Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 23:14
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551638498493

Vilm*s facebookprofil. Bilderna stämmer överens med bilden från Linkedin.

Detta är alltså MGM? Detta blir bara sjukare och sjukare..

Fungerar ändå ovanligt bra som transa. För det mesta brukar de maskulina dragen vara mycket framträdande även efter hormonbehandlingar och smink. Men den här hade jag nog inte reagerat på....iaf inte baserat på de få bilder jag sett.
Ovanligt lyckad "könsövergång".
Citera
2025-12-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Nej nej nej. Inte ens lika ju.

Inte ens lika? Jag tycker det är tydligt om man bortser från hårfärgen. Att det är en transa ser man ju, som också heter VA.
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är ingen "han". Det är en tjej som heter Vilma.

Fast nu vet jag inte om du driver längre, det var roligt första gången.

Det är klart att HBTQ-rörelsen bör stå på sig och att även denna man ska vara en kvinna eftersom han identifierar sig så. I deras ögon borde brottsstatistiken numera väga lite tyngre åt kvinnor som begår brott.

Men vi andra behöver inte hålla med och kan stå fast vid att man är pojke om föds med balle.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gastriddare
intressant

Otroligt likt.
Citera
2025-12-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Facebook profilen som nån postade är inte ett dugg lik, bor i Västerås och har med största, största sannolikhet inget med detta att göra
Kikar man lite i facebookgruppen "Speedball Sverige" är det en hel del inlägg där personen skriver om tillfällen i Stockholm med omnejd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Gud så intressant. Dom grep honom när han grävde ner kroppsdelar och därav kunde de fastställa dödsorsaken.

Nej inte dödsorsaken, de kunde fastställa att hon var död.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Kan denne Per vara en pojkvän?

Tänkte samma sak…

Någon som är 46 och bor hemma hos sina föräldrar kanske ”tar vad han får”?
Citera
2025-12-28, 23:17
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusion
Nej, olika ögonbryn.

Fast de där ögonbrynen är målade/färgade grovt. Det ser du om du tittar på någon av de andra bilderna. Ögonen är väldigt lika, och jag tycker även kinderna och munnen är väldigt lik.
Citera
Medlem
ncr04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notochorden
Om det nu är den sk Ekeröpedofilen som utfört detta avskyvärda brott undrar man ju verkligen varför han plötsligt bytt offer från en 10-åring till en vuxen kvinna?? Är ju välkänt att pedofiler oftast har en väldigt specifik ålderspreferens. Tror ni att försöket till kidnappning på barnet kan ha varit en "övning" där GM tänkte ngt i stil med att en 10-åring är lättare att kontrollera/få in i en bil? Eller kanske har brottet mot My inget sexuellt motiv och GM är helt enkelt bara sugen på att brutalt mörda.
Misstänker att pedofili inte är hans enda "fili"..
Citera
Medlem
Jag fattar ingenting nu. Vilma, vem är det? Är det GM 26 år som bytt namn eller är det 45 åringen? Inte hunnit läsa allt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvetvemhihi
Min teori kring händelseförloppet:
Styckmördaren planerade att hitta ett offer, såg BO på pendeln och tänkte ”hon är perfekt”.
Offer hittat ✔️

Styckmördaren hör sedan av sig till chauffören ”kan du hjälpa mig bla bla” och han säger ja.
Chaufför ✔️

Styckmördaren följer sedan BO efter hon kliver av och där syns han på övervakningskamera. Sedan när de kommit en bit, alternativ att chauffören kommit fram, slår han henne bakifrån med hammaren, hon faller ihop medvetslös, sätter buntband sen lastar henne i bilen tillsammans.
Offer i styckmördarens händer ✔️
Fångad på övervakningskamera som gör att polisen direkt misstänker honom ✔️

Sedan släpper chauffören av honom och han gör de han gör och ja sen vet vi alla vad som hände.

Allt jag hoppas är att BO inte visste vad som hände, att det bara blev svart, för hennes skull. 💔

Detta betyder isf att chauffören visste,?
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingovel
Kikar man lite i facebookgruppen "Speedball Sverige" är det en hel del inlägg där personen skriver om tillfällen i Stockholm med omnejd.

Jaa vi har vetat i en halvtimme att det är MGM, förstår inte varför vissa blinda i forumet envisas med att det inte är det. Jag tycker att det är superlikt, samma ögon och pannan är definitivt skyhög under den där mössan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in