Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmokey
Vad får GM? 10 år sen är det dags för nya mord? Förutsätter att hen överlever fängelset.

10 kommer inte räcka, men poängen kvarstår
Citera
2025-12-28, 23:28
Medlem
MGM kan ju ha tagit upp henne vid stationen. Kört henne en bit, sen tagit livet av henne. Ssn kastat ut alla grejer.

Jag läste tidigare nämligen att hörlurarna hittades 400m från stationen.
Citera
Medlem
ynz nielsens avatar
Någon som kört bilderna i pimeyes ?
Citera
Medlem
Nu får någon inom paintball communityt i Stockholm med omnejd uttala sig. Hur har den här personen betett sig? Visste alla om att det var en dömd pedofil ni lekte tjuv och polis med?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Har polisen spanat på honom i 10 timmar? Jag hoppas verkligen att de inte suttit utanför hans hus och väntade medan han var därinne, och hon möjligen kunde vara vid liv? Men det är väl ändå inte möjligt. Polisen är oftast kompetent. Men innan hon är bekräftad död så är ju allting extremt brådskande, därav dna test med akut förtur. Men när man väl fått svar på det förstår jag inte varför man väntade så länge med att gripa honom.

Min gissning är att de redan visste hon var död men hade spaning för att se OM han kunde visa de kroppen. Utan en kropp idag är de svårt att ens bli dömd.
Citera
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Det är fan helt sjukt att systemet funkar så här. En person kan ha tunga pedofil-domar, sen bara knalla in och byta namn och juridiskt kön, få nytt personnummer och poff så är allt betydligt mer svårspårat för vanligt folk. Släng på skyddad adress också så är det som att personen trycks ner i ett svart hål där bara myndigheter kan kika in. Fyfan
Stämmer det att GM fått byta namn flera gånger och att sen fått byta kön är det en skandal! Detta måste ses över. Den här Robin eller Vilma måste hållas inlåst resten av sitt liv.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
Frågar du om det hände efter mordet? HUR ska någon kunna byta namn och utseende efter mordet?

Använder du ens hjärnan? Läser du ens tråden?
Nej det var ju det jag skrev. Har inte hunnit läsa allt för sidan har laggat för mycket. Jag visste ej om utseende bara namn. Inte omöjligt att han sagt han vill kallas Vilma efter mordet.
Take a chill pill
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Har polisen spanat på honom i 10 timmar? Jag hoppas verkligen att de inte suttit utanför hans hus och väntade medan han var därinne, och hon möjligen kunde vara vid liv? Men det är väl ändå inte möjligt. Polisen är oftast kompetent. Men innan hon är bekräftad död så är ju allting extremt brådskande, därav dna test med akut förtur. Men när man väl fått svar på det förstår jag inte varför man väntade så länge med att gripa honom.

Dom gjorde helt rätt för dom kunde inte veta var han hade henne och skulle dom knackat på och gett sig till känna skulle han teoretiskt kunna hålla tyst om var han gömt henne. Hon skulle då kanske ha törstar ihjäl medans han är häktad och förhörs.

Det man däremot kunde vara ganska säker på är att han gärna skulle vilja besöka sitt offer och då är det bara att följa efter.

Sannolikt passar dom samtidigt på att ta en titt i lägenheten medans han är borta.
Citera
2025-12-28, 23:29
Medlem
Mangelinas avatar
Glöm inte att det var jag som sa det först.

Man försöker inte kidnappa en 10-åring 2019. Det går 6 år och sen styckar man en 25-åring. Nej nej nej. Han har gjort grejer däremellan. Frågan är bara vad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Var inte styckmördaren i Boden också en transa? Han mördade och styckade en kvinna från Thailand. Sjuk fan precis som denna sadistiska pedofil R*bin/Wilma eller vad han nu kallar sig.
Även han som mördade sina barn och nu ska flyttas till kvinnoföngelse
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusion
Nej, olika ögonbryn.

Kolla födelsemärket:

https://imgur.com/a/beIlNNx
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jodå spklart…men när en gärningsperson tas på bar gärning i färd med wtt gräva ned kroppdelar och resten hittad i dennes bostad plus att denne erkände på plats

Från Aftonbladet:
” Den misstänkta gärningspersonen erkände då direkt delaktighet i brottet, enligt uppgifterna”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8pmj5d/uppgifter-satte-span-pa-den-misstankta-leddes-till-mordade-kvinnan

Jo rimligt 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in