Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Om du genomgått ett totalt könsbyte väljer de flesta att byta från penis till vagina, om det är en man som vill bli en kvinna. Men inte alla. Dock är könsbytet då inte fullbordat. I och med att dina hormoner nu förändrats och ditt testostereron är bytt mot östrogen är din person en kvinna. Varför man då vill hänga kvar vid sin penis kan bara de personerna svara på, och kanske inte ens de själv vet? Har man valt att bli en kvinna vill man ju kunna byta om bland kvinnor och kunna umgås med dem eftersom man själv blivit en. Behåller du ditt gamla kön skulle jag inte säga att bytet är fullbordat. Därav min fråga. Det är väldigt ovanligt med en kvinna som styckmördar och möjligen sexuellt skändar kroppen.
Kuken ryker väl när man har råd och tid kanske?
Sexuellt motiv vet vi ju inte om det finns alls. Kanske bara handlar om avundsjuka i en jävligt sjuk individs skalle? Sen har ju personen intresse av barn och döda kroppar osv...
Ja det här är väl en kvinna som mördat en kvinna i min mening.
Kändisar har gått ihop och skrivit om att "män måste ge sig nu". Har dom fel? Enligt mig, ja.
Det kommer att bli kortslutning i Sverige när den här personen låses in på Hinseberg.