Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
En julklapp till sina Skandinaviska ättlingar? Rovaniemi ligger inte i Skandinavien och Jultomten är en invandrare.

Var står det att Rovaniemi ligger i Skandinavien? Svårt med läsförståelsen?
Citera
Igår, 09:24
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
"Att åka till Rovaniemi över julen känns som ett desperat försök att vinna sympatier ifrån barnen".

LOL. Känns mer som ett desperat försök från ditt håll att skriva något negativt. Finns nog inte ett endaste barn i världen som hade tyckt det hade varit tråkigt att åka till tomtens hemstad.

Den kungliga svenska avundsjukan....... Kan man sjunka lägre än vad du gjort nu?

Du är mer än lovligt naiv. Barn behöver inte en helg på Disneyland, de behöver sina föräldrar i det vardagliga livet.
Citera
Igår, 10:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad då "hålla barnen på avstånd från Måns vilket nu sker"? Han har precis spenderat en julhelg med sina barn i Rovaniemi, Lappland. Kan man en ens ge en finare julklapp till sina skandinaviska ättlingar till söner?
Att skilsmässan drar ut på tiden kan peka på precis vem som helst vad gäller fördel eller nackdel. Du har (som vanligt) absolut ingen aning.

Hur vet du att han var i Rovaniemi? Det här är ju som när du fick för dig att han var i Kenya.
Citera
Igår, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08

Jag skrev att det är hög risk efter 1 år behandling.

Nu har Måns gått någon snabb"terapi" på 1 vecka och därefter sökt alkoholtillstånd.
Risken för återfall är då skyhög, 90-95%.
Jaja, vi lär inte se MånsPetter på någon scen kommande år heller.

Sheannax tillbringade mycket tid på julafton att frenetiskt hylla MånsPetter och dra samma gamla storys som vanligt. Inga barn som pockade på uppmärksamhet? Gissar att Sheannax är en mycket ensam person. Finns helt klart likheter med Måns liv ute på åkern i mörkret.
Tja, du har ingen aning om mig, min familjesituation, min religiösa tillhörighet eller om jag överhuvudtaget firar jul på klassiskt kristet vis. Och ändå tror du att du kan göra dig själv överlägsen genom att skriva några nedlåtande kommentarer om mig.

Och därmed speglar du tydligt samma beteende som du visar gentemot MZ. Du tror att du vet bättre och står över honom och tror att din åsikt är sanningen. Samtidigt ignorerar du helt de fakta som finns. Att han själv uppenbarligen har sagt flera gånger att han har slutat med droger, vilket pressen har tagit upp på olika ställen. Att han under sin 20-åriga karriär flera gånger har visat styrka, uthållighet och ihärdighet, vilket också kommer att vara till hans fördel i detta fall.I maj, under rättegången, framgick det att han hade slutat, vilket bevisades med negativa tester som lämnats in till Soc. Att hans kollegor skriver att han har fått hjälp (och vilken typ av hjälp är irrelevant om det fungerar för honom, vilket det uppenbarligen gör). Att han fick träffa sina barn, trots att det finns någon som lurar i bakgrunden och kontrollerar dem. Det finns så många saker som ni medvetet ignorerar.

Du borde kanske lägga dig under granen och sova lite längre. Du har uppenbarligen ingen aning. För jag kan säga dig att du har fel i dina antaganden om mig. Och så är det också med MZ.
Senast redigerad av sheannax Igår kl. 11:00.
Citera
Igår, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Hur vet du att han var i Rovaniemi? Det här är ju som när du fick för dig att han var i Kenya.
Reserapporterna dyker alltid upp lägligt när det behövs lite argument, men de kan aldrig bekräftas med någon källa. Lika lite som man kan bekräfta påståendet om att han skulle medverka i någon behandling mot drogmissbruket.
Citera
Igår, 12:46
Medlem
Citat:
Var står det att Rovaniemi ligger i Skandinavien? Svårt med läsförståelsen?
Ättlingarna är inte heller Skandinaver, inte många rätt i det inlägget, fattar du? Det var två brittiska barn som besökte Finland. Förmodligen reste de med någon av bolagen som erbjuder direktflyg London-Rovaniemi. Det går flera flyg om dagen på den rutten med britter som vill träffa tomten. Förmodligen reste de med sin mamma.

