Citat:
Ursprungligen postat av
Pogbasshoes
Jag gissar på att det återigen är en invandrare som vi aldrig skulle släppt in i landet!
Jag föreslår en Svensk GM som på grund av svartsjuka inte har kunnat släppa BO..
BO har förövrigt vänner med andra kulturer så att säga. Typiskt att du inte skaffat en Svensk Pc med Svenskt operativsystem för det känns nämligen som att ni är födda under en sten. Ett enda ord till om att GM är från MENA så kan vi mötas upp! Bara att skicka ett DM. Fokusera på fakta istället för att fantisera fram vem som gjort vad! Jesus är förmodligen din favorit GM.
Hon har varit försvunnen i 36 timmar, misstänks ha blivit kidnappad och förlorat sina ägodelar i närheten av föräldrarnas hem. Det enda som inte har framgått är ifall hon har/haft pojk/flickvän då det inte egentligen spelar någon roll. Bilder från media visar på spår av en bil och förundersökningen pekar på att hon blivit bortförd men av vilken anledning? Vart har hon jobbat, har hon några problem ekonomiskt eller hade hon endast otur med hemfärden? Alkohol kan ha varit inblandat men ser det inte som en självklar hypotes då inte polisen har gått ut med att hon har medverkat på någon fest.. Av de flesta händelserna kring Salem så verkar det vara någon i närheten som gjort något. Vad kan vi dra nytta av kring hennes släkt/vänner? Har polisen kollat den senaste närvaron kring BO? Tänkte på jobb, familj och vänner såklart. Det här är väldigt märkligt då hon inte tycks ha umgåtts med Foxtrott eller Dalen. Så ni som förväntar er en invandrarbakgrund ligger väldigt snett i era glasögon och förstoringsglas! Jag har en tanke men tänker såklart att GM kan läsa det som ni skriver vilket gör att källan inte är säker. Spåret på däcken som setts i tidningen tyder på Gisslaved men svårt att avgöra med tanke på bilderna, profilen tyder på en liten bil. Säkert 185/55/14 eller 185/65/15, ford eller opel.