2025-12-28, 08:36
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Dumplingsarna ligger på latsidan när Sara inte berättar vad de ska göra. Undrar om de lagt in hennes privata Swishnummer lite här o där på dumpens hemsida? För att ge henne extra pengar? Skatteverket borde verkligen göra en koll.

Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Hon har fortfarande den egna insamlingen till sitt privata Swish konto. Det finns t ex på dumpens tips om böcker och länkar.
Det är något Skatteverket måste kolla upp. Hennes sidoinkomst alltså.
Citera
2025-12-28, 11:58
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Dumplingsarna ligger på latsidan när Sara inte berättar vad de ska göra. Undrar om de lagt in hennes privata Swishnummer lite här o där på dumpens hemsida? För att ge henne extra pengar? Skatteverket borde verkligen göra en koll.

Jag var för dumpen innan det började spåra ur. Och jag är glad för att jag aldrig skänkt en krona. Det blir intressant att se var det slutar.
Citera
2025-12-28, 23:22
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag var för dumpen innan det började spåra ur. Och jag är glad för att jag aldrig skänkt en krona. Det blir intressant att se var det slutar.

Ja vilka alternativ har vi?
1. Hon "blir frisk". Vilket bevisar att det hon berättat om sjukdomen inte varit sann.
2. Hon "dör". Men i själva verket är det bara en iscensatt död för att slippa leva i rädsla varje dag för hämnd från gäddor. Detta scenario, om det avslöjas, bevisar att det hon berättat om sjukdomen inte varit sann.
3. Det hon berättat om sjukdomen är sant och hon dör, troligen under 2026. Dumpen börjar falla sönder och inom några år så är det bara ett otrevligt minne.
Citera
2025-12-29, 13:50
Medlem
Rätt roligt arr du påstår i en annan tråd att du lättade på plånboken med 5000kr?
Och en annan tråd där du har hälsningar från dumpen AB...

Citat:
Citera
2025-12-29, 13:54
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitaliljan113
Rätt roligt arr du påstår i en annan tråd att du lättade på plånboken med 5000kr?
Och en annan tråd där du har hälsningar från dumpen AB...

Vad menar du. Man kan väl ändra sig. Först inte svischa och sen svischa lite ? Utveckla din argumentation tack. Du är väl inte en av de förståndshandikappade som Dumpen ABs fiskare hetsat upp ?
Senast redigerad av HajPaDig 2025-12-29 kl. 14:01.
Citera
2025-12-29, 14:06
Medlem
Haha och självklart så kommer det en sådan pik... inte ovanligt för det är ni sjukt duktiga på att skriva
Emot dumpen så är man Pedofil.
Jag hade personligen tyckt att det är polisens sak att ta fast idioterna. Den senaste 719 är helt otroligt fall. Polisen måste ju haft något liggande på han..

Vad jag menar? Vet du inte själv vad du skriver i dom olika trådarna om Dumpen och co?
Men eftersom du inte kunde läsa vad jag skrev så bör ju du vara förståndshandikappad.
(Tillhöra Dumpen)

Däremot fick jag komiskt nog en random förfrågan från lägg till snabbt på snapchat.
14 åring som "ville" prata med äldre.
Hon försökte med alla medel att jag skulle tycka om minderåriga
När jag tillslut tröttna på atta sjuka frågor så fick hon följande.

Hur mycket tjänar du på varje person som du fiskar och får till träff med? Får du kontanter eller Swish från Dumpen.
Blev blockad med engång..
Allt sparat på film hur dom verkligen försöker att lura in folk..

Citat:
Vad menar du. Utveckla din argumentation tack. Du är väl inte en av de förståndshandikappade som Dumpen ABs fiskare hetsat upp ?

Citat:
Vad menar du. Man kan väl ändra sig. Först inte svischa och sen svischa lite ? Utveckla din argumentation tack. Du är väl inte en av de förståndshandikappade som Dumpen ABs fiskare hetsat upp ?
Citera
2025-12-29, 14:17
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Haha och självklart så kommer det en sådan pik... inte ovanligt för det är ni sjukt duktiga på att skriva
Emot dumpen så är man Pedofil.
Jag hade personligen tyckt att det är polisens sak att ta fast idioterna. Den senaste 719 är helt otroligt fall. Polisen måste ju haft något liggande på han..

Vad jag menar? Vet du inte själv vad du skriver i dom olika trådarna om Dumpen och co?
Men eftersom du inte kunde läsa vad jag skrev så bör ju du vara förståndshandikappad.
(Tillhöra Dumpen)

Däremot fick jag komiskt nog en random förfrågan från lägg till snabbt på snapchat.
14 åring som "ville" prata med äldre.
Hon försökte med alla medel att jag skulle tycka om minderåriga
När jag tillslut tröttna på atta sjuka frågor så fick hon följande.