https://www.norwegian.com/en/destinations/rovaniemi/
Citera
Igår, 13:06
Medlem
Citat:
Ättlingarna är inte heller Skandinaver, inte många rätt i det inlägget, fattar du? Det var två brittiska barn som besökte Finland. Förmodligen reste de med någon av bolagen som erbjuder direktflyg London-Rovaniemi. Det går flera flyg om dagen på den rutten med britter som vill träffa tomten. Förmodligen reste de med sin mamma.

Eftersom MZ's barn är svenskar är de också skandinaver.

"Förmodligen", "Förmodligen"..... Du kan gissa hur mycket du vill och orkar.

Inte många rätt i ditt inlägg.....

Som sagt, mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves....
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Citat:
Eftersom MZ's barn är svenskar är de också skandinaver.

"Förmodligen", "Förmodligen"..... Du kan gissa hur mycket du vill och orkar.

Inte många rätt i ditt inlägg.....

Som sagt, mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves....
Du tänker att barnen har svenska rötter och att det gör dem till skandinaver? Kanske mentalt i så fall. Håll fast vid din tro på gudarna så kommer du säkert att förstå.
Citera
Igår, 19:33
Medlem
Citat:

Det här inlägget är bland de 10 dummaste inläggen du publicerat här. Det är helt enkelt fantastiskt hur du blandar dig i diskussionen utan att först göra din hemläxa (läs forskningen). Så om inte Ciara J är någon sorts Stålmannen i kvinnlig form och har förmågan att teleportera kropp och själ genom rum och tid, garanterar jag här att hennes rumpa inte har lämnat engelsk mark hela december... och inte heller kommer den att lämna... Och det är upp till dig att hitta informationen om varför.... Lycka till.
Citera
Igår, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är intressant att du spekulerar i att de inte tar i MZ med en tång. För ungefär en månad sedan spelade MZ pingis med sin medgrundare Jonas Björkman på ett välgörenhets evenemang och ställde upp på bild med deltagarna efter avslutat evenemang. Z&B Foundation medgrundare Jonas såg väldigt nöjd ut.

Så ja, det verkar som att dina källor om stiftelsens relation till MZ är, precis som resten av era påståenden, helt felaktiga.

Även Sheannax nämnde ju detta häromdagen, ni har ju ett lite annorlunda beteende uppenbarligen. Först kräver ni fakta och källor på allt men när ni får dem då kan ni tydligen inte ta er till dem.

Det är också intressant att på det där pingisfotot syns inte bara Jonas och MZ, utan även ett par personer som har nära kopplingar till Z&B-stiftelsen. Alla ler tillsammans.
Citera
Igår, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Det här inlägget är bland de 10 dummaste inläggen du publicerat här. Det är helt enkelt fantastiskt hur du blandar dig i diskussionen utan att först göra din hemläxa (läs forskningen). Så om inte Ciara J är någon sorts Stålmannen i kvinnlig form och har förmågan att teleportera kropp och själ genom rum och tid, garanterar jag här att hennes rumpa inte har lämnat engelsk mark hela december... och inte heller kommer den att lämna... Och det är upp till dig att hitta informationen om varför.... Lycka till.
Det är rent löjligt med era påståenden som sedan alla andra måste hitta belägg för. Tror du att jag kommer ägna en endaste sekund för att försöka bedöma sanningshalten på ditt inlägg? Glöm det, du överskattar din betydelse väldigt mycket.
Citera
Igår, 19:45
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj

....Och jag kan garantera dig att Måns rumpa inte har varit i Kenya eller Rovaniemi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in