Citat:
Ursprungligen postat av
Rikskrim08
Jag skrev att det är hög risk efter 1 år behandling.
Nu har Måns gått någon snabb"terapi" på 1 vecka och därefter sökt alkoholtillstånd.
Risken för återfall är då skyhög, 90-95%.
Jaja, vi lär inte se MånsPetter på någon scen kommande år heller.
Sheannax tillbringade mycket tid på julafton att frenetiskt hylla MånsPetter och dra samma gamla storys som vanligt. Inga barn som pockade på uppmärksamhet? Gissar att Sheannax är en mycket ensam person. Finns helt klart likheter med Måns liv ute på åkern i mörkret.
Tja, du har ingen aning om mig, min familjesituation, min religiösa tillhörighet eller om jag överhuvudtaget firar jul på klassiskt kristet vis. Och ändå tror du att du kan göra dig själv överlägsen genom att skriva några nedlåtande kommentarer om mig.
Och därmed speglar du tydligt samma beteende som du visar gentemot MZ. Du tror att du vet bättre och står över honom och tror att din åsikt är sanningen. Samtidigt ignorerar du helt de fakta som finns. Att han själv uppenbarligen har sagt flera gånger att han har slutat med droger, vilket pressen har tagit upp på olika ställen. Att han under sin 20-åriga karriär flera gånger har visat styrka, uthållighet och ihärdighet, vilket också kommer att vara till hans fördel i detta fall.I maj, under rättegången, framgick det att han hade slutat, vilket bevisades med negativa tester som lämnats in till Soc. Att hans kollegor skriver att han har fått hjälp (och vilken typ av hjälp är irrelevant om det fungerar för honom, vilket det uppenbarligen gör). Att han fick träffa sina barn, trots att det finns någon som lurar i bakgrunden och kontrollerar dem. Det finns så många saker som ni medvetet ignorerar.
Du borde kanske lägga dig under granen och sova lite längre. Du har uppenbarligen ingen aning. För jag kan säga dig att du har fel i dina antaganden om mig. Och så är det också med MZ.