Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenpannkaka
Kan tyvärr inte säga då jag vill vara anonym, kan dock lova att jag inte är polis. Fick info om hammaren och bundbandet redan under fredagens eftermiddagen
Okej tack!
Om du har kontakt med familjen så hälsa att de har hela denna tråd med sig och vi hoppades i det sista att hon skulle komma hem till dem igen..
Citera
Medlem
Rolf-Glenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Sjuk jävla story detta.. Det är resultatet av en total värdelös psykvård. ”är man inte farlig för sig själv eller annan” så finns det inga skäl till insatser. Utan det är bara till att vänta till något liknade detta hände. I min värld så ska transor och annat sånt märkligt folk följas upp kontinuerligt, för det är ju något som inte stämmer helt i huvet..

Någon som vet något om själva konfrontationen? Är BO och GM bekanta på något sätt överhuvudtaget sedan innan? Eller helt okända för varann? Va det på en tågstation? Var hittades hennes tillhörigheter? Va hammaren och buntbanden på samma ställe? Finns den nån bild på den stackars My förresten?

I det här fallet var GM dokumenterat farlig för andra med tanke på vad han gjorde 2019. Ändå gick han fri ute...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Anders Eklund hade inga preferenser, han tog de som var lägliga. Hade stora mängder porr, men det var väl i pappersform på den tiden. Före Engla hade han ju gett sig på en som hann in i sin port och stänga dörren, sedan Pernilla i en gångtunnel, hon hade ju ingen dörr att hinna till där i gångtunneln. Sedan Engla som bara var 10 år. Lätta offer.

Tror faktiskt den här är mycket sjukare än Englamördaren.

Denna gärningsman verkar ju mer tända på att skada och döda. Alltså en hemsk sadist. Snarare än att han tänder på en specifik ålder. Sen är ju 25 år också rätt ungt. Tjejen såg söt och oskyldig ut på bilderna. Inte läst hur lång hon var, men korta tjejer kan väl också attrahera lite fel folk och bli mer lätta byten.

Renodlade pedofiler brukar snarare vara försiktiga med sina offer av rädsla att upptäckas. Och försöka få en "romantisk relation" med barnet.

Om han nu ville kidnappa barn så är det inte många som är yngre än tonåringar ute mitt i natten. Svårt att kidnappa folk i dagsljus när folk rör sig ute på jobb och skola.

Han borde suttit på rättspsyk från första början.

Stackars familj till tjejen som dog.
Citera
2025-12-29, 01:18
Medlem
Synd att flashb inte orkar trycket. De borde kolla på olösta kidnappnigsförsök/våldtäkt/försök tveksamt att denna galning hållt sig i skinnet i 6 år
Citera
2025-12-29, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Bara din fantasi sätter gränser.

Citat:
Ursprungligen postat av persikan67
Du tror vi vet vad det svinet gjorde minut för minut?

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skärp dig. Ingen förutom GM vet detta, du verkar sjuk i huvudet förövrigt

Det lär vi ju få veta. Jag undrar eftersom det är värre att vara fastlåst och bli avrättad än att dö i en fair fight.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Och alla transor är långt ifrån mördare.
Givetvis är inte alla transor mördare! Vi hade haft en jävla epidemi av mördare om så vore fallet. Kombinationen av GM´s avvikande sexuella preferenser- trans, pedofili och fascination av döda kvinnor. gör att han är en styckmördare i dag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickilem
Här är alla domar för Robin / Vilma Andersson :

https://gofile.io/d/vkkql8

Källa för FUP / domar:
https://www.krimfup.se/search/john-robin-vilma-andersson

Admin får gärna fästa de.

Han dömdes 2019 för försök till människorov och 2021 dömdes han för hot mot tjänsteman.
Men JÄVLAR! Hur sjuk kan man vara ?!! Försöka kidnappa ett barn!
Den jävla transan ser ut såhär nuförtiden :
https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt

Jag undrar bara hur My och denna sjuka Robin fått kontakt med varandra ? Har hon tyckt synd om denna sjuka pedofil och velat bli vän med denne och på så sätt träffats eller har de träffats av en slump ?
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwshand
Jag är med dej där, man ser direkt sånt. Och denna ”människa” är en riktigt psykiskt sjuk djävul och kommer aldrig gå att få ordning på. = nackskott ifall vi inte vill ha fler incidenter när horungen kommer ut.
Tack! Äntligen nån som förstår!

Näe, så är det. Det går inte att få rätsida på såna här människor. Man måste se till att dom aldrig kommer ut, för annars händer det igen. Eftersom detta inte är USA så är det enda man kan hoppas på att han får rättspsykiatrisk vård, vilket han med all sannolikhet får, för då kommer han aldrig komma ut. Han är FÖR jävla sjuk.
Citera
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ok, tack. Då är han alltså både pedofil och mördare.

Bisarrt f ö att han tycks ändrat namn till samma som ett liknande fall
https://sv.wikipedia.org/wiki/Fallet_Wilma_Andersson

Ja, riktigt bisarrt om han gjort det medvetet.
Citera
2025-12-29, 01:20
Medlem
Något annat som är kusligt märkligt men vilket sammanträffande!
Var det inte några dagar sedan det var uppe hos Aftonbladet. Där det har varit debatt kring personer som byter kön för att hamna i kvinnofängelse. Några dagar senare begår den här smutsiga råttan. Av något som redan nu ser ut att bli ett av de mest hänsynslösa morden i svensk kriminal historia?

Är det bara jag som ser något som triggat igång den här dåren???
Citera
Medlem
Rolf-Glenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutellfive
Men JÄVLAR! Hur sjuk kan man vara ?!! Försöka kidnappa ett barn!
Den jävla transan ser ut såhär nuförtiden :
https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt

Jag undrar bara hur My och denna sjuka Robin fått kontakt med varandra ? Har hon tyckt synd om denna sjuka pedofil och velat bli vän med denne och på så sätt träffats eller har de träffats av en slump ?

Hur kommer det sig att ni helt verkar se mellan fingrarna med att myndigheterna inte hållit denna dåre inspärrad?
Citera
Medlem
Dumpen har varnat för honom flera gånger skriver Sara Nilsson.
Är han en av gäddorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in