Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Du har en poäng där faktiskt.

Och varför ser hans feta mamma ut som en transa?

Var finns bilder på mamman?
Citera
Medlem
Om det är sant att han bytt namn till Vilma, så verkar han vara en person som älskar att trolla myndigheterna.

Inför kidnappningen av tioåringen så skapade han alltså ett Facebook-konto med bilder av polisbilar och denna gång så har han eventuellt bytt juridiskt kön. Sjuk fan.
Citera
Medlem
Twitterturkens avatar
Hen kommer få mysa på ett kvinnofängelse inom kort, stort tack till tidelaget som röstade igenom könsbytarlagen!
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka777
Herregud fick han skyddad identitet efter Ekerö händelsen? I dessa situationer, borde Sverige ha dödsstraff eller livstid i isolering resten av dess liv.
Ja, visst är det galenskap. För skattemedel också! Tvi fan!
Jag gillar inte USA av många anledningar, men Sverige borde titta lite mer på Storebror och ta efter åtminstone straff som är i paritet med brotten. Gärna dödsstraff också för min del
Citera
2025-12-28, 21:59
Medlem
Att dehär ens i närheten kan jämföras med Lisa Holm, inte i närheten likheter
Citera
2025-12-28, 21:59
Medlem
Han kallar sig för Vilma. Ännu en transsexuell mördare? Har Sverige blivit som usa med transsexuella mördare?
Citera
2025-12-28, 22:00
Medlem
En svensk man som borde fått högre straff redan från början, eller alternativt haft mer span på sig med tanke på att det var en tidsfråga innan detta skulle hända.

Sluta prata om etnicitet. Svenskar är lika benägna att begå våldsbrott som invandrare.
Citera
Medlem
DroidBishops avatar
Samma personer som släpper lös dessa psykfall i samhället för att man har nån postmodern progressiv uppfattning om att hårda straff inte har någon effekt, är samma personer som släpper in tredje världen.

Det är en förvriden kärringmentalitet som tagit grepp om hela västvärlden och det leder till tragedier som denna. Patriarkatet måste göra en ordentlig comeback och aldrig någonsin låta kvinnliga perspektiv diktera allvarliga saker som kriminalpolitik igen.
Citera
Medlem
UseMes avatar
här måste man ju också skylla på föräldrar och bekanta till detta svin som gjort detta.
Att de inte har dödat honom efter det han försökte sig på 2019.
Helt allvarligt, varför har inte pappan dödat honom? Skulle mitt barn göra något liknande hade jag dräpt ungen utan tvekan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Ja, visst är det galenskap. För skattemedel också! Tvi fan!
Jag gillar inte USA av många anledningar, men Sverige borde titta lite mer på Storebror och ta efter åtminstone straff som är i paritet med brotten. Gärna dödsstraff också för min del

Ja alltså personer som begår dessa typer av brott vill man ju inte ens att skattepengarna ska användas för att låsa in dem… jag ser dödsfall som en tjänst till samhället i en situation som detta helt ärligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Unga kvinnor och kvinnor överhuvudtaget har ju skäl att oroa sig för våld från män.
Jo, det har du rätt i, tänkte mer på karaktären i detta fallet som påminner om ett Ted Bundy-mord. De flesta våldsbrott mot kvinnor sker i hemmet.
Citera
Medlem
Är det GM som man hittar på LinkedIn under Vilma Andersson? Lastbilschaufför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in