2025-12-30, 10:13
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du kanske har glömt vilka som satt före denna regering.
Nej. Men dom som styr nu är inte annorlunda om du nu tror det. Samma visa. Så har dom bestämt att barn kan byta kön och man hamnar i kvinnofängelse. Det går ju utmärkt nu vi är snart två mån i kvinnofängelset. Tuffe Uffe springer runt i praid och dansa med människor i porrkläder på stan.
Citera
2025-12-30, 10:16
Medlem
Snubben var antagligen felskruvad från start så uppmuntrande eller inte hade inte spelat någon roll. Det som kunde spelat roll är om hans transande hade bedömts som psykisk sjukdom och att han låstes in för alltid på mentalsjukhus. Då hade My levt nu
Citera
2025-12-30, 10:21
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det är väl ändå skillnad på att vara bidragstagare och bidragstagare + psykotiskt sjuk?

För 20år sen så gjorde man en reform som släppte ut den här sortens människor.
De mår troligen bättre i förvar, under medicinering och låsta dörrar.
Vart tycker du att vi skulle gjort av Rikard då? Som inte klarade ett jobb dom tog hans enda inkomst resultatet vet vi ju.
Finns massor som lever med psykos sjukdom som med medicinering klarat ha ett vanligt liv. du tror alla med psykossjukdom är farliga? Det är dom långt i från. Men av alkohol blir folk aggressiva och farliga. Det borde vi förbjuda. Den som inte kan låta bli giftet får livstid.
Citera
2025-12-30, 10:40
Avstängd
Paris24s avatar
Tvärtom. Vilken tur att det finns ÄKTA män som jagar, fångar, dömer, låser in, dessa transor och psykfall som slår till mot det svagare könet. En äkta man begår inte kvinno-brott.
Citera
2025-12-30, 10:45
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Lösningen är enkel: Begränsa rösträtten till vuxna män.
Citera
2025-12-30, 10:57
Medlem
Comitiums avatar
Bekämpa pratet om mäns våld mot kvinnor!

Det är en generalisering och innebär med dagens modeterminologi en rasifiering av männen. Det är ta mig f-n främlingsfientligt.
Citera
2025-12-30, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Han (GM) är ju inte ens en man, hon identifierar ju sig som kvinna nu. Är det också mäns fel?
Men visst, viktigt att stoppa transkriberad våld, men när ser vi den demonstrationen?

och, kanske viktigare: tror någon på allvar att de våldsamma männen (och, i det här fallet, kvinnorna) är närvarande, lyssnar och tänker "fan, just det, jag måste sluta styckmörda kvinnor. jag som var upptagen med att försöka komma ihåg att köpa mjölk efter jobbet".

snacka om dödfött, och alla dessa mediala utspel är bara billigt kuksugande och godhetsrunkande.

jävla sociala medier, jag hatar skiten.
Citera
2025-12-30, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Nej. Men dom som styr nu är inte annorlunda om du nu tror det. Samma visa. Så har dom bestämt att barn kan byta kön och man hamnar i kvinnofängelse. Det går ju utmärkt nu vi är snart två mån i kvinnofängelset. Tuffe Uffe springer runt i praid och dansa med människor i porrkläder på stan.

Ja det är ju inte till hans fördel direkt, men man kan ändå inte byta en lätt förkylning mot Ebola.
Citera
2025-12-30, 11:46
Medlem
Citat:
Vart tycker du att vi skulle gjort av Rikard då? Som inte klarade ett jobb dom tog hans enda inkomst resultatet vet vi ju.
Finns massor som lever med psykos sjukdom som med medicinering klarat ha ett vanligt liv. du tror alla med psykossjukdom är farliga? Det är dom långt i från. Men av alkohol blir folk aggressiva och farliga. Det borde vi förbjuda. Den som inte kan låta bli giftet får livstid.

Såklart att inte alla med psykisk sjukdom är farliga, men det är ändå i den gruppen som den här sortens mördare hittas.
Räkna bort kriminella och våld i relationer så är det nästan bara psykisk ohälsa kvar.

Som sagt, så tror jag att även dessa individer mår bättre under vård.
Citera
2025-12-30, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Lösningen är enkel: Begränsa rösträtten till vuxna män.

Lösningen är enkel: Begränsa rösträtten till ENDAST vuxna män.

Du glömde ett ord i inlägget där.
Citera
2025-12-30, 13:04
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Dom tog ju socs bidraget för Rikard i Örebro det absolut billigaste sätt att förvara såna som han. En liten etta med soc bidrag. Inte det hade vi råd med. Folk vill INTE BETALA FÖR BIDRAGSTAGARE. Det det skulle kosta biljoner mer att ha dem på sjukhus.

Betalar hellre för inlåsning , varför vill du inte betala för vård men villig att betala en 1:a med bidrag?

Folket har så skev bild av verkligheten nu, tacka regeringen för detta.
”Ingen är sjuk, fullständigt normalt att byta kön” är ett exempel
Ett sett att spara in pengar för att inte ha mentalsjukhus öppna.

Vill man byta kön så är man inte fullt frisk, men regeringen har hjärntvättat folket med hjälp av sinnessjuka personer som har för mycket ”makt” lyssna man inte så blir man kallad div och det är inte bra utåt

Dom som säger att man är frisk om man vill byta kön, tycker jag synd om då dom är hjärntvättade
Citera
2025-12-30, 13:25
Medlem
Det går inte. Kvinnor är svagare än män och kommer alltid att löpa en risk att bli överfallen av en man. Kan bara dra en parallell till mig själv även om jag är man. Jag var rätt klen och liten för min ålder som barn och åkte ofta på stryk just pga att jag var svagare än de flesta.

Slutsatsen är att svaga alltid är mer utsatta. Men statistisk löper män en större risk att bli utsatta för våldsbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in