Citat:
Ursprungligen postat av
Korvstopparen47
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att GM är kapabel till att ha utfört något annar våldsbrott utan att ha blivit påkommen. Det verkar finnas en oerhörd impulsivitet och bristande omdömesförmåga i utföranden av brotten. Se bara på hur han med 10-åringen, mitt på ljusa dagen i ett tätbebyggt villaområde stannar bilen och rakt framför flera villor, försöker kidnappa henne.
I fallet med My, lämnar han kvar buntband och hammare på platsen. Jag menar, vilken idiot som helst förstår ju att det är tunga bevismaterial.
Visst, han kan mycket väl ha stått och onanerat i någon skog framför en förskola eller skrämt upp en kvinna på vägen hem från krogen tidigare, men att han skulle vara någon sorts golden state killer med flera kroppar och mord på sitt samvete, det känns osannolikt.
Han är uppenbart efterbliven. Lågintelligent och helt jävla onödig. Ett slöseri av luft och såna som han borde ta livet av sig redan tidigt. Finns ingen hämnd som skulle vara nog att utsätta honom för. Jag hoppas så innerligt, för Mys och hennes familj skull, att allt gick fort. Sjuka jävla äckel. Såna som han ska aldrig födas.
Var inte så säker på det. Hon kan mycket väl ha lyckats komma undan tidigare.
Även om Vilma inte är någon smart tjej så verkar det ändå ha varit en del planering bakom detta.
Jag tror att någonting gick snett denna gång. Antingen så hörde Vilma att det kom en bil och fick därför bråttom med att få in My i bilen, eller så gjorde My motstånd till en början innan Vilma fick in en träff med hammaren.