2025-12-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Haha folk slänger ur sig en massa spekulationer utan att bemöda sig att läsa några sidor av denna tråd. Jag ska hjälpa till.
- Ingen känd koppling (teorin om Blocket kan du fortfarande vara aktuell. Men tidigt in i utredningen så det är möjligt att någon avvisad person fått en knäpp.
- GM som är ihjälskjuten av polisen är 20 år, då kan vi glömma nån som är 28år men visst media har haft fel förut men sluta häng ut ”svärsonen”

Min teori är en utländsk medborgare och det grundar jag på att ingen substans eller riktig bra teori kommit om GM vilket jag tänker på en smal umgängeskrets. Sen tycker jag Blocket teorin är intressant.

Mycket mer troligt att det är någon bekant även om polisen inte vill förmedla det.

Konstig relation också mellan F och L.
Citera
2025-12-25, 20:38
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmySixx
Yngsta dottern har någon pojkvän som heter Elias enligt TikTok profil
Bra. Och jag hoppas han inte är i 20-års åldern.
Citera
2025-12-25, 20:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En 16-åring kanske inte alltid vill tala om att hon har en pojkvän sedan någon månad tillbaka. Hon vet att mamman inte skulle bli särskilt förtjust i att träffa honom. När hon kommer hem en dag är pojkvännen där och mycket riktigt.

Hon har en del skarpa synpunkter på det hela. Dottern tar pojkvännen i försvar och tja...

Stod ju att dom inte ska ha någon koppling till varann så antar väl de redan har förhört barnen. Jag tror mer någon galning bara som gått förbi och fått ett infall.
Citera
2025-12-25, 20:39
Medlem
Tr0bler0nes avatar
Kommentar på TikTok:

En afghan på 20+ år. Varit ihop med en av döttrarna 16 år. Mamman skyddade dotter med sin kropp som sköld, å afghanen knivhögg henne. Polis anlände å sköt afghanen direkt på plats. Bröstskott rakt i hjärtat. Avled direkt. Det var en kvinnlig polisman som utförde ingripandet med bravur.
Citera
2025-12-25, 20:40
Medlem
All heder åt polisen. Skjut mer, fråga mindre.
En idiot/skräpmänniska färre ute och springer i samhället bland vanligt folk.
Hade samhället gjort något vettigare tidigare, så hade en människa levt.
Citera
Medlem
Som vanligt 90% trams och skit.
Kan någon, som har hyfsad koll, redogöra för vad som framkommit so far?
Tackar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmySixx
Yngsta dottern har någon pojkvän som heter Eli*s enligt TikTok profil

Hade det varit han så hade det inte stått "ingen känd koppling", så det är nog bäst att lämna stackarn ifred, han har tillräckligt med elände som det är idag.
Citera
2025-12-25, 20:41
Medlem
Jeff.Lebowskis avatar
men för i hela helvete, har ALLA käkat flugsvamp hela julen eftersom spekulationerna för länge sedan gått genom taket, 36 sidor utan ett enda fakta?
jag ber om ursäkt, det blev 44 sidor medan jag skrev mitt inlägg...
Citera
2025-12-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Tackar

2 avlidna 2 skadade
Citera
2025-12-25, 20:42
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0bler0ne
Kommentar på TikTok:

En afghan på 20+ år. Varit ihop med en av döttrarna 16 år. Mamman skyddade dotter med sin kropp som sköld, å afghanen knivhögg henne. Polis anlände å sköt afghanen direkt på plats. Bröstskott rakt i hjärtat. Avled direkt. Det var en kvinnlig polisman som utförde ingripandet med bravur.

Då lär nyheten försvinna ganska snabbt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Tackar
Sök efter inlägg från grevenfb
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Stod ju att dom inte ska ha någon koppling till varann så antar väl de redan har förhört barnen. Jag tror mer någon galning bara som gått förbi och fått ett infall.

Nä. Det stod det inte. Det stod att det var rätt lösa boliner kring det. Inget spikat mao. Kan mycket väl vara en pojkvän till någon av döttrarna. Folk drar ALLTID alldeles för stora säkra slutsatser av polisens uttalanden i tidiga skeenden. Polisen är ALLTID kryptiska innan de fått allt klart för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in