2025-12-25, 23:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
När det gäller våld mot kvinnor i deras hem så ja, då är det oftast ngn som är bekant för henne.

Det där är ju bara feministisk propaganda, som om män som utsätts för våld i sitt hem skulle bli det av obekanta.
Citera
2025-12-25, 23:21
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
NEJ polisen skrev tidigare idag att de då inte kände till någon koppling men jobbade på att hitta en eventuell sådan

Ja och därmed finns det ingen känd koppling. Det kanske dyker upp nån, men vi kan ju bara utgå från det vi vet.

Så här långt är det knappast ens fastställt att han har mördat kvinnan. Utredningen lär ta månader.

Det här är ett diskussionsforum och om spekulationer var förbjudna, så skulle det inte bli nån diskussion.
Senast redigerad av fernebo 2025-12-25 kl. 23:40.
Citera
2025-12-25, 23:23
Medlem
Route67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Läs igen!

11.56 är det initiala pressmeddelandet. Det är uppdaterat flera gånger sedan dess. Uppgiften om att anhöriga är underrättade skedde EJ 11.56 utan vid senare uppdatering från polisen (men som ett tillägg i befintligt pressmeddelande).
Tack! Missade det.
Citera
2025-12-25, 23:24
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
risken o träffa gisslan äre väll jävligt dumt det står till bra du har sett för mkt film kanse? forsätt gissa va jag syfta på

han vart skjuten vid dörröppningen så gisslan va inte där antar jag annrs skulle dom inte skjutit
Nej, jag har sett väldigt många kroppskamerafilmer från amerikansk polis. De skjuter alltid när nån står och håller gisslan under kniv eller pistolhot med lyckat resultat.
Citera
2025-12-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
Namn ?

Ej något jag vill gå ut med då jag endast hört på ryktesväg
Citera
2025-12-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Ja och därmed finns det ingen känd koppling. Det kanske dyker upp nån, men vi kan ju bara utgå från det vi vet.

Så här långt är det knappast ens fastställt att han har mördat kvinnan. Utredningen lär ta månader.

Det här är ett diskussionsforum och om spekulationer var förbjudna, så skulle det inte bli nån diskussion.

Jag förstår ärligt talat inte vad du är upprörd över och du har fortfarande inte utvecklat vad det är DU tror har hänt.

Det är nåt som skaver med dina aggressiva machoinlägg! Varför är du så arg?
Tror dock polisen har en ganska klar bild eftersom där är två överlevare. Men eftersom GM är död kommer vi få begränsad information om utredningen. Alltså ingen FUP.
Citera
2025-12-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Inte pojkvän

Inget jag är bekant med, är 6 års ålderskillnad så det låter inte troligt men absolut inte omöjligt
Citera
2025-12-25, 23:27
Medlem
Det var ju nån i tråden som skrev tidigare att GM och BO jobbade ihop.
Ingen som vet nåt om det kan stämma?
Citera
2025-12-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kossansomgibbar123
Ej något jag vill gå ut med då jag endast hört på ryktesväg

Fattar, har också hört ett namn med liknande bakgrund florera lite mest nyfiken vart röken kommer ifrån
Citera
2025-12-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det var ju nån i tråden som skrev tidigare att GM och BO jobbade ihop.
Ingen som vet nåt om det kan stämma?

föga troligt då namn på GM inte är allmänt känt än
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Det är som flera redan skrivit en pojkvän till dottern AI som har dödat mamman Annic* Groth.
*a

Bara massa spekulationer.
Citera
Medlem
rabbithearts avatar
Känns väl mest troligt som någon som är olyckligt kär i den dödade kvinnan och straffar henne och familj för att han inte får henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in