2025-12-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, ni fascister som inte tycker pedofili/sex med minderåriga är något och tala om.
De pratar som du och kommer aldrig acceptera något endaste bevis.
Inte heller fascismen i administrationen kommer ta donalds till rättegång
Man inser att du verkar gilla pedofili/sex med minderåriga och när man ser att du har inget problem med det och om det är donalds vi pratar om.

Dock vet vi redan att donalds är en pedofil/sex med minderåriga, precis som med Bill.
Varför skyddar du äcklen för?

Snälla du kan inte ens argumentera, jag hatar pedofiler, eller där människor tvingas till sex.

Men när folk sprider falska nyheter, falska bilder och falska storys utan bevis betyder det att det handlar om annat.

Visa konkreta bevis då? Mer än en bild med vuxna Och barn.

Med din retorik kommer pappor med vackra döttrar på stan snart bli attackerade.

Låt mig gissa, är du från vänstern ?
Citera
2025-12-25, 16:51
Medlem
Comitiums avatar
De politiska aspekterna beror naturligtvis på va de har gjort.
Citera
2025-12-25, 16:51
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ut med all smutstvätt så får folk bilda sin egen uppfattning om vem som är korrupt och inte

Ja för fan.

Men journalisterna skevar ju allt så förbannat.
Citera
2025-12-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

Hur i helvete kan det finnas så mycket material kring en kass pedofil och hans medbrottslingar!?

Epstein var nog inte korkad. Det är professionellt insamlat och är knappast gjort för att barnbarnen ska ha något att titta på när de blir gamla. Frågan är nog egentligen om det var hans egen försäkringspremie eller om det finns sponsorer som CIA, MOSSAD eller GRU som "hjälpt till".
Citera
2025-12-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Epstein började inte utredas förrän 2005 när en 14-årig flicka anmälde till den lokala polisen i Palm Beach att hon blivit utsatt för övergrepp av Epstein. Bisarrt nog så gjorde Epstein en deal med åklagaren där han bland annat erkände sexköp av minderårig i utbyte mot åtalsimmunitet för federalt brott och ett låtsasstraff i vad som i praktiken blev drygt ett år, där han under dagtid hade permission från fängelset för att arbeta och potentiellt begå nya övergrepp. Åklagaren är samma person som senare skulle bli minister under Trump. Trådarna kring de figurer som är inblandade i den här härvan är täta.

Okej har du fup på det?
Citera
2025-12-25, 17:36
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Okej har du fup på det?
Har du Google?
Citera
2025-12-25, 17:50
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Okej har du fup på det?

sen första inlägget i tråden tycks du mest fiska efter bilder på unga flickor, dolt i förment ifrågasättande av åtalet mot epstein..
Citera
2025-12-25, 18:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Chuck Schumer!?

Det var det bästa du kunde komma med!?

Gubben är ju till och med ett aber/skämt INOM DET DEMOKRATISKA PARTIET!
Saknar betydelse om Chuck är aber eller skämt, frågan kvarstår och vart denna lista av 10 med konspiratörer till Epstein tog vägen.
Och du valde ge dig på person.

Betyder att du inte vill se denna lista eller vill veta vart den tog vägen?
För finner det lite komiskt att du överger sakfrågan.

SÅ okey, vi säger att Chuck är ett aber/skämt, men listan då på dessa tio namn?
Eller är det för att Chuck är ett aber/skämt som ingen ska få se listorna, förstår liksom inte vad Chucks person har med denna lista och göra.

Vet du ens själv?

Citat:
Snälla du kan inte ens argumentera, jag hatar pedofiler, eller där människor tvingas till sex.

Men när folk sprider falska nyheter, falska bilder och falska storys utan bevis betyder det att det handlar om annat.

Visa konkreta bevis då? Mer än en bild med vuxna Och barn.

Med din retorik kommer pappor med vackra döttrar på stan snart bli attackerade.

Låt mig gissa, är du från vänstern ?
Och ändå så hatar du inte donalds pedofili/sex med minderåriga.
För det vi ser dig berätta är att precis ingenting av bilder och bevis kommer du någonsin acceptera, och det betyder också att du har inget emot om donalds är pedofil/sex med minderåriga.

Finns inget häger eller vänster i pedofili/sex med minderåriga, även om det är mer frekvent i R-partiet, för alla pedofiler/sex med minderåriga är äckel och ska hanteras och vilket parti de är i är betydelselöst, gå efter kräken bara.
Men tydligen inte donalds.

Det är din retorik som gör att folk kanske börjar inbilla sig lite pedofili/sex med minderåriga är inget att prata om och okey att göra, jag kommer aldrig anse det okey oavsett vem det är.(Dock inte du, du har exkluderat donalds och totalvägrar acceptera bevis och annat som kommer fram.)

Hur kan du stå bakom ett äckel som donalds ens, men antar det är den kognitiva dissonansen som slår till stenhårt, och där saker som normala människor ogillar svårt, så måste ni gilla det pga det är donalds.
Kanske du är samma som donalds och med tanke på hur oberörd du är över donalds är en pedofil/sex med minderåriga.
Och alla de lager som pekar på samma punkt och sak = pedofili/sex med minderåriga, det berättar endast en sak och det är donalds är en pedofil/sex med minderåriga.
Citera
2025-12-25, 18:14
Medlem
Citat:
Okej har du fup på det?
Du kan visa att du är genuint intresserad genom att själv sätta dig in i grundfakta kring den här härvan.
Citera
2025-12-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Du kan visa att du är genuint intresserad genom att själv sätta dig in i grundfakta kring den här härvan.

Ja ge mig konkreta bevis då?

Jag hittar inget konkret, att män tar foto med kvinnor är inget bevis.
Citera
2025-12-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
500/100 000 x 100 =0,5%.

Är det något mer du behöver hjälp med? Knyta skorna?
Va? jag får hjälpa dej " den oduglige herrn på toa tror jag"! men din PA får torka.

Du får faktiskt gå en grundkurs i matematik innan jag ens ids kommentera dina dumheter
Citera
2025-12-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ja ge mig konkreta bevis då?

Jag hittar inget konkret, att män tar foto med kvinnor är inget bevis.
Lider du av ett begåvningshandikapp som gör dig oförmögen att använda google eller chatgpt för att söka reda så information eller vad är det frågan om? Vill du ha tyngre evidens för det som initierade Epsteinutredningen och den uppgörelse som gjordes med åklagaren så kan du läsa utredningen ”Investigation into the U.S. Attorney’s Office for the Southern District of Florida’s Resolution of Its 2006–2008 Federal Criminal Investigation of Jeffrey Epstein and Its Interactions with Victims during the Investigation” från 2020 som ligger på DoJ:s hemsida.
Senast redigerad av pf10 2025-12-25 kl. 19:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in