Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymros
Intressant. Tycker precis som många andra att det är skandal att samhället inte kan skydda medborgarna från dessa idioter, trots att de i princip redan fastnat i garnet och Polisen har dem på radarn.
Fastnade för det här stycket i texten ovan "”Hade aldrig gissat att just han var pedofil, liten och blond, ser ut som killen på Kalles kaviartuben, han jobbade på macken, så man träffade honom i princip dagligen” berättade en som brukade handla på macken där Robin arbetade."
Får mig att tänka på en annan filur som fastnade på Dumpen. Måste varit några år sedan när Dumpen inte var så gammalt. En kille hade stämpt träff på en Lidl-parkering. Kan ha varit vid ungefär den här årstiden för hela parkeringen var nämligen väldigt isig. Han satt i någon form av pick-up, eller om det möjligen var en vit skåpbil. Vit var den i alla fall. Bilen stod parkerad i ena änden av parkeringen.
Tror det var hon Sara från dumpen som gick fram till bilen och knackade på rutan. Då killen förstod att det var dumpen svarade Sara att det är för halt. Du kommer inte härifrån, varpå han svarade "ska vi slå vad?" Han startade och försökte köra därifrån och det var på håret att han kom iväg, för hjulen stod bara och slirade precis som Sara sa. Det blev närmast lite komik av det hela.
Kommer ihåg detta, eftersom jag kände igen killen från en Shellmack där han arbetade. Jag kör rätt mycket bil och det här var en kille som kändes lite udda. Vill minnas att han hade mycket specifika tatueringar på underarmarna. En massa kors och skit. Är dock helt säker på att det inte är samma man som den där Robin. De ser helt annorlunda ut. Vet inte om folk får knäpp i huvudet av bensinångorna, eller om det bara är så att folk med detta intresse söker sig till sk kontaktyrken i hopp om att kunna snärja något offer. Kan det vara så?