Citat:
Ursprungligen postat av
Jaay
Jag tror som du att det är något mer än just pedofil, den här personen tror jag har sitt huvudmål att mörda, sen finns det säkert mer som personen gör. Men tror att mörda va det han ville
Med tanke på det som hittades i hans USB-minnen så tror jag ganska säkert att hen är en
sexsadistisk mördare, psykopat och nekrofil som dras till både flickor och kvinnor.
Vad det gäller hens transvestism kan det vara ett sätt att lättare locka till sig intet ont anande kvinnor och flickor för att vinna deras förtroende och sedan förgripa sig på dem.
Kan vara en fejk för att kunna smälta in lättare och slippa bli igenkänd i samhället.
Kan även vara så att hen vill straffa kvinnor som är födda i 'rätt' kön och som kan identifiera sig med det på ett naturligt sätt.
Vill han kanske visa hat mot sin mor genom att straffa andra kvinnor/flickor?
Hur som helst verkar det på något sätt litet märkligt att han hade en medhjälpare i detta fall. Sådana här galningar brukar väl operera enskilt från andra och njuta ensamma av sin perversitet?
Ja, tankarna är många. Tänk om det uppdagas att hen kan kopplas till fler grova brott? Sådana här sjuka personer kan sällan ge upp sina lustar.