2025-12-30, 00:47
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Patrik och Sara kilar inte stadigt med myndigheterna men dom är väl människor för det? Sara måste bli frisk och sen tar vi det därifrån med skulder mm. Jag skulle avvakta med att sätta in stålar på Puttes konto då Kronofogdemyndigheten lurar i vassen även om Putte ger sken av att pengarna går oavkortat till utsatta barn

Känns stabilt med Putte som kassör för maktfaktorn Dumpen som ska vara med och spela. Med deras bakgrund så hade jag antagligen gjort samma sak men Dumpen är ett medborgargarde med hämndmotiv och den som inte ställer upp på detta är pedofil.

Nån som har koll på hur det blir med Dumpens 90-konto? Har varit på tapeten tidigare men man får inget riktigt svar

En fin bild på vår Hjälte Farbror Flås tillsammans med Viljo

https://www.faktum.se/media/0bijwvkf/viljo-nousiainen-patrik-sj_web-500x371.jpg?width=711&height=528&mode=max
Citera
2025-12-30, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Du verkar död inombords. Dumpen besegrade dig.

Skulle gissa på att Polisen oavsett måste följa lite regler. Dom kommer inte få initiera kontakt såsom Dumpen gör, och inte provocera fram som Dumpen gör. Betydligt mer passiv roll.

Då kommer något bli väldigt tydligt, detta enorma problem som Dumpen målat upp (framgångsrikt), sjunker med säkert 70-80%.
Citera
2025-12-30, 02:05
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
En fin bild på vår Hjälte Farbror Flås tillsammans med Viljo

https://www.faktum.se/media/0bijwvkf/viljo-nousiainen-patrik-sj_web-500x371.jpg?width=711&height=528&mode=max

Vilken djupt sorglig bild.
Citera
2025-12-30, 02:17
Avstängd
Helge.Palmcrantzs avatar
Jag har aldrig tyckt Dumpen var ett särskilt bra projekt men uppenbarligen har de haft ljusglimtar som hatarna ignorerar.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dumpen-och-gw-varnade--for-26-aringen-livsfarlig/
Citera
2025-12-30, 02:20
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jag har aldrig tyckt Dumpen var ett särskilt bra projekt men uppenbarligen har de haft ljusglimtar som hatarna ignorerar.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dumpen-och-gw-varnade--for-26-aringen-livsfarlig/

Det finns väl ingen normal person som inte höjer ett varningen finger för en tonåring (som han var vid tillfället) med tiotusentals barnporrbilder och som försöker kidnappa en tioårig flicka.

Snacka om att slå in öppna dörrar.
Citera
2025-12-30, 02:22
Avstängd
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det finns väl ingen normal person som inte höjer ett varningen finger för en tonåring (som han var vid tillfället) med tiotusentals barnporrbilder och som försöker kidnappa en tioårig flicka.

Snacka om att slå in öppna dörrar.

Jo det säger man nu. Men inte då. Lol.
Citera
2025-12-30, 03:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Du verkar död inombords. Dumpen besegrade dig.
Känner mig inte död, Dumparma känner sig färdiga att dö. Och de kommer att dö som organisation. De är lika ute som Konsum.
Citera
2025-12-30, 05:15
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
"vetenskapliga undersökningar", haha.
Mörkertalet i detta är enormt.

Man kan även tänka sig att de som dumpen tog INNAN de blev förövare (B) dvs innan de gjorde verklighet av sin fantasi, räddat många barn.
Eller tror du att antal förövare är en konstant?

Världens bästa Karlsson, har fel som vanligt, bara för att man lever i en fantasivärld ("man kan tänka sig") behöver det inte betyda att den är sann. Eventuella mörkertal är de som kommer fram på 1-3% gruppen. Dumpens träffsäkerhet är extremt dålig. Som tur är så kommer Dumpen stängas ner snart och de ansvariga ställas inför rätta, 2026 ser ut att bli ett otrevligt år för alla dumplingar .

Borde inte Dumpen jobba för att förbjuda Karlsson på taket. Den visar för barn att det är ok att bli kontaktad av feta små gubbar i fastigheten. Detta är inte ok. Dumpen får arrangera bokbål och bränna alla Karlsson på taket böcker som finns i i Sverige.
Senast redigerad av X-and-Y 2025-12-30 kl. 05:23.
Citera
2025-12-30, 05:43
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz

Kastar man pil och träffar tavlan vart 20:e gång så blir det en liten ljusglimt. Dom är inte sena att sola sig i segeryran. Tyvärr så motiverar dom 95% misslyckanden, med 5% fullträffar.
Citera
2025-12-30, 10:06
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Tack, du är så gullig men sätt gärna in mer pengar då det kostar att vara på vägarna för våra vänner och du skall betala!

Runkgubbe #719 är ett sånt scoop som Dumpen behöver för sin överlevnad och existensberättigande och Sara går upp i extas, nu smäller det och Dumpen blir accepterade men nej Dumpen är fortfarande paria Jag kan faktiskt nöja mig med Dumpens tjockisar men just nu är det viktigaste att Sara blir frisk. Kommer det inte in mer pengar så lämnas Sara på operationsbordet som sagt och gamle Svullo kommer ta fjortisars oskulder utav helvete. Krutgumman Sara behövs för Sveriges barn så in och stötta henne https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen

Jag verkligen älskar Dumpens uthängningar där gäddorna säger "va" till Patrik Sjöberg och han blir irreterad. Fittmagneterna #711 och #713 är klockrena exempel och Sara tittar åt andra hållet när praoeleven Patrik gör sin move

"Sluta säg va hela tiden, du tala svenska va?!" / Putte
Du har så klart rätt Gt, men jag råkade glömma en nolla, menade så klart 5000.
Jag är lika orolig som du för att flensostgubbarna ska få sina harem med fjortisar helt ostört, men vi kanske måste inse att detta är den nya trenden. 14-åringarna vill bara ha äldre kissgubbar och dom får gärna lukta lite bajs också. Sara o du såg detta tidigt, jag vet.
Citera
2025-12-30, 10:23
Medlem
Citat:
Patrik och Sara kilar inte stadigt med myndigheterna men dom är väl människor för det? Sara måste bli frisk och sen tar vi det därifrån med skulder mm. Jag skulle avvakta med att sätta in stålar på Puttes konto då Kronofogdemyndigheten lurar i vassen även om Putte ger sken av att pengarna går oavkortat till utsatta barn

Känns stabilt med Putte som kassör för maktfaktorn Dumpen som ska vara med och spela. Med deras bakgrund så hade jag antagligen gjort samma sak men Dumpen är ett medborgargarde med hämndmotiv och den som inte ställer upp på detta är pedofil.

Nån som har koll på hur det blir med Dumpens 90-konto? Har varit på tapeten tidigare men man får inget riktigt svar
Snackade med AUK som sa att det var på gång. Men han var ledsen för Dogge hade snackat skit om hans släkt.
Citera
2025-12-30, 10:26
Medlem
Citat:
Tror Du på riktigt att en fjortis hade svarat Dumpen så? Lite mystiskt och Lisa 14 år smyger ut för att träffa Gösta 79 i hans Renault med strålkastarna på?

Jag smög själv uti i tonåren i natten när föräldrarna snusade men det var ingen gammal kärring jag ville sätta på då och jag är mer än tveksam till att Dumpens story håller? Feta Gösta 79, chipstuttar, ölmage, Lisa 14 år nja.

Fantastiska Sara har lite att förklara. Det finns alltså så fruktansvärt dumma människor därute som tror på detta?
Inte för att smöra, men bra inlägg. ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in