2025-12-28, 23:50
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Nej. Det är efterblivet att tro att man ändrar vad man finner sexigt. En man som inte är bög finner fasta bröst sexigare än hängiga oavsett hur gammal han är.

Att du ens ställer frågan huruvida en femtonåring är pubertalt utvecklad säger hur lite du vet om kvinnor.

Ehm nej. Preferenser ändras bed tiden. Det kallas utveckling
Citera
2025-12-28, 23:50
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Nej. Det är efterblivet att tro att man ändrar vad man finner sexigt. En man som inte är bög finner fasta bröst sexigare än hängiga oavsett hur gammal han är.

Att du ens ställer frågan huruvida en femtonåring är pubertalt utvecklad säger hur lite du vet om kvinnor.

Ehm nej. Preferenser ändras med tiden. Det kallas utveckling
Citera
2025-12-28, 23:54
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Barn? Hon är byxmyndig. Vad en fyrtioårig man vill med henne? Knulla henne naturligtvis. Tjejer är som allra bäst mellan 15-24, innan the wear and tear börjar synas och antalet tatueringar byggs på. En sjuttonåring är som ett färskt Granny Smith-äpple.

Som sagt, ett offerlöst brott. Att du och dina manliga vänner påstår er tända på gamla tanter är bara läpparnas bekännelser. Hade ni fått chansen att slicka en tonåring i rumpan hade ni gjort det ifall ingen fått veta. Ljug inte. Men just här och nu är det stigmatiserat att erkänna att man föredrar unga fräscha fertila tjejer framför gamla sönderknullade bymadrasser.

Lustigt hur du tycker att kvinnor är sönderknullade när de blir äldre. Själv föredrar jag att ha en kvinna som har erfarenhet och vet vad hon gillar. Men du är nog samma sorts person som inte ser en poäng i att få partnern att komma.

Känns som bi har en hel del pedofiler här...

Och nej jag skulle inte röra en 15 åring. Men skulle någon röra mina barn skulle deras huvuden rulla.
Citera
2025-12-28, 23:56
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Ehm nej. Preferenser ändras med tiden. Det kallas utveckling

Bara för asexuella betahanar. Ni kan inte känna fysisk attraktion och förstår inte att det finns ett universellt kroppsligt ideal som alltid är sexuellt attraktivt, oavsett ålder. Ni tror att man tänder på hängrövar och päronformade 70-åringar när man själv är 70...
Citera
2025-12-29, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Tror hon fick kärlek och trygghet - också.

Många peddos är nog snälla osv men det gör inte hans handling mer moralisk rätt.
Det var odiskutabelt fel .
Citera
2025-12-29, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Du relativiserar.

Nu vet jag inte så mycket om Macrons barndom, men så vitt känt var han väl inte utsatt för misshandel i hemmet?

Du ser ingen skillnad i en ett förhållande mellan en 46 åring och en 30 åring och en en misshandlad 15 åring och en 40 årig "man"?

de spelar väl ingen roll vad han utsattes för i hemmet han var i beroende ställning till sin lärare och blev utnyttjad likt denna 15 åring flicka. När Åkesson var 30 så var hon 14år pedofili innebär dragning till en yngre individ. De är ju ändå de brottet handlar om.
Citera
2025-12-29, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Oavsett om det är skillnad på den attraktionen eller inte, så är det irrelevant.
Man kan tycka det är skabbigt eller asnajs, men det förändrar inget.
Då får vi införa det Tyska systemet.

Att säga till en 15-åring att
”-jo, du får välja själv vem du vill ha sex med”

För att i *Efterhand* säga att
”-ja du fick absolut bestämma vem du vill ha sex med, fast inte bara just den här, så nu åkte HAN in på kåken”

Det funkar inte, det förstår du.
Man måste ha en lag att gå efter, annars blir det GODTYCKLIGT, och det går rakt inte.

Mannen borde tänkt med hjärnan istället för kuken helt enkelt.
Citera
2025-12-29, 06:27
Medlem
Sånt jävla babbel i denna tråd.

Kanske bättre att fokusera på händelsen?
Citera
2025-12-29, 08:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Jag tror att jag representerar en rätt stor del av det svenska folket i min beskrivning av mannen som ett as, och jag är inte det minsta sexuellt frustrerad (tackar som frågar). Du, däremot, projicerar misstänkt mycket som en pedofil.

Det rätten har att ta ställning till, är om personen begått ett brott, inte om personen är ett as.
Vet inte varför du tror att tror att världen behöver dina ständiga utlåtanden om vad du tycker är moraliskt riktigt och inte, i alla de här trådarna.
Citera
2025-12-29, 09:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
I nästan alla länder på jorden som inte har 18 som byxmyndighetsålder (vilket är en minoritet av alla länder) så har man speciella lagar som skyddar de barn som uppnått age of consent men ännu är omyndiga. Att en sexuell myndighetsålder under 18 gäller fullt ut är mycket ovanligt.

Det har även i Sverige även innan räknats som barnvåldtäkt till 18 istället om vårdnadshavare eller HVB-hemspersonal har sex med 17 åring eller yngre.

Exempelvis räknas det internationellt som barnporr upp till 18 oavsett pubertal utveckling och oavsett 17 år 364 dagar.

Då alla utvecklas olika och många barn farit illa av att män väntar in deras 15-årsdagar är det väl fullt rimligt att skydda de mest utsatta några år till.

Vuxna har ingen anledning att ligga med barn och om man inte vill ligga med barn kan man istället välkomna lagändringen.

Jag håller inte med. För det första är en 15-åring en könsmogen ungdom, inte ett barn. Jag tror dessutom att lagar som fördröjer den fulla sexuella myndigheten över 15 år har en negativ skyddseffekt. Tjejer vill ofta ha en betydligt äldre pojkvän, och risken är då att hon söker sig till kriminella som skiter i lagen, istället för en skötsam svenne på 25 år, som faktiskt bryr sig om lagen. Slutligen så ska du inte blanda dig i vem fullt könsmogna individer har sex med i samtycke. Sex är inte farligt - sex är skönt och roligt! Unga tjejer är inte så oskyldiga som du vill tro. Det måste vara en runkfantasi som du har. Ditt inlägg innehåller även flera andra felaktiga påståenden, men det är off topic.
Senast redigerad av WordWarrior 2025-12-29 kl. 10:10.
Citera
2025-12-29, 10:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det rätten har att ta ställning till, är om personen begått ett brott, inte om personen är ett as.
Vet inte varför du tror att tror att världen behöver dina ständiga utlåtanden om vad du tycker är moraliskt riktigt och inte, i alla de här trådarna.

Det svenska rättsväsendet är inte objektivt, det är fullt av inkompetenta feministiska gråterskor som dömer efter de egna känslorna, och inte efter lagboken. Som i det här fallet, där man fullt medvetet kommer fram till en fällande dom för något som inte är kriminellt. Åklagaren som väckte åtal borde dömas för tjänstefel, då hon brutit mot objektivitetsplikten. Rättsväsendet förlorar sin legitimitet.
Senast redigerad av WordWarrior 2025-12-29 kl. 10:06.
Citera
2025-12-29, 10:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Vidare har du flera gånger sagt att någon annan åldersgräns än 15, inte existerar. Och det är det enda jag sagt emot dig om.

Du har fel. Det finns bara en enda åldergräns för sexuell myndighet, och den är 15 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in