Jag säger bara en sak.
Man försöker inte kidnappa en 10-åring 2019. Det går 6 år och sen styckar man en 25-åring. Nej nej nej. Han har gjort grejer däremellan. Frågan är bara vad?
Till er alla som skriver ”stort eloge till polisen”.
Någon skriver såhär på Facebook i ett inlägg om My och händelsen:
”Du ville bara leva ditt liv genom fantastiska resor och god mat. Men Sverige svek dig, det enda som gjort att du fått upprättelse är egentligen dina vänner som visade civilkurage och säkrade väsentliga bevis. Hennes vänner och alla som valde att ta tag i detta på en gång har gjort att GM kunde gripas annars hade det inte gått att lösa detta fruktansvärda styckmord. My:s vänner är hjältar ❤️ Vi spelade schack matt med denna sadist”.
Så många som försvinner och man brukar väl vänta ett antal timmar innan man påbörjar sökning. En omyndig anhörig till mig försvann en kall tidig kväll i litet bostadsområde med mycket skog och nära till vattnet enbart tunn pyjamas och polisen kom hem till föräldrarna men man påbörja inga sökinsatser. Min mor gick ut och letade själv och polisen frågade vem min mor var och hur hon visste vad som hänt. Jag var ute och handlade och packade mitt pick och pack för att åka i ilfart och leta jag med tillsammans med min man.
Här började man direkt med mycket insatser efter att anhöriga hittat spår. Jag tror inte heller att man skulle kalla in så mycket med så stora insatser för en myndig som varit ute och kanske festat. Eller käkat middag.
Jävla skandal!!!!!!!
30.000 personer rapporteras som saknade varje år i Sverige. 98% Dyker upp igen inom 24 timmar så lite svårt att gå All in på allt?
Jaa vi har vetat i en halvtimme att det är MGM, förstår inte varför vissa blinda i forumet envisas med att det inte är det. Jag tycker att det är superlikt, samma ögon och pannan är definitivt skyhög under den där mössan.
någon med facebook borde väl ganska enkelt ta reda på det? typ fråga dom i paintball-laget. eller denne vilma. säga att hon ligger uthängd som styckmördare på flashback.
Tror hon dödades rätt snabbt och jag tror hon gjorde duktigt med motstånd. Inom 3 timmar efter hon fördes bort från stationen, de tar ett bra tag att stycka kroppen. Jag tror även att horungen tagit bilder på henne när hon varit avliden...
Det som är intressant är vilket namn han nu har valt, för det tyder på att dessa tankar/fantasier kan ha funnits hos honom länge. Har oerhört svårt att tro att namnet är en slump.
- Samma namn som den LinkedIn-profil som delats
- Profilbilden (spegelvänd) visar en leverfläck under höger sida om hakan som stämmer med den initiala mug shot-bilden på Robin
- Paintballintresset verkar ha bestått, finns 15 år gamla bilder på mammans facebook när Robin ägnar sig åt just det
- Lagt upp bilder på flygplan på sin sida, även flyg verkar ju vara någon form av fascination (han hade något instagramkonto med boeing i namnet, fanns länkat tidigare i tråden)
Fy fan vad skruvat hela grejen är.
Har även en jävligt stor näsa för att vara en riktig kvinna så jo det är nog Robin.