2025-12-25, 20:28
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Tänk om han jagat barnen i flera timmar. Vad fan har hänt egentligen?!
Jag vet inte men det hördes skrik på morgonen, gm har varit inne i huset flera timmar & larm inkom väl strax före 12 så han hade gott om tid därinne.
Varför skulle han behövt jaga barnen?
Citera
2025-12-25, 20:29
Avslutad
Citat:

Jagat i timmar? I ett 89 kvm stort hus? Knappast troligt
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Min gissning: GM är ett psykfall eller knarkare/fyllo. Troligen inte etnisk svensk.
Citera
Medlem
DirtyJobs avatar
Haha folk slänger ur sig en massa spekulationer utan att bemöda sig att läsa några sidor av denna tråd. Jag ska hjälpa till.
- Ingen känd koppling (teorin om Blocket kan du fortfarande vara aktuell. Men tidigt in i utredningen så det är möjligt att någon avvisad person fått en knäpp.
- GM som är ihjälskjuten av polisen är 20 år, då kan vi glömma nån som är 28år men visst media har haft fel förut men sluta häng ut ”svärsonen”

Min teori är en utländsk medborgare och det grundar jag på att ingen substans eller riktig bra teori kommit om GM vilket jag tänker på en smal umgängeskrets. Sen tycker jag Blocket teorin är intressant.
Citera
2025-12-25, 20:30
Medlem
Yngsta dottern har någon pojkvän som heter Elias enligt TikTok profil
Citera
2025-12-25, 20:31
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Varför är det så jävla tyst.
Nån sitter på info.
Vad var signalementet på GM?
Hur har dagens operation från polisens sida sett ut?
Fullt pådrag vid denna insats,tyvärr förblödde BO under tiden men GM fick en riktigt dålig dag han också.
Citera
2025-12-25, 20:31
Avstängd
karlinges avatar
Citat:

Dom låste väl in sig i ett rum?
Citera
2025-12-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Utveckla?
Hörde smällar och skrik. Gjorde ingenting utom att konstatera att hunden blev rädd. Ringde inte ens polisen.
Citera
Medlem
En fråga,

Varför ringde inte personen som hörde skrik till polisen direkt? Jag tolkar det som att personen ringde först långt senare, stämmer det? Kan någon klargöra.
Citera
Medlem
Route67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Haha folk slänger ur sig en massa spekulationer utan att bemöda sig att läsa några sidor av denna tråd. Jag ska hjälpa till.
- Ingen känd koppling (teorin om Blocket kan du fortfarande vara aktuell. Men tidigt in i utredningen så det är möjligt att någon avvisad person fått en knäpp.
- GM som är ihjälskjuten av polisen är 20 år, då kan vi glömma nån som är 28år men visst media har haft fel förut men sluta häng ut ”svärsonen”

Min teori är en utländsk medborgare och det grundar jag på att ingen substans eller riktig bra teori kommit om GM vilket jag tänker på en smal umgängeskrets. Sen tycker jag Blocket teorin är intressant.
Har väl bara framkommit att GM är i 20-årsåldern.
Så 18-27 är innanför.
Citera
2025-12-25, 20:33
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hörde smällar och skrik. Gjorde ingenting utom att konstatera att hunden blev rädd. Ringde inte ens polisen.

Det tystnade ju? Kanske inte lät så illa som ni incels företställer er? Livet är inte som på film
Citera
2025-12-25, 20:33
Medlem
Herregud! Arma kvinna! Tur att aset sköts-hade väl annars varit ute om några år och fortsatt med att förstöra andras liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in