Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 10:05
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Om 45 åringen är misstänkt för människrov, så innebär det att Robin körde bilen, medan 45 åringen förmodligen satt i baksätet och lurpassade. Sedan måste han ha gått ur bilen och försökt använda hammaren för att slå henne i huvudet. I ren panik tappas hammaren, buntband och hennes hörlurar. Avsvimmad kör de iväg.
Nej det innebär det inte. 45-åringen är anhållen på den lägre misstankegraden. Det räcker med att de två har haft med varandra att göra under kvällen för att polisen ska kunna anhållna honom.
Citera
Medlem
Jag menar att den som skrev det jag delat år 2019 kunde förutse vad MGM nu genomfört.
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Vad menar du med ovanstående?
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag ser likheten med Ed Gein, där det fanns intrsse för döda kroppar och objektifiering. Men i den psykologiska drivkraften verkar det finnas tydliga skillnader. Ed gein var psykotiskt och hade grava vanföreställningar.

Jag har inte läst något om sadistisk dragning hos den aktuella gm. Har jag missat de? Förutom sökning på nakna döda kroppar, vad mer fanns i hans sökhitorik? Hade väligt gärna lästa fup för försöket till bortrövandet av den 10 åriga flickan.
Finns i annan tråd ett vittnesmål från någon som jobbat med honom innan kidnappningen att han varit lätt besatt av andras smärta/olycka, på bild etc.
Citera
Medlem
Nationalromantiks avatar
Det finns demoner bland oss, nu är jag troende men Robin är satan i kött och blod.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Tror ni det ligger någon symbolik i att Robin bytte namn just till Wilma Andersson. En annan tjej som blev styckmördad?

Inte mycket som låter friskt i det här fallet.

Det är klart att det är 100% att det är därför han valt just detta namnet. Knappast någon tillfällighet.

Han planerar ju verkligen saker. Ingen impulsiv person som agerar i stunden, utan planerande och kalkylerande ond jävla smutsperson.

Borde avrättas direkt.

Precis läst förundersökningen för kidnappningsförsöket och tackar gud för att flickan kom undan. Undra hur hon mår idag med all information som kommit fram, måste vara oerhört obehagligt.
Citera
Medlem
Bertillas avatar
Svinet.

Citat:
Misstänkt gärningsman. Robin Andersson tidigare Robin Ṣäbb Hjǝlt.

https://x.com/NisseHultIsBack/status/2005337273567748275
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag undrar hur förloppet gått till.

Är rönninge station inomhus?

En ytterst liten biljetthall. Attacken har skett i närheten av pendeltågsstationen utomhus.
Citera
2025-12-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eqal.rights
Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår. Det var den 18/12 på Timmermansstigen. Dottern har fått psykbryt utav detta nu när hon insåg att det troligtvis var GM. Dottern är ungefär jämnårig med BO.

Kan ni inte skriva ut hela händelseförloppet i en kommentar här, så blir det lätt att följa?

Tror att det hade varit nyttigt!
Citera
2025-12-29, 10:07
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilla
Svinet.

https://x.com/NisseHultIsBack/status/2005337273567748275

Han har hunnit byta namn 2-3 gånger sen det namnet och informationen är inte ny, så sluta posta Twitterkonton bara för att ge dem visningar
Citera
2025-12-29, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghty43
Hittar inte fanskapet på Rasit?
John Robin Vilma Andersson 19991128-XXXX

https://www.krimfup.se/search/john-robin-vilma-andersson

Någon som har hela person nr så man kan följa allt i Tingsträtten?
https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt
Han ser ju förfan sjukare ut för varje gång jag kollar på den transa-bilden.
Hur ofrisk kan man vara och tro att det någonstans i världen är okej att se ut sådär ?

Vem är hans föräldrar, utbildning mm ?
Citera
Medlem
Skakar av ilska. Om det här inte får oss att instifta dödsstraff så vet jag inte vad som kommer att göra det.

Sen kommer denna "stackars" ""kvinna"" säkert också hamna i ett kvinnofängelse om vänstern får som de vill. USCH.
Citera
Medlem
kinjinhoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Rätt enkelt att bara googla.

https://www.tv4.se/artikel/3Jahuuetl54oXQSJWwgGcA/25-ariga-kvinnan-i-roenninge-misstaenks-ha-styckmoerdats

Artiklarna jag läste tidigare idag innehöll inget om någon styckning. Ser nu att mer aktuella artiklar har den informationen. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in