Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 23:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av illusion44
Det måste vara det:

- Samma namn som den LinkedIn-profil som delats
- Profilbilden (spegelvänd) visar en leverfläck under höger sida om hakan som stämmer med den initiala mug shot-bilden på Robin
- Paintballintresset verkar ha bestått, finns 15 år gamla bilder på mammans facebook när Robin ägnar sig åt just det
- Lagt upp bilder på flygplan på sin sida, även flyg verkar ju vara någon form av fascination (han hade något instagramkonto med boeing i namnet, fanns länkat tidigare i tråden)

Fy fan vad skruvat hela grejen är.
Har även en jävligt stor näsa för att vara en riktig kvinna så jo det är nog Robin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag säger bara en sak.
Man försöker inte kidnappa en 10-åring 2019. Det går 6 år och sen styckar man en 25-åring. Nej nej nej. Han har gjort grejer däremellan. Frågan är bara vad?
Du har nog fel. Det är väl ingen ovanligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Inte sexualbrott men våldsbrott kanske.
Sen om det är alfahanar muckar gräl med varandra eller gängkjutningar så är det lite självförvållat.

Män löper större risk för rån och våldsbrott i allmänhet, även dödligt våld. Kvinnor löper större risk för sexualbrott och, skulle jag tro, styckmord, samt betydligt större risk att dödas av sin partner. I det här fallet tror jag dock inte det handlar om en kontrollerande pojkvän, han har bara kallt planerat och inväntat rätt tillfälle med ett ensamt offer.
Citera
2025-12-28, 23:25
Medlem
Jag tycker det ser likt ut... men... avståndet mellan ögonen tycker jag inte ser ut att stämma. På den ena bilden sitter ögonen tätt ihop, men inte på den bilden på "kvinnan"

Citat:
Ursprungligen postat av Sinbeng
Jaa vi har vetat i en halvtimme att det är MGM, förstår inte varför vissa blinda i forumet envisas med att det inte är det. Jag tycker att det är superlikt, samma ögon och pannan är definitivt skyhög under den där mössan.
Citera
Avstängd
Vad får GM? 10 år sen är det dags för nya mord? Förutsätter att hen överlever fängelset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Troligtvis ett år sen... om man ska de skapandet på linkedin.

En man som hatar kvinnor och vill bli en kvinna...

Fb profilen skapades 2023
Citera
Medlem
Groggnaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Ja, helt sjukt!

Men jag är fortfarande lite skeptisk till om det där är rätt Vilma... Någon postade denna: https://i.ibb.co/5hZvH8xK/IMG-9194.jpg

Han ser ju liiiite bättre ut (känns sjukt att ens skriva det) på paintball-bilderna än här: https://imgur.com/zSrJjcm

LinkedIn bilden är upplagd 2023. Paintball bilderna ser ut o vara från i år. Kan ha gått igenom hormonbehandlingar eller liknande på den tiden.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwshand
Vad menar du? Vilket namn?

Att han valt ett namn på offret på en av Sveriges mest uppmärksammade styckmord
Citera
Medlem
Zexxs avatar
Att transor inte är friska förstår ju alla, men nu måste dem stoppas. Dags att börja kartlägga transor och pedofiler!
Citera
2025-12-28, 23:26
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwshand
Vad menar du? Vilket namn?

Vilma Andersson är samma namn som Wilma Andersson som mördades av Tishko Shabaz Ahmed 2019. Eller ja utöver att det skiljer sig mellan V och W.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
https://www.ratsit.se/sok/person?vem=Vilma%2520Andersson%2520V%C3%A4ster%C3% A5s&m=0&k=0&r=0&er=0&b=0&eb=0&amin=16&amax=120&fon =1&page=1

Ingen Vilma 26 år i Västerås.

Det sägs ju att personen har skyddad identitet - hon kommer inte dyka upp på några såna sidor som mrkoll, ratsit, eniro osv.

Man behöver inte ens ha skyddad identitet för att dölja sig på dessa sidor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Facebook profilen som nån postade är inte ett dugg lik, bor i Västerås och har med största, största sannolikhet inget med detta att göra

Själv tyckte jag det var jättelikt men det kan det ju var ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in