Men ja, man behöver strypa invandringen helt, det håller jag med om. Man kan inte hämta hit folk när det ser ut som det gör.
Alla som blir mördade! Även män. Skiter egentligen vilken etnicitet. Kräk som dessa ska avrättas. Har själv barn och kan inte ens tänka mig hur föräldrarna till My mår.
Senast redigerad av Yoweri 2025-12-28 kl. 18:35.
Jag hoppas bara innerligt att han dödade henne direkt, med ett slag mot huvudet eller liknande. Men det känns ytterst osannolikt. Dessa sadistiska typer vill ju se sitt offer lida. Att han har en sexuell störning gör inte saken bättre. Förstå hur rädd hon var.
Vilken enkel och lättutredd uppgift detta blir, solklara bevis, erkännande, mycket försvårande omständigheter...livstid 100% eller rättspsyk med särskild utskrivningsprövning
Gediget polisarbete, Kudos till myndigheten
Senast redigerad av NirvanA 2025-12-28 kl. 18:35.
Det jag tycker är så jävla läskigt med allt detta, är hur många personer som vistas fritt i vårt samhälle där det finns tankar och infall som dessa med daglig spinn i skallen. En ständigt tickande bomb.
Hur kan händelseloppet ha sett ut? Och varför lämnade han allting? Hörlurarna har hon väl tappat? Säkert haft i öronen och inte hört honom? Och blivit slagen i huvudet med hammare? Dog direkt? Buntad och in i bilen. Utan att någon sett ett skit.