Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Ja, lite märkligt är det allt.
Jag har iof fått ett rykte till mig att mördaren är anmäld av mamman för ett brott och att mördarens ärende till fastigheten var att få mamman att återta denna anmälan.
Rimmar väl dåligt med polisens uttalande att de inte känner till någon koppling så det är kanske bara ett illasinnat rykte.
Ja någon tidigare ytlig kontakt har med stor sannolikhet förekommit mellan GM och BO eller dennes barn för jag tror inte på slumpen även om den kan finnas, ingen glömmer väl morden på äldre paret i Mantorp eller t.ex. knivdåden i Linköping som löstes med DNA.
Vad jag förstått har hon ett yrke där hon möter mycket folk och där kan det bli konflikt med kunder som ibland kan även leda till att länsman tillkallas, hot mot butikspersonal sker ibland. Det kan även vara någon anmälan som berör barnen kontra GM tidigare och en sådan utredning är i sin linda.
Om något ovanstående skulle var anledning till GM's oväntade besök så tror jag på det senare, det är något som berör någon av hemmavarande barnen och är av allvarlig karaktär, de är ju minderåriga.
Detta är givetvis spekulationer men någon form av kontakt har förevarit innan han landade på just denna adress.