Citat:
Ursprungligen postat av
Bejsans
Tack för alla som ville hjälpa mig med mina frågor. Det är första gången jag använder Flashback själv, och lyckades inte svara på ett av svaren.
Jag funderar dock över fler saker, oavsett hur tomt och öde det är så undrar man om vidret har drivit omkring i området och tänkt att det är ett bra ställe att överfalla någon. Eller om han (spekulation) ”stalkat” My. Och hur han på helt egenhand lyckats få in henne i ett fordon oavsett om hon var vid medvetande eller inte.
Jag vill även uppmärksamma att det skapats en gofundme insamling till My’s anhöriga och hoppas på att vi som sitter i detta forum eventuellt kunde stötta från vårt håll också.
Att en en annan kvinna (åtminstone en som ser ut som en kvinna) närmare sig en, får en att bli ganska avväpnad.
Ta in i ekvationen att My kanske var salongsberusad/ trött efter att ha åkt från Stockholm, man blir ganska trött på det där pendeltåget när man sitter där i 40 minuter.
Alla transsexuella/transgender som utvecklats och gått igenom pubertet (som Hampus-Vilma har gjort) utvecklar annan muskulatur än en faktisk kvinna som blivit född med det DNA:t.
Dräparen hade en tätare densitet och en större volym i muskelmassa än vad My hade.
Bara fördelar för styckmördaren, My hade aldrig en chans.