Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-27, 22:22
Avstängd
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Absolut, men extremt osannolikt. Finns det ens liknande fall i Sverige?

Tror inte problemet ligger i de svenska kvinnorna, problemet i kvinnosynen. Kvinnor i alla länder är svåra!
Citera
2025-12-27, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Hur vet vi att det inte är gängkopplat. Känns ju som vem som helst kan lagra narkotika åt nätverken dessa dar.

Allt som framkommit talar emot det, hon råkade ut för slumpen helt enkelt
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det måste han inte och det ska han inte.

Ett fall som detta kommer ju att lösas, spår har redan säkrats och då är det bästa för gärningsmannen att släppa henne. Varför ska han riskera 15 år inlåst istället för 1?

Jag försöker tänka som en man som överfaller kvinnor.

Det borde vara planerat eftersom hon inte hittats eller så är det på instinkt och då är mannen boende på orten och har klivit av samtidigt som henne men då måste han ha tillgång till bil. Har dom flesta bil där ute?
glöm det, jag tror de flesta här är ganska överens om att detta inte är planerat för fem öre. hon bor inte ens i rönninge! vem fan vill ha en person i sitt hem som kan fly m.m? man gör de man ska göra d.v.s ha sex med personen sen måste man döda o dumpa de finns inget annat alternativ.
Citera
2025-12-27, 22:24
Medlem
Fy fan kommer inte kunna sova tills hon hittas känns det som… lider så med henne och hennes nära och kära

Är polisen kvar vid idrottshallen? Ligger sjön långt bort från allt detta?
Citera
Medlem
https://www.dn.se/sverige/polisen-soker-efter-forsvunna-kvinnan-nara-sjo/

Ny info
Citera
Medlem
Followtherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det måste han inte och det ska han inte.

Ett fall som detta kommer ju att lösas, spår har redan säkrats och då är det bästa för gärningsmannen att släppa henne. Varför ska han riskera 15 år inlåst istället för 1?

Jag försöker tänka som en man som överfaller kvinnor.

Det borde vara planerat eftersom hon inte hittats eller så är det på instinkt och då är mannen boende på orten och har klivit av samtidigt som henne men då måste han ha tillgång till bil. Har dom flesta bil där ute?

Tror att det är ett svartsjukt ex som inte velat lämna henne ifred och fått en sne flipp när hon var hemma under jul…
Citera
2025-12-27, 22:25
Avstängd
Nån som vet om de letar i västra uttran centrala uttran eller östra delarna av uttran?
vet att vid de flesta delarna om jag inte minns fel så tar man sig dit med bil och är ganska bra dumpningsplats mitt i natten...
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
De brukar också spärra av när de vill göra mer koncentrerade sök utan att allmänheten är där och stör.

Mm, men inte ute i vass och högt gräs på en begränsad yta.

Man gör detaljsök om det finns anledning, till exempel när man gjort fynd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Vi bryr oss mer om våra egna, ja!

Inget fel med det, enligt min åsikt.

Kvinnor är mer sårbara än män och alla vet att kvinnor kan råka illa ut om de överrumplas ensamma, av en illasinnad man.

De som har problem med att svenskar bryr sig om en svensk tjej kan flytta till något annat land.

I mitt eget land så engagerar jag mig i vad jag själv vill, och det här var ett fall som känns relevant och viktigt.

Ja, slutdiskuterat, hör inte hemma här.
Sista OT från mig.
Citera
2025-12-27, 22:26
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Bra att de utökar, men Uttran? Långt ifrån och stor som fan. Har de redan kollat av allt runt Flaten? Har det varit avspärrningar där alls?

Håller helt med. Absolut jättebra att de utökar sökandet från de initiala fyndplatserna, men Uttran känns också väldigt långt bort. Flaten borde ju vara den första sjön att kolla upp, Dånviken nummer två.
Citera
Medlem
Vilka saker har man hittat efter henne ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secrethll
https://www.dn.se/sverige/polisen-soker-efter-forsvunna-kvinnan-nara-sjo/

Ny info
Har du möjlighet sammanfatta lite av det som står i den låsta artikeln?
Citera
Medlem
Enda bilden som jag sett är denna, inte från övervakningskamera
https://imgur.com/a/8DQOHkZ
Är väl från nu i dagarna eftersom hon ska haft samma kläder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem