Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 14:49
Medlem
Paris24s avatar
Om Vilma varit en mer kompetent mördare hade honhan kunnat bli Sveriges Dahmer. Jag får samma vibbar. Dahmer gömde sina lik och ibland återbesökte han deras skelett och sov över bredvid. Han slogs ihjäl av en annan fånge.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer
En betydande procent dår-mördare har ovanlig sexualitet. Det måste höra ihop.

Den enda lycka jag kan hitta i tråden är den fantastiska 10-åring som smet ur bilen för 6 år sedan. Vad hon utsatts för om hon inte smitit vågar jag inte tänka på. Hon och hennes föräldrar kan vara lyckliga resten av livet att hon lever, tack vare sin snabbtänkthet. Det var så nära.
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
För det första så är JAG 100% man, vilket tydligen inte du är. Denne GM är 100% man, trots sina patetiska försök till att dölja detta... Det är bara de likar som han och slika idioter som dig som anser att en man kan bli en kvinna enkom för att denne har fått en psykisk sjukdom...

Förresten - 100% kvinna, säger du - kan han föda barn? Får han mens? osv...

Finns många kvinnor som inte kan föda barn och som inte har mens. Man är väl det man känner sig som? Enligt nyhetskällor har han bytt juridiskt kön och då är man ju kvinna.

Någon som vet om det skett olösta våldtäkter eller försvinnanden där han bott senaste åren? Har han varit i Filippinerna eller Thailand? Känns ju inte som att han inte skadat fler på alla dessa år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Hur kunde personen i fråga få arbete? Är det på grund av att hans identitet skyddas? Jag menar, vissa får ju inte anställning på grund av krogrelaterade slagsmål och liknande, men denna person, som kidnappar och är pedofi får ändå arbete?

Lol, kriminella och psykiskt sjuka har förtur till arbeten och bostäder. Skara kannibalen fick både bostad och jobb ordnat. Han som mördade ambulanskvinnan. Psykiskt sjuk. Hade ordnat med lägenhet. Vad gör alla dessa människor ute i samhället? Varken kriminalvården eller psykvården fungerar i samhället. Vi skyddar brottslingar mer än brottsoffer.

Dessutom tror jag inte ett jävla skit på att GM identifierar sig som kvinna ( transa) Riktigt sjuk och farlig individ som " gömmer sig" bakom detta. Även ett sätt att komma närmare kvinnor. Han blir mer "avväpnad" och mindre farlig om han är kvinna bland andra kvinnor. Hamnar han på kvinnoanstalt blir det rena guldgruvan. Borde vara galgbacken direkt för dessa. Vissa kommer aldrig bli rehabiliterade. Likt Dahmer som ville bli avrättad, eftersom han visste att han aldrig skulle bli frisk. Och bara fortsätta.

Fy fan för dessa äckel som springer fritt i samhället. Så man vill kastrera fanskapet.
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Står bland annat i Expressen att han numera har ett kvinnligt namn.

Att han juridiskt bytt kön vet jag inte hur bekräftat det är, kan vara en trådsanning.

Nädå, flera medier som bekräftat att ett juridiskt könsbyte skett. Det är mainstream media som inte vågar ta i det med tång bara.
Citera
2025-12-29, 14:50
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Tänker i och med att han anhölls i sin frånvaro 10:36 den 27e, så måste spanet ha pågått från sent på kvällen den 26e och framåt. Eller?

Hittar inte nu, men när var det polisen sökte vid Uttran? Var det 19:00 26e eller var det 19:00 27e?

Ja, MGM2 måste väl på något sätt vara med inblandad. Återstår att se

27:e

45-åringen greps ~23:30 den 26:e.

Ett par timmar efter det så cirkulerade helikoptern över Nytorp (02-03:00, 27:e december).

Tog även sväng bort Södertälje och körde ett par varv. Tror det området hette Malm-…?

