Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Tror starkt på den teorin. Han har inte åkt planlöst utan haft kontakt med henne. Det lär komma fram så småningom.

Tror tvärtom. Han har varit ute och kört och sent på natten och sökt ensamma offer.

Fynden av buntband, hammare och sladdspåren indikerar överrasknings-attack. Så även platsen för fynden (inte en plats där man möts för första gången - och särskilt inte vid den tidpunkten på natten).

Men visst - det kan ha varit så att de bara hade kontakt och att hon berättade att hon var på väg hem.
Citera
2025-12-28, 22:59
Medlem
Det är fan helt sjukt att systemet funkar så här. En person kan ha tunga pedofil-domar, sen bara knalla in och byta namn och juridiskt kön, få nytt personnummer och poff så är allt betydligt mer svårspårat för vanligt folk. Släng på skyddad adress också så är det som att personen trycks ner i ett svart hål där bara myndigheter kan kika in. Fyfan
Citera
2025-12-28, 23:04
Medlem
Beck86s avatar
Det är känt att transpersoner inte mår bra psykiskt, vissa kan hantera det utan att skada sig själv eller andra. Vissa fastnar i att må dåligt och vissa gör tyvärr brott.

Det finns utredningar som visar att de som är osäkra på vilken identitet dom har, har enorma chanser på att bli missbrukare eller begå brott.

Problemet i dessa människor är att dom aldrig kommer må bra, det kommer alltid finnas något som dom tycker är fel. Felet kommer dom aldrig hitta för att det är hjärnan som skickar felsignaler som individen inte kan läsa av. Psykiatrin kan inte hjälpa dessa människor, dom kan bara "försöka visa vägen".

Nu har denna begått brott tidigare, väldigt lågt straff. Vet inte exakt varför men jag gissar att dåvarande åklagare m.fl visste problemet och trodde att det skulle hjälpa med detta låga straff om han fick prata ut med en psykolog inne i finkan.

Nu kommer han nog aldrig ut, jag gissar på suicid för hans del inom en snar framtid.
Citera
2025-12-28, 23:05
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551638498493

Vilm*s facebookprofil. Bilderna stämmer överens med bilden från Linkedin.

Detta är alltså MGM? Detta blir bara sjukare och sjukare..
Nej, det där är INTE MGM... Eller... Nej?
Citera
2025-12-28, 23:07
Medlem
RobertoSavianos avatar
Uppenbart planerar det här ett bra tag, med tanke på namn och undra om inte lastbilsyrket till och med är nån slags hommage till Anders Eklund.

Riktigt sjuk individ som borde avrättas på plats
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knachi
Vet inte om du skojar, men det är uppenbart en transa. Kika lite på inlägg den senaste timmen så hittar du bilder där man tydligt ser att det är samma person.

Vad menar du? Klart att det är en tjej. Om hon identifierar som en kvinna så är hon en kvinna.
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Detta är ju inte alls samma person

Jodå.
Citera
2025-12-28, 23:08
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Nej, det där är INTE MGM... Eller... Nej?

Det är väl samma som Linkedin-Vilma åtminstone och det är väl MGM?
Citera
Medlem
Kan denne Per vara en pojkvän?
Citera
Medlem
Citat:

Jo?
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Det är känt att transpersoner inte mår bra psykiskt, vissa kan hantera det utan att skada sig själv eller andra. Vissa fastnar i att må dåligt och vissa gör tyvärr brott.

Det finns utredningar som visar att de som är osäkra på vilken identitet dom har, har enorma chanser på att bli missbrukare eller begå brott.

Problemet i dessa människor är att dom aldrig kommer må bra, det kommer alltid finnas något som dom tycker är fel. Felet kommer dom aldrig hitta för att det är hjärnan som skickar felsignaler som individen inte kan läsa av. Psykiatrin kan inte hjälpa dessa människor, dom kan bara "försöka visa vägen".

Nu har denna begått brott tidigare, väldigt lågt straff. Vet inte exakt varför men jag gissar att dåvarande åklagare m.fl visste problemet och trodde att det skulle hjälpa med detta låga straff om han fick prata ut med en psykolog inne i finkan.

Jag vet inte om jag ska kasta skit på honom, sjukdomar i hjärnan lider väldigt många av. Jag pekar på att felet ligger hos psykiatrin eller Kriminalvården som inte gett han den vård som behövdes (finns nog tyvärr inget botemedel för honom)

Nu kommer han nog aldrig ut, jag gissar på suicid för hans del inom en snar framtid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551638498493

Vilm*s facebookprofil. Bilderna stämmer överens med bilden från Linkedin.

Detta är alltså MGM? Detta blir bara sjukare och sjukare..

Är du säker? Den V ska vara i Västerås? Är med i ett paintball-lag där.

Edit: Såg att mamman till RA/V la upp en bild på honom 2010 när han spelar paintball, så det kanske är ett intresse fortfarande
Senast redigerad av Petunia78 2025-12-28 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in