Hur mycket tjänar du på varje person som du fiskar och får till träff med? Får du kontanter eller Swish från Dumpen.
Blev blockad med engång..
Allt sparat på film hur dom verkligen försöker att lura in folk..

Du har inte hört talas om att man kan skämta om saker och ting ser jag. Det kan man göra även om det gäller landets i särklass största problem som är att tonårstjejer jagar feta gubbar i övre medelåldern och upp till runt 80 år gamla. Samt förståndshandikappade..

Du har snapchat. DU är pedofil. Där kom det... Erkännandet.
Citera
2025-12-29, 15:27
Bannlyst
Förvånad man blir att det gick till hennes privata utgifter. Den där jävla satmaran har väl manipulerat hela systemet, får bidrag samtidigt som hon jobbar, tjäna pengar stora dessutom. Medan andra får ställa klockan på morgonen & gå upp och jobba oavsett om man vill eller inte. Har jobbat på samma jobb sen jag var 20 & mycket extra jobb. Sen ser man en sådan parasit som dessutom försöker svartmåla männens naturliga attraktion, samtidigt tjäna pengar på detta.

Alla snackar om karma hela tiden att dom som vill träffa dessa unga tjejer kommer få sin karma dag, jag tror inte det finns någon dålig karma att vill ha en ung tjej. Det är nog mycket dåliga handlingar att manipulera ett helt system för sin egen vinning. Sara, hennes cancer går hand i hand med precis vad hon har gjort, precis vad hon har orsakat för smärta. Hon har hängt ut helt normala män. Visste kanske finns 2 % av dem som hon har hängt ut som en riktigt sjuka.
Citera
2025-12-29, 22:05
Medlem
Jaha då finns det många pedofiler om det bara gäller att ha snapchat

Jag har mitt på det torra då jag är gift. Värre för dig som får bruka handen och kolla på snusk.
Kanske är du som är pedofil här

Citat:
Du har inte hört talas om att man kan skämta om saker och ting ser jag. Det kan man göra även om det gäller landets i särklass största problem som är att tonårstjejer jagar feta gubbar i övre medelåldern och upp till runt 80 år gamla. Samt förståndshandikappade..

Du har snapchat. DU är pedofil. Där kom det... Erkännandet.
Citera
2025-12-29, 22:07
Medlem
Håller med dig!
Vissa utav männen verkar faktiskt helt normala men med övertygande och mycket jobb så har dom fått det dom vill för att sätta dit dom.
Så kanske 100stycken av dessa 719 är äkta pedofiler

Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Förvånad man blir att det gick till hennes privata utgifter. Den där jävla satmaran har väl manipulerat hela systemet, får bidrag samtidigt som hon jobbar, tjäna pengar stora dessutom. Medan andra får ställa klockan på morgonen & gå upp och jobba oavsett om man vill eller inte. Har jobbat på samma jobb sen jag var 20 & mycket extra jobb. Sen ser man en sådan parasit som dessutom försöker svartmåla männens naturliga attraktion, samtidigt tjäna pengar på detta.

Alla snackar om karma hela tiden att dom som vill träffa dessa unga tjejer kommer få sin karma dag, jag tror inte det finns någon dålig karma att vill ha en ung tjej. Det är nog mycket dåliga handlingar att manipulera ett helt system för sin egen vinning. Sara, hennes cancer går hand i hand med precis vad hon har gjort, precis vad hon har orsakat för smärta. Hon har hängt ut helt normala män. Visste kanske finns 2 % av dem som hon har hängt ut som en riktigt sjuka.
Citera
2025-12-29, 22:38
Bannlyst
Citat:
Håller med dig!
Vissa utav männen verkar faktiskt helt normala men med övertygande och mycket jobb så har dom fått det dom vill för att sätta dit dom.
Så kanske 100stycken av dessa 719 är äkta pedofiler

Många av dem som hejar på dumpen, svischar sedan skryter kommentarsfältet om att de har svischat spanar säkert själva in 14 åriga tjejer om de är män då.
Citera
2025-12-29, 23:53
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Jaha då finns det många pedofiler om det bara gäller att ha snapchat

Jag har mitt på det torra då jag är gift. Värre för dig som får bruka handen och kolla på snusk.
Kanske är du som är pedofil här

Ingen normal människa över 15 har snapchat. Tolka det som du vill Nej du. Såna dumheter håller jag inte på med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in