Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Jag hatar också allt. Haka på oss så blir vi fler, politikerna får en tankeställare och inser att alla inte är indoktrineringsoffer.
Våga vägra rösta på de verkliga bidragstagarna.

Det är det dummaste man kan göra.

Kasta aldrig bort din röst.
Citera
2025-12-25, 18:22
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Det är det dummaste man kan göra.

Kasta aldrig bort din röst.

Jag föraktar samtliga av de 8 riksdagspartierna som bedriver lekstuga och framförallt deras ledare.
Speciellt clownen som alltid ser förvånad ut.
Kan du utan urvattnade floskler förklara hur jag INTE kastar bort min röst genom att välja något av dessa. Jag lyssnar.

Jag är medveten att det finns partier under spärren också men känner inte att jag har hittat något alternativ ännu i den djungeln heller.
Citera
2025-12-25, 21:29
Medlem
Citat:
Jag föraktar samtliga av de 8 riksdagspartierna som bedriver lekstuga och framförallt deras ledare.
Speciellt clownen som alltid ser förvånad ut.
Kan du utan urvattnade floskler förklara hur jag INTE kastar bort min röst genom att välja något av dessa. Jag lyssnar.

Jag är medveten att det finns partier under spärren också men känner inte att jag har hittat något alternativ ännu i den djungeln heller.

Genom att INTE rösta och eller engagera dig politiskt lämnar du över makten till lobbyister, nördar, megatöntar och inte minst kulturmarxister.
Citera
2025-12-25, 22:15
Medlem
SlagenSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockenutanarmar
Om du vill rösta mot SD är det bästa du kan göra att rösta på MP, då mp har störst chans att åka under spärren.

Japp så är det, mp hatar sd mer än centern. Det är ett slag i ansiktet om du röstar på dom.

Fast är du mer extrem blir det Nyans.

/SS
Citera
2025-12-26, 22:23
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Jag hatar Sverigedemokraterna och undrar hur jag lämpligast taktikröstar mot dem nästa val.

Jag brukar inte rösta alls då jag hatar alla politiker och partier men vill verkligen sabotera för just SD.

Måste jag rösta på ett riksdagsparti om jag vill orsaka mest skada för SD?

Jag hatar verkligen S, V och MP!

Eller går det lika bra att rösta på något obskyrt litet parti som inte kommer över spärren?

Eller är det t.o.m. så att om jag lägger min röst på ett parti som ej når över spärren så påverkar det inte alls eller t.o.m. hjälper SD?

Du röstar på Nyans förstås. Då förstör du för alla partier i riksdagen eftersom detta parti är emot alla partier som är demokratiskt valda. Partiet vill införa islamistisk diktatur och avrätta alla som opponerar sig mot dom. Gillar du inte detta röstar du på SD eftersom de står längst ifrån dem.
Citera
2025-12-27, 08:03
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Genom att INTE rösta och eller engagera dig politiskt lämnar du över makten till lobbyister, nördar, megatöntar och inte minst kulturmarxister.

Hur vet du det? Har du varit med om detta i ett tidigare liv? Varken du eller jag kan förutspå framtiden.
Töntarna och meganördarna? Vilka fan är det? Jag ville inte höra på floskler men fick ändå göra det.
Senast redigerad av Donaldstrumpet 2025-12-27 kl. 08:07.
Citera
2025-12-27, 08:46
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Du röstar på Nyans förstås. Då förstör du för alla partier i riksdagen eftersom detta parti är emot alla partier som är demokratiskt valda. Partiet vill införa islamistisk diktatur och avrätta alla som opponerar sig mot dom. Gillar du inte detta röstar du på SD eftersom de står längst ifrån dem.

Nu inledde ju KallePigg med att han hatar SD och ändå uppmanar du honom att rösta på dessa bonnläppar. Hur tänker du nu?
Citera
2025-12-27, 23:08
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Nu inledde ju KallePigg med att han hatar SD och ändå uppmanar du honom att rösta på dessa bonnläppar. Hur tänker du nu?

Ibland måste man göra saker man inte gillar för att uppnå saker man vill. Det beror helt på vilket samhälle TS vill leva i. SD är en garant i invandringspolitiken och kriminalpolitiken. Tyvärr har SD blivit alldeles för mesiga och politiskt korrekta på senare tid och de har behövt kompromissa alldeles för mycket. Men det är ju klart. Vill han att förfallet ska gå fortare så är det bara att rösta på vänstern, vilket parti är skit samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in