Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 10:33
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Vänner kan ju iofs vara falska fiender samtidigt? Placerats ut som villospår av någon?
Är det inte en okänd person som ligger bakom hennes försvinnande, vilket det troligtvis inte är eftersom hon inte är hittad?
Så är det troligtvis någon i hennes närhet?

Är det verkligen en slump att just hennes vänner hittade hennes saker?

Jag vet inte men det skaver rejält rent tidsmässigt och det inledningsvis?

Hennes telefon stängdes hennes mobil av alldeles för snabbt efter att hon klivit av stationen i Rönninge? Hennes vänner hittade hennes saker lite för snabbt vid fotbollsplanen?
Var det hennes vänner som efterlyste henne väldigt snabbt?
Precis allt sker väl lite väl snabbt i början, som om det vore panik på extrem nivå, trots att My är 25 år och kunde gått på efterfest eller följt med en kille eller vän hem? Ändå reagerar någon och dessutom, även agerar såhär snabbt före polisen? Det känns som att allt hände alldeles för snabbt faktiskt?

Obs bara spekulationer, så ta det ingenting som sanning öht?

Vettigt inlägg. Ja, att hon försvinner också under sin korta visit i Stockholm talar ju också för att det är någon i hennes närhet.

Borde vara rätt lätt att lösa och de saker du nämner i tråden känns lite märkliga.

Hata slumpen, brukar man säga.
Citera
2025-12-28, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan bekräfta att hon inte är hittad.

Så den här "Malmens1" som kan bekräfta att hon inte är hittad är alltså någon youtuber som har varit misstänkt för diverse brott bland annat planer på att mörda en kvinna tidigare (något som han själv erkänt i tråden om sig själv). Han känner till området(?), följer BO på Instagram.

Tror fallet är löst..
Citera
2025-12-28, 10:34
Medlem
GamlaFalls avatar
Citat:
Om vi ska vara korrekta så finns kanalen kvar, men de har ingen relevans alls i detta sammanhang. Magmysmicke som jag vet inte är GM har oxå en kanal de är väl inget märkvärdigt med det.

Hur vet du vem GM (inte) är? Borde ju rimligtvis endast GM själv veta.
Senast redigerad av GamlaFall 2025-12-28 kl. 10:37.
Citera
2025-12-28, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew
Så den här "Malmens1" som kan bekräfta att hon inte är hittad är alltså någon youtuber som har varit misstänkt för diverse brott bland annat planer på att mörda en kvinna tidigare (något som han själv erkänt i tråden om sig själv). Han känner till området(?), följer BO på Instagram.

Tror fallet är löst..

Om du e så säker på det, tipsa polisen. Om inte är de en grov falsk anklagelse.
Citera
2025-12-28, 10:35
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew

Tror fallet är löst..

Tipsa polisen??
Citera
2025-12-28, 10:36
Medlem
Rebt statistiskt känns det mörkt
Citera
2025-12-28, 10:36
Medlem
Polisen bör kontakta Snapchat och be de se över loggen vem som har följt hennes karta under försvinnandet. Kontakta även instagram för att se ip över de som följer henne på insta. Lär finnas en person som stämmer överens. *Host* mal....?
Citera
2025-12-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Polisen har sannolikt gått igenom övervakningskameror från tåget och stationen i Rönninge och har koll på vilka som hoppat av tåge, men en sak undrar jag och här får de som vet gärna rätta mig.

Polisen kan ju även få ut vilka mobiler som kopplat upp i närheten där My's telefon synts senast. Men denna info frågar de väl telefonbolagen om?

Nu har det ju dock varit storhelg och sen helg och då är kanske inte den informationen lika lätt att få ut från Telia/Telenor/Tele2 då de väl inte jobbar under storhelger?
Någon måste ju jobba
Citera
2025-12-28, 10:37
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Tipsa polisen??

Tipsa om du vill, det är tillåtet, varför frågar du här i tråden?
Citera
2025-12-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Hon håller sig borta självmant eller har tagit livet av sig.
Hela polisens agerande tyder på att de delar min åsikt

Hennes familj/närstående skriver på sina sociala medier att det inte är något av det. Att det är ett brott.
Citera
2025-12-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollkall3
Polisen bör kontakta Snapchat och be de se över loggen vem som har följt hennes karta under försvinnandet. Kontakta även instagram för att se ip över de som följer henne på insta. Lär finnas en person som stämmer överens. *Host* mal....?

Nej det behöver det inte alls det finnas.

T ex har jag på min Snapchat att min sambo, barnen och närmsta vännerna kan se var jag befinner mig men inte någon random typ som många här vill få det att verka som.
Citera
2025-12-28, 10:39
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Stämmer bra. Folk måste lära sig läsa!
Och du måste lära dig socialt samspel.
Skriver du ”jag kan bekräfta” så kan du kanske förstå att folk undrar ”hur?”

Du kunde citerat nyhetsartikeln du hade läst istället.

Det känns som att du leker katt & råtta och skriver kryptiskt med flit för att du gillar drama.
En tjej är försvunnen. Show some respect.
Är du inblandad i försvinnandet så kanske du skulle släppa kuken ur handen och göra rätt för dig istället -
Är du inte inblandad så får du rycka upp dig och sluta skriva kryptiska inlägg som gör att du ser ut att veta saker o ting.
Senast redigerad av Skyliner. 2025-12-28 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in