Uttran som sökställe dök upp i media kvällen den 27:e.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jaha de stavade namnet på olika sätt? Då tror jag inte att den här personen valt det namnet av det skälet. Då hade han väl valt samma stavning? Vilma är inget ovanligt namn och Andersson är väl typ Sveriges vanligaste efternamn? Ingen koppling alls så skulle jag tro.
R0bin S*bb (ä) Hj*rth (e) byter namn till Vilma Andersson och du tror inte att den sexualsadistiske styckmördaren har en baktanke med namnbytet bara för att han stavar Vilma med ett enkelt V?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vilma är väl visst en kvinna nu? Hon ser ju mer kvinnlig ut än de flesta feminister. Självklart är det en 100%ig kvinna!

Tragiskt att se så många kvinnor i tråden som är transfobiska.

Vad står personen registrerad som? I pass och på ID-kort? Man eller kvinna? Man kan ju vara transvestit t ex och inte alls ha bytt kön juridiskt eller gjort någon könskorrigering. Det är olika saker. Namnbytet om det stämmer tyder väl dock på juridiskt könsbyte? Men män får säkert heta Vilma om de vill också.
Citera
2025-12-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Här är min egen teori: Rönninge/Salem är inget stort område. Både BO och GM är ungefär lika gamla. Känns därför rimligt att de varit bekanta med varandra sedan tidigare, iaf ytligt. Kanske har kvinnan känt igenom och därför gått med på att bli körd av honom. Han har frågat: Vill du ha skjuts? Hon har frivilligt följt med honom in i bilen, väl där hon fått ett knivhugg i halsen på typ halspulsådern och har avlidit ganska omedelbart, likt Iryna Zarutska. Ingen aning om motivet, men gissar mest att det handlar om någon form av väldigt allvarlig störning, kanske relaterat till nekrofili eller kannabalism, där GM inspirerats av Lennart Persson, Issei Sagawa och önskat äta/dricka kroppsdelar alternativt spara kroppsdelarna som ägodelar. Hade absolut inte uteslutit kannabalism eller vampyrism i hans fall. GM verkar otroligt rubbad och kan besitta otroligt patologiska drifter.

BO har bott och pluggat i Lund de senaste åren. MGM kan ha bott i trakten max sen han blev utsläppt efter förra domen.

Så nej. De lär inte ha bott samtidigt i Rönninge/Salem.

Dessutom bodde MGM på Tärnstigen i Södertälje, inte i Rönninge/Salem.
Citera
2025-12-29, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Är adopterad til Sverige under 1970-talet från Pinochets Chile till som jag förstår det ett svenskt par som inte själva kunde få egna barn, adopterade honom samt en flicka från Thailand.

Rollen? Han är väl perverst lagd, mött Rbin troligen via ett sådant där dolt forum som dom brukar mötas, där Robin sexistiskt spelat kvinnan, sedan har dom två väl inte känt sig tillfredsställda. Valde att bortröva My, göra något sexistiskt mot henne, sedan styckmörda henne.

Fast det vet du väl inte? Tycker gubben och hans roll är sjukt intressant i sammanhanget. Varför är det bara jag?
Citera
2025-12-29, 14:52
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Finns många kvinnor som inte kan föda barn och som inte har mens. Man är väl det man känner sig som? Enligt nyhetskällor har han bytt juridiskt kön och då är man ju kvinna.

Någon som vet om det skett olösta våldtäkter eller försvinnanden där han bott senaste åren? Har han varit i Filippinerna eller Thailand? Känns ju inte som att han inte skadat fler på alla dessa år.
Vilka nyhetskällor har rapporterat om att han bytt juridiskt kön?
Citera
2025-12-29, 14:53
Medlem
Undra hur många han mördat. Han kan ju ha flyttat runt rätt så duktigt! Han har inte haft någon känd adress och på det så har han bytt namn i samma takt som han bytt kalsonger

Efter att ha dömts till drygt två års fängelse kom han ut och kunde gå under jorden.
Han har inte kunnat kopplas till någon adress.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/26-aringen-bytte-namn-flera--ganger-sparad-efter-fynden/
Senast redigerad av Ajabaja555 2025-12-29 kl. 15:01.
Citera
2025-12-29, 14:53
Medlem
Livremmens avatar
Finns en person som har gillat alla bilder som transan Robin lagt upp. Går man in på transans Facebook sida där han har lastbilsbilder så dyker en person upp hela tiden genom att gilla hans bilder. Undrar om den är av intresse....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in