2025-12-28, 17:12
Medlem
Natt Jobbare
Lite info bara kl. 01:30(Salem) Lördag 27 Dec .
Bergas en vit typ firma Pic up, 1 Polisbil följde efter bakom.
Ca.02:40 Bärgas ytterligare 1 bil denna gång en mörk blå personbil från ett Firmaområde
Poliser på plattsen vid bärgningen.
Har det något sammanhang mordet att göra vet ej?
Citera
2025-12-28, 17:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Jag kan bekräfta att det är denne R*bi* A*derss** som är anhållen.
*=o,n
Vilken arrest sitter han i?
Citera
2025-12-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Var du på brottsplatsen?
Och visste man redan igår vad som var en brottsplats???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Pedofiler gillar småflickor eller på sin höjd tonåringar.
Kvinnan i det här fallet var 25 år. Låter inte rimligt att det är samma figur, men han kanske har fått smak för vuxna kvinnor på äldre dar.

Oavsett vem eller vilka som varit inblandade i detta så får man hoppas att de blir ihjälslagna i fängelset.

Kanske är en allätande sexual-sadist bara?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Om nu inte styckning var det man ville utföra från första början. Det börjar finnas anledning att misstänka attvdet handlar om en rejält sjuk GM.

Jag tror absolut inte att hon blivit styckad, de vanligaste är strypning och sen vill man göra sig av med kroppen så fort som möjligt. För jag tror ju att mordet har begåtts i den stugan. Och då vill man inte föra en jävla massa liv. Sen om han är sjuk eller ej får andra bedöma. I min mening är alla sjuka som väljer att ta någon annans liv
Citera
2025-12-28, 17:14
Medlem
gullfias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Jag kan bekräfta att det är denne R*bi* A*derss** som är anhållen.
*=o,n
Vad är din källa?

Men utgår från att du har legit info.

I så fall får jag äta humble pie, för jag trodde absolut inte att detta var två SVENSKA kumpaner.
Citera
2025-12-28, 17:15
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Skriven på Tärnstigen 2 där teknisk undersökning genomförs

https://viksbergstugan.jarnvagshotelletedsbyn.se/

Hittade detta på samma adress. Hittar inget som knyter Mats. Men det finns uthyrning verkar det som
Citera
2025-12-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
Bild på MGM
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2021/07/photo_2021-07-30_15-36-57.jpg

Jocke som delat, och då får man ta de som seriöst. Ser väl ut som man misstänkte
Citera
2025-12-28, 17:18
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag tror absolut inte att hon blivit styckad, de vanligaste är strypning och sen vill man göra sig av med kroppen så fort som möjligt. För jag tror ju att mordet har begåtts i den stugan. Och då vill man inte föra en jävla massa liv. Sen om han är sjuk eller ej får andra bedöma. I min mening är alla sjuka som väljer att ta någon annans liv
Om GM är den RA som försökte kidnappa en tioåring för sex år sedan så hittade ju polisen bilder på döda kvinnokroppar i hans dator. Bårhus och annan gore. Han kan mycket väl främst ha haft syftet att döda och stycka.
Senast redigerad av pbo 2025-12-28 kl. 17:24.
Citera
2025-12-28, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
”Ekerö-killen” hette Rob*n S*bb Hj*rth innan han bytte efternamn till And*rss*n

*i

*e

*e
*o
Stämmer 100 procent rätt
Citera
2025-12-28, 17:20
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Vad är din källa?

Men utgår från att du har legit info.

I så fall får jag äta humble pie, för jag trodde absolut inte att detta var två SVENSKA kumpaner.

Det är mycket troligt att det är han. Snubben är en fullständigt galen sexualsadist.

Helt sjukt hur han har fått springa lös så länge.
Citera
2025-12-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Media skriver att han greps söder om Stockholm. Jag har inte så bra koll på geografin kring Stockholm, kan man säga att Ekerö ligger söder om? Om det nu är denne Robin som är i farten igen så är det ytterligare ett katastrofalt resultat för det svenska rättssamhället.

Det är det jag inte förstår, hur kan man låta så sjuka och bevisligen farliga personer gå lösa? Man visste redan hur sjuk denne person var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in