2025-12-30, 22:11
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Nej verkligen inte. Det är en riktig stressfaktor.

Oh ja. Nu har dom tagit bort baskergäddans slemmiga kuk i från dagens publicering. Då fick 716 sin runkvideo dubbel publicerad vilken smällkaramell i slutet av året.
Citera
2025-12-30, 22:16
Medlem
Tjejen i Kramforsparet dog för åtta dagar sedan. Killen i paret står som närmast anhörig.
Hon blev 35 år och syns på foto med syrgasslang i näsan.
Jag upptäckte det igår bland nyinlagda avlidna på Fonus, jag kände igen hennes ansikte.
"Mellannorrlands Hospice" nämns bland kondoleanserna.
Jag tyckte den här hongäddan var mycket obehagligt manipulativ i kontakten med en påstådd 14- åring.
Citera
2025-12-30, 22:17
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Oh ja. Nu har dom tagit bort baskergäddans slemmiga kuk i från dagens publicering. Då fick 716 sin runkvideo dubbel publicerad vilken smällkaramell i slutet av året.

Du är en riktig gäddkuksconnoisseur
Citera
2025-12-30, 22:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

En finsmakare när det kommer till kukar alltså? 😂
Citera
2025-12-30, 22:30
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
En finsmakare när det kommer till kukar alltså? 😂

Kännare. Men finsmakare passar också bra

"Ordet connoisseur används för att beskriva en expert eller en finsmakare inom ett specifikt område, ofta relaterat till konst, mat, vin, lyxvaror eller kultur, och betonar en djup uppskattning, kunskap och förmåga att bedöma kvalitet. Det används både i allmänna sammanhang (t.ex. "en konst-connoisseur") och i specifika varumärken som tidningen Connoisseur, som riktar sig till en exklusiv publik inom lyxsegmentet."
Senast redigerad av HajPaDig 2025-12-30 kl. 23:02.
Citera
2025-12-30, 23:18
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Han har gått upp i vikt sedan de gamla fotona han visar. Vad som slår mig är att läpparna ser helt annorlunda ut. Det finns ju inget fett i dom.

Får väll låta sy upp kläderna hos skräddarn.
Citera
2025-12-30, 23:20
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#720 Sara och Patrik var bra under den här konfrontationen. Putte var mer passiv medans Sara eldade på utan att gå på för hårt. De båda levererade lite sköna ironiska kommentarer vilket bidrog med komik. Liknelsen med lik var lite rolig.

Gäddan i sig var ingen höjdare men vi uppskattar att han stannade kvar och pratade.

Konfrontationen får en stark 3a av 5. Inget märkvärdigt men bjöd iallafall på lite underhållning och utförandet av Sara och Putte var bra.

Ja, likgrejen ligger helt rätt i tiden.
Citera
2025-12-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cebej
Tjejen i Kramforsparet dog för åtta dagar sedan. Killen i paret står som närmast anhörig.
Jag upptäckte det igår bland nyinlagda avlidna på Fonus, jag kände igen hennes ansikte.
Jag tyckte den här hongäddan var mycket obehagligt manipulativ i kontakten med en påstådd 14- åring.

Oj. Det var som tusan. #473
Citera
2025-12-30, 23:24
Medlem
Skrattade så jag grinade åt #720 med tanke på tiden som gått mellan första och de andra fotona. 20 år typ?
Citera
2025-12-30, 23:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Nej för fan hatar dessa äckliga kukar blir glad varje gång man slipper se det, men kukarna är ju det finaste Gäddorna har så det vill dom ju tilll varje pris visa upp.
Citera
2025-12-30, 23:39
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Skrattade så jag grinade åt #720 med tanke på tiden som gått mellan första och de andra fotona. 20 år typ?

Jag började faktiskt fundera på om det överhuvudtaget var samma person. 😁
Citera
2025-12-30, 23:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cebej
Nu blev jag sådär enormt o-upprörd igen. Döda gäddor som inte längre kan lura i vassen är ju så oerhört mycket bättre än gäddor som fortfarande kan sätta tänderna i oskyldiga offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in