Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenundertrappan
Vet inte om bild postats, men här är hon iaf.
https://ibb.co/7Jd8JK5k
Jättebra, 100:e gången samma bild postats.

Läser folk inte trådarna innan dom postar, fattar dom inte att det är därför trådarna blir så långa!!
Citera
2025-12-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Jag har bott i Salem. Det var ofta man kom med sista tåget på natten och gick från pendeltågstationen i Rönninge till Salem. Upplevde alltid att det var lugnt. Nån gång var det väl nån skummis. Men det var en 15 år sen nu.

Från rönninge till Salem är de ju belyst och normalt att gå, inte vid rönninge gymnasium och dånviken

Södertälje fick besök utav helikopter igår vid nån sjö också så de är något i södertälje som kan ha skett också
Citera
2025-12-27, 19:06
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmokey
Du vet detta? Eller spekulerar du.

Det står tror.

Citat:
Ursprungligen postat av ENP87
Jag tror en bekant från tiden hon bodde hemma eller gick i gymnasiet har dykt upp och erbjudit skjuts. Polisen har lyckats ringa in eventuellt misstänkta genom telefoner som mobilmasten pingat vid närliggande tid och går ej ut med mer för dom vill inte GM ska känna sig trängd och ta livet av henne i panik. Jag är också ganska säker på GM är svensk.

Vakna!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Den kvinnan i Karlstad gjorde det. För några månader sedan. Gick och dog på en liten ö. Sedan har vi den där kvinnan som köpte ett rep och gick och hängde sig i skogen. För många år sedan.

Menar du en ung tjej som skulle ta tåget söderut för att fira något med familjen och det sista hon sa i telefon till någon av dom medans hon väntade på tåget var: vi ses snart? Sen gick hon direkt och köpte ett rep och hittades sen i skogen? Det är några år sedan, men det var konstigt alltihop det minns jag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Usch. Mycket talar för självmord alltså.
Tack för uppdateringen med adekvat information.
Men hur?
Kvinnor hoppar inte el dyl. Det enda jag kan komma på som förklarar en ohittad kropp å självmord är att hon sänkt sig. Och det är fan inte rätt årstid för det..

Annars hade de hittat henne död av tabletter eller skurna handleder nu..

Sen är det konstigt att resa å ta livet av sig nästan framme
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Kan det vara Mika*l "kuken" Holmb*rg som ligger bakom detta? Har polisen kollat denna kriminella galning?
Det var det första jag tänkte, och det har funnits andra genom tråden som tänkt samma sak, precis som det funnits de som avfärdat honom som helt ointressant.
Citera
2025-12-27, 19:07
Medlem
whipitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Extremt lite info om henne!?

Förhållande? Haft pojkvänner?
Hur ser hennes sociala liv ut?
Historik av psykisk ohälsa?
Försvunnit tidigare?
Konflikter?
Vad studerade hon i Lund?
Tjenare Greven. Det är extremt lite info i detta fall, det har florerat rykten av andra användare ang. hennes psykiska hälsa tidigare i tråden, men jag vill inte sprida detta vidare eftersom det bara är spekulationer. Jag kan dessutom inte hitta inläggen att citera. På hennes insta. ser man en välrest tjej som verkar vara omringad av bra människor. Jag har suttit och sett fram emot din sammanfattning, men förstår att det kan vara näst intill omöjligt med så lite information
Citera
2025-12-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Okej jag har följt ärendet innan det gick ut i media, här är vad som mest troligen ligger närmast sanningen, My (Försvunna Kvinnan) måste ha varit på tåget från södertälje hållet mot stockholm och som sagt klivit av i rönninge, tar hon en genväg vid stationen mot skolan nej? Det är super läskigt jag har bott där, hon måste ha beställt uber eller bolt, men jag tror hon håller sig gömd frivilligt, finns inte MÄN som hökar och väntar på offer 01:30 mot rönninge gymnasium och idrottsplats, de är vinter nu, såg även på hennes bilder att hon lider utav psykisk ohälsa och har ärr utifrån detta på armarna, jag tror hon valt att gå bort tyvärr

Var har du hittat dom sk bilderna på påstådda ärr på armarna?
info om påstådd psykisk ohälsa?
Citera
2025-12-27, 19:08
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Så du menar att hon varit någonstans på avskedsfest då typ? Julen är förvisso en deprimerande helg för många, men du får ursäkta om jag finner det hela oerhört långsökt.

"Kan du slänga de här grejorna vid fotbollsplanen när du åker tillbaka Rönninge?"

Jag svarade att det sker ibland. Att en påstår psykisk ohälsa ska man ta med en nypa salt. Hon verkar som en väldigt positiv individ på dem bilder jag sett.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Jag har bott i Salem. Det var ofta man kom med sista tåget på natten och gick från pendeltågstationen i Rönninge till Salem. Upplevde alltid att det var lugnt. Nån gång var det väl nån skummis. Men det var en 15 år sen nu.

Ehhhh, så vad är relevant för det här fallet?
Citera
Medlem
Helikoptern gjorde ett uppehåll på 40 minuter vid en idrottsplats i Södertälje
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Tror hon har samma kappa på foton redan 2024 om jag inte sett fel?
För övrigt har inte systern nämnt bara jackan, utan använt ordet ”kläderna”, så troligtvis menas både jacka och byxor, som syns på bilden?
Kappan är från Lindex och såldes där för två år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in