Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalromantik
Vet vi vad han gjort mot de två tjejerna i familjen? Det har beskrivits som väldigt brutalt våld men vad innebär det? Misshandel? Våldtäkt?
Eftersom det pågått i flera timmar kan han väl inte knivhuggit någon av döttrarna, då hade de förblött ganska snabbt.
Beror på vars huggenträffar - träffas inga vitala punkter eller på ett sådant sätt att såren får svårt att koagulera så överlever du länge även med många djupa hugg/skärningar.
Men med tanke på att båda blev inlagda varpå en fick flygas till ett annat sjukhus så har dom nog utsatts för grav tortyr skulle jag gissa på vilket kan innefatta allt....
Han verkar ju ha hållt dom vid liv en period så vill inte ens fundera över all sadistisk lek han kan ha utsatt dom för.
Hoppas stackarna lyckas återhämta sig fysiskt snabbt och dom får samhällets alla stöd till att hantera den psykiska smärtan..