2025-12-25, 20:17
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeBop1
Bor en person, 18 år, på samma gata som dömts för narkotikabrott. Om det nu räknas som man i 20-årsåldern kan det väl vara ett spår om det är en drogutlöst psykos som orsakade detta.

Vet vi om han lever fortfarande, men intressanta uppgifter.
Citera
2025-12-25, 20:18
Medlem
Grannen verkar ju helt kass.
Citera
2025-12-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Vad har vi på Felix?

Ja, inget som indikerar att systerns sambo skulle vara inblandad i alla fall… Eftersom det garanterat skulle framkomma omgående om BO’s vuxna dotters sambo hade dödat och skadat svärmor/svägerskorna…. 🙄 Å därefter dödats av polis…
Har du missat det där med ”ingen känd koppling”….?
Citera
2025-12-25, 20:22
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Grevens sammanfattning
Uppdaterad: 251225

Sammanfattning

Bra sammanfattning och tack för att du tog dig tid.

Undrar dock om det är så smart att skriva ut BOs fulla namn utan att maska när det är obekräftat.

Minns hur tråden om röv Rickard Andersson som sköt på skolan i Örebro blev när folk slängde ur sig namn till höger och vänster. Ett namn blev till en trådsanning, och helt plötsligt satt alla och diskuterade falsk fakta samt falska GMs

Rant over
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsThatSunTzu
eftersom ingen verka veta vem GM är så skulle jag tippa på någon random invandrare från stegra eller liknande
Det verkar vara en hel del problem med det. Fyra mordförsök tidigare denna månad och en annan gång var det en kvinna som hade en man i bara kalsongerna på sin ytterdörr som gått till attack.
Det kan ju ha en koppling till detta som hänt.
Citera
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Ja men precis, du kanske misstolkade det jag skrev men jag är absolut inne på samma spår. Relationen hålls hemlig av uppenbara skäl för att skydda barnen (vilket skulle förklara de initiala uppgifterna som är väldigt intetsägande).

Sen varför han var där från första början - ja, precis som du skriver: kanske svartsjuk, påverkad, känner sig exkluderad, kanske till och med olyckligt KÄR? Och så får han ingen respons på känslorna, känner sig bortglömd och sopad under mattan, tar en näve benzo och bestämmer sig för att åka dit och kaosa.
Ja, jag läste nog för fort…

Av det lilla som framkommit verkar våldet främst varit riktat mot mamman. Han hade timmar på sig att avsluta barnens liv men gjorde det inte. Att sedan stå i ytterdörren när polisen kom var nästan 100% chans för suicide by cop.
Citera
2025-12-25, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Grannen verkar ju helt kass.

Utveckla?
Citera
2025-12-25, 20:24
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl

Av det lilla som framkommit verkar våldet främst varit riktat mot mamman. Han hade timmar på sig att avsluta barnens liv men gjorde det inte. Att sedan stå i ytterdörren när polisen kom var nästan 100% chans för suicide by cop.
Tänk om han jagat barnen i flera timmar. Vad fan har hänt egentligen?!
Citera
2025-12-25, 20:24
Medlem
1-0 till samhället. Polisen borde döda oftare, och snabbare. Ett till stycke ohyra som inte behöver leva, passar bäst i body bag.
Citera
2025-12-25, 20:25
Medlem
Route67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeBop1
Bor en person, 18 år, på samma gata som dömts för narkotikabrott. Om det nu räknas som man i 20-årsåldern kan det väl vara ett spår om det är en drogutlöst psykos som orsakade detta.
Jo, jag såg oxå det. Plus 27-åringen i ett annat hus.
"I 20 årsåldern" är lite luddigt.
Citera
2025-12-25, 20:26
Medlem
Kanske även detta?

Det är nog ett mardrömsscenario för många tonårsföräldrar om dottern kommer hemsläpandes på en 4-5 år äldre mörkhyad muslim med tjocka guldkedjor kring hals och armled.

De flesta skulle nog be en bön och hoppas att mardrömmen fort skulle ta slut. Andra skulle kanske göra som prästen i grannbyn gjorde för snart 30 år sedan. Han kastade ut både muslimen och bönemattan när dottern kom hem över julen och skulle visa upp den nye pojkvännen.
Citera
2025-12-25, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl

Ja, precis. Nä jag börjar tro att det här är mer personligt än vad man kunde tro från början, med mamman i fokus. Jag börjar mer och mer bli övertygad om att BO och GM hade någon relation. Som inte blev besvarad riktigt som GM ville.

Är det ingen som har kikat igenom hennes vänlista på facebook och sett någon misstänkt? Ingen som har sett henne dyka upp på någon dejtingapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in