Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 17:03
Medlem
Negerkucks avatar
GW såg det komma.
https://dumpen.se/2021/07/24/varfor-blev-ekeropedofilen-sekretesskyddad/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdsmurf1
Vem är brottsoffret? Någon som vet?
M* T*rnb*om
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Vilket trams, styckning är inte en avlivningsmetod om du nu trodde det.
Styckning är vanligtvis nåt som utförs för att göra det lättare att flytta en kropp.

Undantaget är om du är extremt vältränad och/eller kroppen väldigt lätt, då kanske du kan flytta kroppen hel.

Har jag aldrig sagt heller, utan att de tar onödigt med tid. Har man en död kropp så vill man göra sig av med den så fort som möjligt, man vill inte hålla på med styckning, för de tar timmar att genomföra ska du veta
Citera
2025-12-28, 17:04
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Fast den snubben verkar ju vara pedofil. Skulle han kommit över det och nu ger sig på vuxna?

Pedofil, ja, men hade fullt med gorebilder på döda kvinnor på hans dator osv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Skrivs ju att hans tidigare kidnappningsförsök var välplanerat så tror knappast detta var en impulsiv handling
Vem vet, han har nog stått å väntat vid flera tillfällen kanske inte bara i rönninge... Han verkar inte ha spärrar och jag fattar att polisen ringade in idioten rätt snabbt. Nu får vi hoppas att idioten döms till livstid
Citera
Medlem
I Expressen-artikeln står det "För ett antal år sedan dömdes han till ett flerårigt fängelsestraff för ett kidnappningsförsök. Dådet hade föregåtts av noggrann planering." I det tidigare fallet hade gärningsperson köpt mask och buntband innan, vilket mycket väl kan beskrivas som "noggrann planering". Att det skulle finnas fler än 1 (en) 26-årig man (idag) som för några år sedan dömdes för "försök till kidnappning" under de beskrivna omständigheterna känns ytterst osannolikt.
Citera
2025-12-28, 17:05
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Han nämns av flera andra i tråden.

Jag kan bekräfta att det är denne R*bi* A*derss** som är anhållen.
*=o,n
Citera
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
https://nordfront.se/nordfront-exponerar-hanif-balis-pedofil-pa-ekero.smr
Låter läskigt likt det som kan ha hänt
Pedofiler ger sig ju vanligen inte på vuxna också, men följande text ur artikeln ger onda aningar. Min fetning.

Citat:
Dessutom hittade man 13 unika bilder på döda och nakna kvinnokroppar från obduktionsrum samt skärmdumpar från artiklar om sexualförbrytare och pedofiler.

Sökhistoriken på en av Robins webbläsare avslöjade samtidigt följande chockerande googlingar: ”göra någon medvetslös”, ”Rape Drug”, ”våldtäktsdos rohypnol”, ”kloroform”, ”GHB”, ”hur våldtar man”, ”autopsy girl”, ”naked dead”, ”dead nude girl pussy” och ”autopsy close up pussy”.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
26-åringen har tidigare dömts för kidnappningsförsök. Är det samma person som det har pratats om tidigare här, som försökte våldta någon vid samma station? Hittar inte inlägget pga att sidan krashar hela tiden.

Var inte det D*niz R*g*

E, a, e
Citera
Medlem
Okej. Med tanke på att 26 åringen är tidigare dömd för kidnappning - så utesluter vi nog pojkvän/bekantspåret?

My verkar inte vara tjejen som umgås med psyk-personer som nyligen kommit ut från fängelse

45 åringen är intressant. Troligen inte pappa är min gissning.

Följande gärningsman/män känns nu mer trolig.

1. Incelkille. Har fått kontakt med en annan sjuk jävel på nätet (45 åringen). Tillsammans har de hetsat varandra till kvinnohat och slår slag i verket. 26 åringen går för långt. Och 45 åringen bangar.

2. Blatte. En pappa och hans son har tillsammans hetsat upp varandra om att svenska tjejer är orena. Typ en extremare version av vad som sägs inne på varje fik i ett köpcentrum i utsatta områden. De väljer att våldta och mörda en tjej. De har även hyrt en stuga för att deras lägenheten med fru och syster inte passar. Typ som far/son i skjutningen i Australien. De säger till frugan att de ska iväg och fiska istället.

Oavsett vad är det mest slump och otur som valde ut just My.
Citera
2025-12-28, 17:06
Medlem
Som jag skrev redan under gårdagen hittades bland annat Buntband och hammare vid brottsplatsen, nästan ingen trodde på mig igår här i tråden. Verkar som fler börjar tro mig nu...
Citera
2025-12-28, 17:06
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Han greps ju igårkväll och enligt vissa medier letade de efter henne i morse?

Tolkade det som att de fortsatte leta även efter att de hittat henne... Sen vad de ska ha letat efter är oklart, om det är hennes tillhörigheter eller kroppsdelar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in