Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 20:53
Medlem
Har inte hängt med så bra å är på jobbet så kan inte läsa tillbaka flera sidor.

Är det 2 misstänkta gm?
Den ena är pedofilen och tidigare kidnapparen RA?
Vem är den andra och ålder?
Och vem misstänkts ha gjort vad?
Fattar att hon blivit styckad och att en del av henne var kvar hemma hos RA och andra delar med sig ut i skogen för att grävas ner där polisen tog han?

Hoppas någon har tid över och han uppdatera mig lite 😄😄
Citera
2025-12-28, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Oj oj oj vad han kommer att åka på stryk i fängelset. Lär inte överleva om jag får gissa. Ganska skön tanke
Det hoppas nog alla här inne, däremot tror jag det kommer ta tid då dessa personer är på en annan avdelning. Man får ju hoppas att någon som sitter där känner som oss.

Det tog ett bra tag innan Anders Eklund blev rejält misshandlad, tyvärr inte så mycket som man önskar.
Citera
2025-12-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Ja, tanken är skön, men tyvärr kommer han att skyddas och placeras antingen ensam eller med någon annan dåre med samma intressen.

Leker lite med tanken om den här 45 åringen är någon han lärt känna när han satt i fängelse sist som hade någon sjuk fantasi.

Men blir så jävla förvirrad av alla namn som kommer upp hela tiden
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Ja, tanken är skön, men tyvärr kommer han att skyddas och placeras antingen ensam eller med någon annan dåre med samma intressen.
Det här jävla landet är för lamt. Hur fan kan men ge en kidnappare skyddad identitet (tack sossarna). Näe, nu krävs förändring 💪🏻. Vi kan förändra det! Tänk på det när ni röstar i höst!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diptidoodle
Tack, gav ingen vidare info om vem det är direkt. Och vad fan är det för profil? Polisbilar och svensk flagga haha.
Här finns mer information om GM, vet inte om du redan sett.
https://nordfront.se/nordfront-exponerar-hanif-balis-pedofil-pa-ekero
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005
Jag som man (och pappa) är minst lika orolig att knalla hem ensam i mörkret, oavsett tid på dygnet.
Lika orolig vare sig det är dottern eller sonen.

Hittar inte förövaren det den är ute efter, så tar den första bästa och skiter i vilket kön offret har.

För just kombinationen överfall, våldtäkt och styckmord så tror jag att man lugnt kan säga att man med rätta kan vara lite extra rädd för udda varianter av det manliga könet om man är ensam kvinna.

Det är inte alla män som googlar ”dead pussy” och åker runt med buntband.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Jag tolkar det nog som att man han tog honom på ”bar gärning” i färd med att begrava BO. Tror verkligen att hon var död sedan länge, innan span började.
Det tror jag också. Det vore helt orimligt att polisen annars väntade 10 h med att anhålla honom om de trodde att hon var i fara där. Men jag funderar på vad som fick polisen att tro hon var död innan de hittade henne, men antar att det kommer fram i FUP så småningom.
Citera
2025-12-28, 20:55
Medlem
Citat:
Är GM ekeröpedofilen?

Läs nu för helvete den sammanfattning som gjorts!!!
Hur jävla svårt kan det vara????

(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyBranch
Vissa av er lever verkligen i en fantasivärld. Hur får du ihop logiken i att en svensk tjej blir hedersmördad för att hon dumpat sin pojkvän!?

Lite OT men har du glömt bort Wilma Andersson, 17 år gammal?

Wilma försvann den 14 november 2019. Efter ett par veckors sökande hittade polisen hennes avhuggna huvud i en resväska i kurden Tishko Ahmeds garderob. Resten av hennes kropp har aldrig återfunnits.

OnT: Jag anade tidigt att My blev kidnappad, våldtagen och mördad. Och jag skrev det här på FB men kommentaren fick inte stå kvar. Nu visar det sig att det ändå var snäppet värre. Inte trodde jag att hon skulle bli styckmördad.
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-12-28 kl. 20:58.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Några fler men gamla:
https://imgur.com/a/tOYvS36

Tack för dem. Jag la till dem i min Imgurpost. Hoppas det är ok.
Senast redigerad av Confusion 2025-12-28 kl. 20:58.
Citera
Medlem
Citat:
Är GM ekeröpedofilen?

Ja
Citera
Medlem
https://www.facebook.com/share/1A2ttz4gx7/?mibextid=wwXIfr
Citera