Tråkigt med alla tidiga dödsfall. Inte haft med honom att göra, men han gjorde inte direkt bra reklam för sig själv i graffitipoden han var med i. Spela Alan ballan deluxe.
Tråkigt med alla tidiga dödsfall. Inte haft med honom att göra, men han gjorde inte direkt bra reklam för sig själv i graffitipoden han var med i. Spela Alan ballan deluxe.
Du får ju tänka på att det var 2016, skulle säga att han var betydligt mer ruffigare då än i 2025. Jag hade turen att få vara runt honom en liten del iår och han vad definitivt mer uppstädad o verkade ändå må bra, så jag undrar egentligen vad som var orsaken. Mange verkade verkligen vara odödlig.
var det inte en intervjuv med honom, psykos och ligisd när han mest satt och skissade?
yes, detta ligger utanför Den ENDA tråden om crews och enskilda writers så jag kommer antagligen få smäll på fingrarna, men ser inget skäl till att inte ha en tråd som enbart handlar om avlidna (svenska) målare.
gärna utan rykten som t ex "jag hörde att *** dog genom ***". vet ni inte så vet ni inte.
malmö:
mice - ramlade ner från hög höjd när han försökte komma in i sin lägenhet via stupröret
sun - självmord
ent - däckade utomhus i en snödriva
mice träffade jag på några gånger under tidigt 90-tal, tror att han arbetade som dentaltekniker då. Hur som helst ganska timid, gjorde inget väsen av sig. Det stämmer, han ramlade ner när han klättrade på stuprören till sin lägenhet på Katrinelund, oklart vilken våning.