2025-12-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tjatar inte om bevis från vare sig dig eller muttan - för ni har aldrig gett belägg för ett enda av det skit ni sprider - därmed är det slut med att länka och visa från min sida åt er också.

Nu sitter du med lögner igen som du inte kan visa belägg för .

Nä det gör jag inte alls. Du vet att jag inte gör det. Men det retar gallfeber på dig att du inte kan påverka det åt det håll du vill att det ska bara.

Julia har rätt att neka Linnéa att träffa flickan. Punkt.
Det har INTE med att flickan har rätt att träffa sin pappa. Linnéa har förbrukat möjligheten att träffa flickan. Hon gillar inte ens flickan.

Chrippa kunde gott ha valt att lägga några timmar på att träffa sin dotter.
Han får kanske inte för Linnéa.
Han behöver så klart konversera med Julia kring det och jag tror att han inte får det för Linnéa.
Citera
2025-12-27, 01:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Knepigt att mikrovågsugnen aldrig behöver visa bevis medan andra ska konstant visa upp bevis för vad som påstås.
Hon o AnneliE är samhällets bottenskrap.

Jag kan inte annat än hålla med dig när man så vuxen människa måste kalla folk för fitta, dum i huvudet och liknande, samma med dessa personer som med C & L dom fixar sitt egna hat genom hur dom pratar om andra människor.
Citera
2025-12-27, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Såklart. Det är inte första gången Bosse Kir trampar i klaveret om vi säger så.

Jag har hört att han haft problem tidigare men är inte riktigt insatt men visst skulle det bli något rättsligt om en annan dokumentär?
Citera
2025-12-27, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Åt ena sidan är det okej och spamma polisen men inte åt andra hållet mycket märkligt.
Blev ju inte mycket av deras anmälan heller vilket många var så säkra på.

Detta förbaskade spammande och ta polisens resurser i anspråk är ett otyg.

Det hjälper ju ändå inte.
Citera
2025-12-27, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Och Expressen nappade inte heller, vilken chock.

Dom tycker nog alla är idioter skulle jag tro det blir intressant om Jocke är med eller om det gäller Chrippa & ekobrotten.
Jocke dra mycket klick.
Citera
2025-12-27, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Detta förbaskade spammande och ta polisens resurser i anspråk är ett otyg.

Det hjälper ju ändå inte.

Kanske dags att lägga ner tjatet om Jockes anmälningar när man själv inte är bättre och gör precis samma sak ganska skrattretande faktiskt.
Citera
2025-12-27, 01:22
Medlem
Citat:
Jag kan inte annat än hålla med dig när man så vuxen människa måste kalla folk för fitta, dum i huvudet och liknande, samma med dessa personer som med C & L dom fixar sitt egna hat genom hur dom pratar om andra människor.

Det är så extremt omoget. Chrippa och Linnéa håller på likadant.
Gudskelov är det en minoritetsgrupp i samhället.
Arbetar gör de inte heller. Några borde verkligen vara ute i arbete eftetsom de ändå har heltidsjobb när det kommer till sociala medier.
Tjuvar våra skattepengar som borde gå till verkligt behövande.
Citera
2025-12-27, 01:23
Medlem
Citat:
Dom tycker nog alla är idioter skulle jag tro det blir intressant om Jocke är med eller om det gäller Chrippa & ekobrotten.
Jocke dra mycket klick.
Snyggt av Hinken att återigen posta videos på en sänkt Idiot. Verkar vara det hon sysslar med runt jul år efter år.
Citera
2025-12-27, 01:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nä det gör jag inte alls. Du vet att jag inte gör det. Men det retar gallfeber på dig att du inte kan påverka det åt det håll du vill att det ska bara.

Julia har rätt att neka Linnéa att träffa flickan. Punkt.
Det har INTE med att flickan har rätt att träffa sin pappa. Linnéa har förbrukat möjligheten att träffa flickan. Hon gillar inte ens flickan.

Chrippa kunde gott ha valt att lägga några timmar på att träffa sin dotter.
Han får kanske inte för Linnéa.
Han behöver så klart konversera med Julia kring det och jag tror att han inte får det för Linnéa.
Nej, det föreligger ingen sådan "rätt" bara för att man har vårdnaden. När barnet är hos umgängesparten så har har denne ansvaret för vilka barnet träffar - och barnet har rätt att träffa också familjen på den sidan om den föräldern väljer det. Linnea är barnets familj i o m sitt äktenskap med Chrippa

Alla vet vad Julia sysslar med - och det är bra om han inte låter henne fortsätta använda barnet som kanonmat.
Allt är ju väldokumenterat så vad Julia sysslat med tillsammans med Jocke kommer ju barnet få veta i framtiden.
Citera
2025-12-27, 01:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du har rätt det är fan lönlöst.
Det ända hon säger är att man ljuger fast man själv lagt upp bevis på vad som faktisk händer.

Läste på om självbiografi och man får inte använda sig av det materialet hur som helst det finns regler kring detta.

Detta står om journaler.

Samtycke krävs: För att använda journalinformation i TV-sammanhang måste patienten ge sitt uttryckliga samtycke, vilket ofta sker skriftligt före sändning.

Jocke har inte skrivit på något och detta gäller även fast det ligger offentligt redan.

Skriver det till dig som kan diskutera normalt.
Det krävs inget samtycke för att använda något som är utlagt för miljoner att titta på .. dvs inget samtycke för att läsa ur det, diskutera det eller prova sanningshalten i det.
Detsamma gäller f ö om självbiografier. Du får inte kommersiellt knycka text rakt av - men att använda innehållet i olika syfte och att granska det finns det inga hinder för.

Jocke behöver inte skriva på något -- den som begått sekretessbrott är i så fall han själv -eftersom han lägger ut uppgifter om andra ur journalerna/akterna.
Citera
2025-12-27, 01:30
Medlem
Gott med stavar. Klädsamt. Snyggt delat av frun.
https://jumpshare.com/s/evEQS3XyUCYpvoJWZ9qg
https://jumpshare.com/s/skNxaQ4mr3RmjsMlzHDf
Citera
2025-12-27, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det krävs inget samtycke för att använda något som är utlagt för miljoner att titta på .. dvs inget samtycke för att läsa ur det, diskutera det eller prova sanningshalten i det.
Detsamma gäller f ö om självbiografier. Du får inte kommersiellt knycka text rakt av - men att använda innehållet i olika syfte och att granska det finns det inga hinder för.

Jocke behöver inte skriva på något -- den som begått sekretessbrott är i så fall han själv -eftersom han lägger ut uppgifter om andra ur journalerna/akterna.

Bara googla om du är kapabel till det, annars fråga en advokat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in