Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Han fick ett boende mittemot förskolan

Jag ville ha adressen. Skiter väl i förskolan. Alltså gata eller väg. Finns en RA skriven i Kungsängen som tidigare bodde i Färentuna?
Citera
Medlem
Han heter inte R*bin längre. Han har bytt namn till H*mp*s.
Citera
Avstängd
Dumpen skrev 2021:

Citat:
Leif GW har i videoklipp varnat för att det är stor risk för att Robin återfaller i brott, ändå ska han sitta mitt I ett villakvarter och grannarna står handfallna och tvingas hålla barnen inlåsta.

GW verkar ha haft rätt denna gång.
Citera
2025-12-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Av de som har ålder utskriven så hittar jag tre manliga och sju kvinnliga individer som är 26 år och bor på tant gröns väg.

Av det som framkommit i bl a media så verkar inte 26-åringen vara skriven på någon speciell adress och är förmodligen ”på församlingen skriven” (Heter säkert något mer modernt numera men betyder samma sak). Om ens det!
Citera
Medlem
Tuors avatar
Folk har varnat för denna sexualsadist i flera år. Nordfront, Lamotte, Dumpen, Hanif Bali och många, många fler.

Det var bara en tidsfråga innan han skulle försöka igen.

Någonting måste hända med Sveriges rättsystem.

Vi måste acceptera att det inte går att rehabilitera vissa personer. Det är så bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Om namnet på GM stämmer så finns en gammal tråd om honom
(FB) Stockholm (Ekerö) - kidnappningsförsök av flicka 2019-06-25
Tycker att denna kommentaren ska klistras i första sidan
Citera
Medlem
Ännu en etnisk svensk man som mördat.

Mördaren i Örebro komvux var etnisk svensk, han i boden svensk, ambulansvårdarens mördare var etnisk svensk och nu det här…

Hur har det blivit såhär?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Det är fan dags att folk gör något. My kan inte bli ännu ett fall som glöms efter några veckor och där det sen är business as usual.

Den här jävla åsnan skulle från första dagen sitta i en kall källare med en skål vatten som bäst.

Hur fan är detta möjligt?
Fadime ältas det däremot om vid varje årsdag. Men hon var ju inte svensk, så därav denna årliga minnesdag. 😡
Citera
Medlem
Står i Aftonbladet att han skuggades i tio timmar. Hoppas han inte höll på med styckningen medans polisen satt utanför och spanade. Död var hon säkert innan de hade han som misstänkt men undrar om han hade hunnit stycka henne
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Polisen säger :
– Vi blev kontaktade av nära anhöriga fram på förmiddagen, mitt på dagen på annandagen

Jag undrar varför de inte ringde in till polisen direkt under natten när de hittade hörlurarna, buntbanden och hammaren.. varför vänta till 11:00 dagen effter? De förlorade avgörande timmar med att vänta

Det var ju inte under natten de hittade sakerna utan dagen efter- på annandagen!! Klart som fan att de meddelade polisen så fort de hittade det, vilket också framgår om man läser den information som framkommit! Så hoppa inte på de anhöriga som gjort allt de kunnat och garanterat har ett helvete nu..
Citera
Medlem
Enligt flera källor till TV4 Nyheterna greps mannen samtidigt som han höll på att gräva ned kroppsdelar – något som upptäcktes under den spaningsinsats som pågick mot honom.

– Det här handlar om ett styckmord, säger en uppgiftslämnare. I mannens bostad hittades ytterligare kvarlevor efter kvinnan, enligt samma uppgifter.

Dödsstraff till jäveln. Han kommer ut och gör om detta annars. Politikerna dags stt vakna! Inte hört ett ord från dem idag, dags att komma ut och tala!!!
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Det står på tv4 nu

https://www.tv4.se/artikel/3Jahuuetl54oXQSJWwgGcA/25-ariga-kvinnan-i-roenninge-misstaenks-ha-styckmoerdats

Bra, tack, men det var inte publicerat när jag först frågade om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in