Citat:
Ursprungligen postat av
eqal.rights
Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår. Det var den 18/12 på Timmermansstigen. Dottern har fått psykbryt utav detta nu när hon insåg att det troligtvis var GM. Dottern är ungefär jämnårig med BO och var kort, smal och gulblond. Klädd som för 10-15 år sen, i ljus jeansjacka som ska se ut som man har en hoodie under och "trasiga" jeans. Det var alltså så att personen först promenerade ikapp henne med snabba steg från centrum, och så förbi henne uppför en brant backe, för att sedan (måste ha sprungit som en vansinnig!!), runt en skogskulle för att kunna genskjuta henne och komma ut precis vid hennes sida snett framifrån, men då de snabbt närmade sig radhuslängan (efter en ödslig och kolmörk sväng förbi där det är skog på båda sidor) så fortsatte han framför henne längs med gatan medan hon vek av och in på vår tomt. Hade inte grannarna synts på tydligt i sitt kök när de passerade det huset och dottern inte varit så snabb och vaksam, ja då ... det var som att han gav upp när han insåg att de var mitt framför fönstren. Han hade nog siktat på att hinna runt för att vända och komma emot henne i den lilla svängen där det är skog på båda sidor och saknas lampor.
Fruktansvärd läskigt, vilken tur hon kom hem säkert! Är tyvärr övertygad om att det var MGM. Detta bedömer jag utifrån tidigare beskrivningar av honom:
”Hade aldrig gissat att just han var pedofil, liten och blond, ser ut som killen på Kalles kaviartuben” (citat från Dumpen
https://dumpen.se/2021/07/24/varfor-blev-ekeropedofilen-sekretesskyddad/
Hans längd på denna sida, 174 cm är rätt kort för att vara en kille. Det är inte bekräftat detta är hans konto men hur många fler Vilma (med V) född 99 är transor?
https://imgur.com/a/dMpiAHs
Vissa skriver här att du/din dotter har fel för att han tydligen är kvinna nu, men jag tror inte det. Tror han klär ut sig ibland med smink och peruk som en del av sitt psykiska tillstånd för att på något sätt få utlopp för sina begär, men det räckte inte till så han ville ha ett riktigt offer (tänker på någon som skrev här att en person på Reddit hade frågat om hjälp för han/hans ”vän” ville skada/mörda kvinnor).
Han har spanat länge efter rätt offer och tillfälle. Vilken tid på dygnet förföljdes din dotter? Jag antar det var när det var mörkt och det inte fanns andra folk runtomkring.
På tal om ovanstående länk, det finns flera gubbar runt 45-års åldern som har spanat på hans profil. Tror han och den andre misstänkte kan ha träffats där.