Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Någon har också sökt 12 gånger på "my rönninge" 24 dec kl 04:00
hennes hela namn + salem har massor med träffar både 21 dec och 25 dec

Låter ju nästan som att de har fått kontakt några dagar innan jul? Ev på någon datingapp? Med tanke på att hon bodde i Skåne och var hemma hos föräldrarna i Stockholm över jul så har hon kanske dykt upp i hans Tinder flöde dagarna innan jul..

Någon som vet om dessa dejtingappar kan avslöja vart man befinner sig? Så som Snapchat kan?

Det var någon som skrev att han taxerade 600 tusen? Var det sant eller hittepå? Känns ju inte som att man har den lönen ifall man arbetar på cirkel k eller Coop iaf..
Citera
2025-12-28, 21:24
Medlem
Skulle vilja veta hur han spenderat dom senaste åren.. har psykvården missat honom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diptidoodle
Förstår inte. Är vi säkra på att R*n* G*j
(*=e och *=o) är GM?
Precis! Det är det jag undrar?
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Grammatiskt inkorrekthet svenska hos journalisten

Rannsaka dig själv lite va...
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrmarken
Jag tycker det är komiskt hur folk får medeltids tänk när det brinner, uttalanden som:
-avliva fanskapet!
-arkebusera aset!
Helt plötsligt resonerar man som IS eller Breivik skulle gjort, om samhället fungerade som ni önskar skulle barbariet vara än värre.
Man gör inte så i civiliserade samhällen.
Vila i frid My ❤️

Medeltidstänk?

Vad tycker du att vi ska ha pedofiler och sexualsadister till då?

Man kan inte rehabilitera dem. Deras hjärnor är programmerade på detta sätt.
Citera
Medlem
Myrmarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Mycket märklig kommentar av dig i denna situation, hur resonerar du?

Mina tankar går till hennes familj, fyfan för att uppleva detta. Går inte att beskriva i ord.

Jag talar för rättssäkerheten och mot lynchmobbmentalitet/medeltidsandan som uppkommer vid sådana här vidriga brott.
Däremot längre straff och bättre uppföljning av sådana här uppenbart svårt störda individer, särskilt efter ett sånt brott han begick 2019.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Oj shit. Såg inte datum. Ja om det inte är något fel i datan så låter det ju planerat. Kan han ha sprungit på henne på krogen några kvällar innan och intresserat sig? Fy. Ännu värre!

Tror starkt på att de matchat på tinder eller liknande några dagar innan. Han såg henne som ett perfekt offer. Googlade och slog till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyBranch
Om en man anhållits för mord innan kroppen hittats så måste väl polisen hittat en väldigt stor mängd blod som de dessutom kan kopplas till My?

Eller ett huvud
Citera
2025-12-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrmarken
Jag tycker det är komiskt hur folk får medeltids tänk när det brinner, uttalanden som:
-avliva fanskapet!
-arkebusera aset!
Helt plötsligt resonerar man som IS eller Breivik skulle gjort, om samhället fungerade som ni önskar skulle barbariet vara än värre.
Man gör inte så i civiliserade samhällen.
Vila i frid My ❤️

Hur motiverar du att det inte skulle vara moraliskt rätt att släcka gärningsmannens liv?
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Visst är det superlätt att vara stentuff framför en skärm?

Vad menar du? Att pedofiler ska få en dask på handen och sedan ut i samhället likt detta pedo?
Citera
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LesDiscrets
Detta inlägg kanske kommer framstå som att jag försvarar GMs agerande men så är inte fallet. "Incidenter" som denna kommer att hända igen. Och igen o igen. Varför? Jo, för att i Sverige finns det ingen hjälp att få! Du måste göra grova saker för att nått ska hända och även då, kanske, "en alvedon eller två" kommer lösa problemet? Jag pratar inte en ADHD epidemi eller vad som nu är "inne" utan jag pratar om människor som går till läkare, soc, polis etc och ber om hjälp, i ren desperation, för de är säkra på att de kommer att göra nått dumt! Det finns knappt en jävel i detta land som bryr sig; på riktigt. Allt är en fasad för att verka korrekt. Det finns inget intresse av att lära sig på en djupare nivå. Det finns inget intresse för hur en annan medmänniska egentligen mår. Sverige är bara ett vakuumhål där alla flyter omkring mållöst utan riktlinje. Nu vet jag ju inte om GM har frågat om hjälp men antydan till psykisk ohälsa fanns där för länge sen och vad hände?

Det har blivit så modernt att prata ut om ditten och datten, alla har nån diagnos och det pratas öppet om diverse saker men det känns så fejk! Finns inget djup i något. Ingen betydelse. Bara tomma ord och ännu ett år är slut. Ett till liv avslutat i förtid. Finns det nån politiker här som läser detta: FUCK YOU!
Du har rätt.

Om inget görs så funderar jag fan på att ta mitt pick och pack från det här landet. Att skaffa barn är helt uteslutet. Tänker inte sätta en dotter till världen i ett land som låter galningar härja i det fria.
Citera
Medlem
Fy fan vad sjukt

Varför blev Ekeröpedofilen sekretesskyddad? https://share.google/zTU7ZdRWEoSdcqnyR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in