med ”hej hej jag ska hämta kaffe vill du också ha?”
Hon sa ”nej det är bra tack”
Och sen snackade vi inte mer. Under mötet möttes våra blickar ibland. Någon stämning finns där. Så jag står väl fortfarande i någon slags ovisshet.
Vet att vi kommer vara i samma lokaler en dag i nästa vecka. Tips?
Eftersom hon tog bort din hand så var hon inte intresserad och ibland missuppfattar den som är intresserad och tror att det finns någon kemi eller stämning.
Mitt tips är att du ber om ursäkt (men säg absolut inte att hon är härlig och att du inte kunde låta bli), det låter på gränsen till hotfullt.
Men om du verkligen är seriöst intresserad (annars är det inte värt att dejta en kollega) så tar du det lugnt och långsamt och flirtar med ögonen (men inte mer med händerna) och ser om hon känns mottaglig för samtal och om det då går åt rätt håll så frågar du om ni ska ses och ta en fika (på offentlig plats).