Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 01:21
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Karina58
Fyfan han borde ha fått minst 5 år i med att han försökte kidnappa (troligtvis våldta och mörda också) en flicka på 10 år!!
Citat:
Ursprungligen postat av Karina58

Sen att han är psykisk sjuk som byter kön också gör de hela ännu värre. Sådana borde inte få finnas ute på våra gator. De som sprider detta och "hejar" killar som byter kön är medskyldiga.
Det kan vi tacka den svenska lagstiftningen för, där ”bortom all tvivel” tolkas som ”överbevisas in i absurdum”.

Robin tvingade visserligen en 10-åring i bilen men det kan ju vara så att han ville bara vara vänlig och skjutsa henne hem och hade buntband för att han skulle renovera köket.

Här skulle det behövas lite mer taliban-style där man skär av händerna och bränner ut ögonen så att sexualsadister inte ”råkar kidnappa flickor igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Synd att flashb inte orkar trycket. De borde kolla på olösta kidnappnigsförsök/våldtäkt/försök tveksamt att denna galning hållt sig i skinnet i 6 år
Har han varit ute i 6 år? Jag kan inte hitta när han blev utsläppt från förra fängelsestraffet, men det var väl 6 år sedan som förra brottet begicks?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutellfive
Men JÄVLAR! Hur sjuk kan man vara ?!! Försöka kidnappa ett barn!
Den jävla transan ser ut såhär nuförtiden :
https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt

Jag undrar bara hur My och denna sjuka Robin fått kontakt med varandra ? Har hon tyckt synd om denna sjuka pedofil och velat bli vän med denne och på så sätt träffats eller har de träffats av en slump ?

En transkvinna som mördar en kvinna? Var transan lesbisk eller vad fan var motivet. Jag är förvirrad.
Citera
2025-12-29, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vi kan inte utesluta att Vilma trott att My var ett hot och dödat henne av misstag. Transpersoner måste ju verkligen vara på alerten. Det kan gå snabbt.
Vi fattar att du hatar transpersoner, men det börjar bli tjatigt .
Citera
2025-12-29, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-Glenn
Hur kommer det sig att ni helt verkar se mellan fingrarna med att myndigheterna inte hållit denna dåre inspärrad?
Dra mig inte över samma kam, jag tycker alla som är transor (kvinna till man eller vise versa) är per automatik sjuka i huvudet och bör hållas inlåsta tills de får tillbaka sin hjärna och inser att de är sjuka och behöver hjälp. Så jag är med dig.
Citera
Medlem
rrambois avatar
Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Roggadotter
Dumpen har varnat för honom flera gånger skriver Sara Nilsson.
Är han en av gäddorna?
Citera
Medlem
Stämmer det att han bytt till ett kvinnonamn, Vilma? Rob*n Andersson alltså? Ska en sån sjuk människa få sitta i kvinnofängelse?
Citera
2025-12-29, 01:24
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Kan vi bara klargöra att GM är en man och att kalla honom för henne gör många förvirrade.
Är ett hån mot kvinnor, biologin och Wilma Andersson att kalla honom Vilma.

Om Vilma ser sig själv som en kvinna så måste det ju vara en kvinna.

Kan 45-åringen vara Vilmas pojkvän tro?
Citera
Medlem
Min teori är att han var avundsjuk på riktiga kvinnor och utvecklade ett hat för dem.
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRETA34
Stämmer det att han bytt till ett kvinnonamn, Vilma? Rob*n Andersson alltså? Ska en sån sjuk människa få sitta i kvinnofängelse?

Meeeen läs tråden!! Ja det stämmer…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Har han varit ute i 6 år? Jag kan inte hitta när han blev utsläppt från förra fängelsestraffet, men det var väl 6 år sedan som förra brottet begicks?
4 år kan de visst vara men de är ändå lång tid mellan brotten... vafan har svinet gjort under hela 4 år
Citera
Medlem
Ja tillhörigheterna hittades av anhöriga bakom en pumpstation ca 5-700m ifrån tågstationen. Allt låg tillsammans. Hennes hörlurar, hammaren och buntband. Allt med DNA som avslöjade honom då han varit GM tidigare.
Otroligt klumpig!

Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Sjuk jävla story detta.. Det är resultatet av en total värdelös psykvård. ”är man inte farlig för sig själv eller annan” så finns det inga skäl till insatser. Utan det är bara till att vänta till något liknade detta hände. I min värld så ska transor och annat sånt märkligt folk följas upp kontinuerligt, för det är ju något som inte stämmer helt i huvet..

Någon som vet något om själva konfrontationen? Är BO och GM bekanta på något sätt överhuvudtaget sedan innan? Eller helt okända för varann? Va det på en tågstation? Var hittades hennes tillhörigheter? Va hammaren och buntbanden på samma ställe? Finns den nån bild på den stackars My förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in