2025-12-26, 14:40
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4RR4845

Är det bara i Sverige man får gå runt i potentiellt veckor innan de publicerar vem som ligger bakom i sådana här fall?

Stämmer inte alls.

Det är lögn.
Citera
2025-12-26, 14:41
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Han säger ju att polisen känner till GM sedan tidigare, inte att offren gör det.

Han säger: det finns en viss kännedom om honom. Mycket märkligt och suspekt uttalande. Att inte reportern försöker få svar på vad viss kännedom betyder är svagt.

Kan vara som du säger.
Citera
2025-12-26, 14:44
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Route67
En man i 25-årsåldern dog enligt artikeln.
En man i 35-årsåldern är misstänkt för grov vårdslöshet och drograttfylla.
Skulle den 35 åringen bo på samma gata som den 55 åriga kvinnan?
Citera
2025-12-26, 14:46
Medlem
Direkt det allra första jag hörde om detta dåd (brutalt mördad oskyldig kvinna, GM så aggressiv och besinningslös att skjuten till döds av svensk polis) misstänkte jag fördomsfullt ännu ett dåd av en livsfarlig invandrare.

Som vanligt verkar det stämma även denna gång.
Citat:
Ursprungligen postat av NeverForgetKirk
Säg inte att det är ännu ett invandrarrelaterat mord på oskyldig svensk kvinna
Tydligen ska varenda svensk drabbas eller se detta vansinne på nära håll innan någon vågar säga ifrån.

Men kanske inte ens det räcker i den pågående Orwellska värdegrunds-masspsykosen.

Men finns någon helt säker källa på vem som är GM ännu?

Tyvärr är fördomarna på flashback nästan alltid sanna.
Citera
2025-12-26, 14:47
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanibrallan
Ryktet som går hos bekanta till BO.
Han gick till fel hus, påtänd. Skulle knäppa han som mördade hans kompis för några dagar sedan. (Bilolyckan 97:an)
Blir intressant att se om det stämmer, isåfall är det en otroligt slumpmässig och bisarr händelse. Fy faan..
Citera
2025-12-26, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Han säger ju att polisen känner till GM sedan tidigare, inte att offren gör det.
Det har du faktiskt rätt i när jag lyssnade mer noggrannt nu.
Citera
2025-12-26, 14:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neger-apan
Men finns någon helt säker källa på vem som är GM ännu?

Nej!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Blir intressant att se om det stämmer, isåfall är det en otroligt slumpmässig och bisarr händelse. Fy faan..

Men nä. Offret i bilolyckan och nya påstådda mgm hade inget med varandra att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller

Låter som ett påhittat rykte. Och knäppa nån utan skjutvapen blir ju svårt..och som hämnd för en bilolycka… mja….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Sluta kasta ur er omaskade namn utan relevans.
Vad får er att tro att den här sista stackaren som blivit uthängd har med detta att göra?

Hämnd för ngn bilolycka? Skärp er nu.
Kom med bättre info själv om du har någon.

Här finns ibland folk med insiderinformation som vill förbli anonyma och inte vill ge röjande information.
Citera
2025-12-26, 14:52
Medlem
Route67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Skulle den 35 åringen bo på samma gata som den 55 åriga kvinnan?
Vet it.
Stod i artikeln att en 35-åring var misstänkt och då kollade jag om det fanns ngn på den gatan.

I huset brevid finns en 35-årig kvinna.
Så ok, jag antog att den som nämndes i artikeln var en man.

Men ok. Om det är en kvinna som är misstänkt för grov vårdslöshet/drograttfylla
OCH
den som omkom var vän med MGM så finns det en logisk förklaring

OM kvinnan i grannhuset var involverad i dödsolyckan.
Citera
2025-12-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Ok - men DU, psykologerna, beteendevetarna, polisen OCH journalisterna satt på läktaren och begrep inte ett skit när hela landet förvandlades till ett gängkriminellt ghetto där ingen går säker och bilar och trappuppgångar sprängs på löpande band samt en hel familj kan utraderas på ett ögonblick av någon psykotisk neger som just fått ett utvisningsbesked.

Det är nog ingen som vänder sig till ER för att få svar längre.

Av naturliga skäl.

Jag känner mig tvungen att upplysa dig om att Polisen är de enda som kan och får utreda brott. Rättsväsendet är den instans som utdömer påföljd och att du nu har gått från att diskutera det enskilda fallet till att försöka torgföra att hela samhället konspirerar mot dig och dina åsiktsfränder.

Jag är inte psykolog men jag är ganska säker på att sådan paranoia inte är ett sundhetstecken.

För övrigt har du ingen aning om vad jag tycker om invandringen eller något annat. Jag har diskuterat påståenden som gjorts och som bevisligen inte stämmer. Exempelvis när du själv påstod något som du sedan tog tillbaka i inlägget direkt efter.

God fortsättning på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in