Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 20:07
Medlem
Tänker på att många spekulerar kring MGMs föräldrars/moders eventuella brister. Med tanke på att hon har en särskild postadress till en god man/förvaltare så är det nog inte alla hästar hemma där heller. Sen är det såklart inte hon som överfallit och styckmördat en stackars kvinna och ansvaret kan bara falla på MGM. Men fullt ut fungerande är hon nog inte, trots allt.
Citera
Medlem
Vilken sjuk jävla inavel. En WT morsa som inte har brytt sig om sin inavlade son som inte haft några hämningar. Man ser på långt håll att han har flera bokstavskombinationer.

Att pedofiler får skyddad identitet och får byta namn är bara sjukt.

Det ska gå en pling till alla i området när en pedofil flyttar in. Hade kunnat hända vem som helst. Idioten tog med sig kroppsdelar hem som att ha som trofeer. Han måste ha drogat ned henne för att kunna släpa ut henne alternativt hotat henne med vapen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Antagligen. Ett Tinder-ragg eller dylikt. Tillräckligt ytligt för att hon inte ska veta något om honom, tillräckligt nära för att han ska få information från henne själv om vart hon befinner sig när hon är på väg hem.

Finns enligt polisen inget som tyder på någon tidigare kontakt mellan offer och MGM. Utifrån vad som framkommit om MGM och utifrån hans tidigare brottshistorik så lär han inte försöka charma sig in för att få till en träff med någon utan hoppar på sina offer när de minst anar det. Dessutom lär inte kvinnan meddelat att hon snart skulle vara hemma om hon träffat någon…
Citera
2025-12-28, 20:09
Medlem
Jag kan ha missat något. Hur hamnade Robin i det hus han nu hade tillträde till söder om Stockholm? Har han arbetat i området?
Citera
Medlem
sunny5s avatar
Lämna hans anhöriga utanför detta
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Äckliga jävla WT-morsa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja vid gripandet stod det ju helt klart att hon var död. Men tror att de var säkra på att hon inte levde även innan gripet.
De ville nog inte officiellt ändra misstanken från msk-rov till mord, tex av omtanke för anhöriga.
Och rubriceringen msk-rov är nog ”praktisk” för polisen att ha: tillåter tvångsåtgärder, husrannsakan, avlyssning etc.
Tror detsamma. Antagligen är hammaren de hittade mordvapnet och spår visade antagligen att hon redan var död med största sannolikhet, därför det var locket på redan från början, de visste redan. När de sen får svar från NFC vem det var så var det nog helt uppenbart för dem vad GM var kapabel till. Därför hade de också span på honom för att han skulle leda dem till BO.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
P*r Andr*asson
*=e
Intressant, bor ute i nytorp. Det var där mamman ville att folk skulle börja leta efter henne.
Senast redigerad av Lofiboy 2025-12-28 kl. 20:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnarkrutrok
Jag kan ha missat något. Hur hamnade Robin i det hus han nu hade tillträde till söder om Stockholm? Har han arbetat i området?

Inget vi vet än.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jaha, så nu börjar du stalka mig efter att jag ignorerat dig?

Det är inte irrelevant vad som står i FUP eftersom det var min fråga din korkade idiot. Jag anade också att han skulle våldta och mörda 10 åringen, men det var inte det jag frågade. Vad är det du inte förstår egentligen? Jösses, ditt IQ måste vara lägre än min skostorlek. Du fattar ju ingenting.

Sök hjälp varför skulle jag stalka ett troll på FB?

Nej din inavlade idiot det var inte din fråga från början din fråga från början var "undra vad han tänkte göra med henne" det hade inget med Fupen att göra ! som sagt tillbaka till SFI med dig då du uppenbarligen inte klara av att uttrycka dig på svenska! Och ändå är mitt IQ betydligt högre än ditt! skrämmande va? ingen bedrift iof! då en mums mums utstrålar mer intelligens än dig!
Citera
2025-12-28, 20:10
Medlem
Helt sjukt denna snubben har alltså skyddats med namnbyte och skyddad indentitet i 5år och gått laddat för att utföra detta hemska sjuka brottet. Lider med familjen.

Hoppas han blir tagen av nån
Citera
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Frågan är vad som är värsta straffet för en sådan. Alla säger dödsstraff, men är inte livstid mycket värre? Sitta i isolering i 50 år.

Jo, livstid är värre. Men att ha ett kryp i isoleringscell i 50 år kostar tyvärr samhället en jävla massa pengar som behövs till annat. Äldrevården t ex.
Citera
Medlem
Harry_s avatar
polisen visste nog att hon var redan död
dom ville arbeta i lugn o ro säkert innan dom gick ut med det
efter som dom var så tysta med att säga vad dom gjorde där
eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto