Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Okej jag har följt ärendet innan det gick ut i media, här är vad som mest troligen ligger närmast sanningen, My (Försvunna Kvinnan) måste ha varit på tåget från södertälje hållet mot stockholm och som sagt klivit av i rönninge, tar hon en genväg vid stationen mot skolan nej? Det är super läskigt jag har bott där, hon måste ha beställt uber eller bolt, men jag tror hon håller sig gömd frivilligt, finns inte MÄN som hökar och väntar på offer 01:30 mot rönninge gymnasium och idrottsplats, de är vinter nu, såg även på hennes bilder att hon lider utav psykisk ohälsa och har ärr utifrån detta på armarna, jag tror hon valt att gå bort tyvärr

Du har svängt rejält idag! Imponerande att följa alla inlägg faktiskt.

Du var ju så säker på att hon ”håller sig gömd frivilligt”

Citat:
Polisen vet vem GM ÄR men de behöver bevis
Citera
2025-12-28, 03:20
Medlem
Läs användarens inlägg i tråden...
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Det vet du eller killgissar du bara?
Citera
2025-12-28, 03:21
Medlem
Citat:
Polisen vet vem GM ÄR men de behöver bevis

Och då undrar man ju hur DU vet detta att polisen fått kännedom om en GM?
Citera
2025-12-28, 03:25
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Läs användarens inlägg i tråden...
Vad snackar du för goja?! Ge dig och ge ett rakt svar! Börjar misstänka att det är du
Citera
2025-12-28, 03:27
Medlem
Citat:
Vad snackar du för goja?! Ge dig och ge ett rakt svar! Börjar misstänka att det är du
Om du läser användarens inlägg i tråden så ser du ju själv att hen inte är något att bry sig om. Hen har svängt sig med alla möjliga teorier.
Citera
2025-12-28, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Och då undrar man ju hur DU vet detta att polisen fått kännedom om en GM?

Hen vet ingenting, gissar hej vilt och till slut slår nåt fragment rätt.
Citera
2025-12-28, 03:30
Avstängd
karlinges avatar
Är inte det märkligaste att vännerna hittar första spåren efter henne?

Misstänkte dom på natten eller dagen efter att hon var borta? Och varför kontaktades inte polis direkt?
Citera
2025-12-28, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jo. Om det inte är så att de gav sig ut för att leta efter henne innan polisen kontaktades.

Edit: Hann svara innan du redigerade ditt inlägg. Ja, varför kontaktades i så fall inte polisen direkt?
Citera
2025-12-28, 03:35
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:

Misstänkte dom på natten eller dagen efter att hon var borta? Och varför kontaktades inte polis direkt?
Jag har tolkat det som att hon varit i kontakt med någon "där hemma" och dessutom skrivit "snart hemma". Fråga inte var jag sett eller läst det. Och tydligen var sträckan hem ca 15 min gångväg. Förmodligen har folk väntat på henne, men att hon inte dykt upp som förväntat. Vet ej vilken tidpunkt polisen underrättats...
Citera
2025-12-28, 03:36
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Jo. Om det inte är så att de gav sig ut för att leta efter henne innan polisen kontaktades.

Edit: Hann svara innan du redigerade ditt inlägg. Ja, varför kontaktades i så fall inte polisen direkt?

Letade dom på natten eller dagen efter? Förmodligen dagen efter tänker jag. Pratade hon med någon innan telefonen stängdes av? Visste vänner att hon gått av tåget och var på väg hem och aldrig dök upp där på natten, eller sov föräldrarna?

Lite funderingar...
Citera
2025-12-28, 03:37
Medlem
Citat:

Rimligt att de dagen efter åkt och kollat så hon inte däckat i nått dike intill och då funnit något.
Ifall de av någon anledning haft så stark misstanke att de gett sig ut och letat redan den natten hade polis kopplats in långt tidigare.
Citera
2025-12-28, 03:38
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Jag har tolkat det som att hon varit i kontakt med någon "där hemma" och dessutom skrivit "snart hemma". Fråga inte var jag sett eller läst det. Och tydligen var sträckan hem ca 15 min gångväg. Förmodligen har folk väntat på henne, men att hon inte dykt upp som förväntat. Vet ej vilken tidpunkt polisen underrättats...

Om det stämmer, gick man ut och letade på natten och hittade hennes tillhörigheter av en slump där i mörkret? Föräldrar eller syskon borde väntat hemma. Varför stängdes telefonen av och varför pratade hon inte med någon när hon gick hem? Jag trodde att de flesta gjorde ett "rape-call" om man går själv hem idag.

Får ännu mer känslan av att hon kände mannen i bilen, om det nu var så att hon hoppade in i en bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in