2025-12-25, 15:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Så jag är hjärntvättad för jag tycker det är äckligt med en 40 åring som sätter på ett barn?
Ditt nick säger allt om ditt PK tänk
Citera
2025-12-25, 15:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Dvs ETT BARN.

Vilka fantastiska exempel, verkligen. En 15åring får inte rösta, köra bil, köpa alkohol, jobba heltid eller ta banklån. Eftersom det är ETT BARN.

En totalt godtycklig siffra, tycker gott myndighetsåldern kan höjas till 20. Vad du och resten av pedofilena ignorerar är dock de närmast gigantiska stegen i mental utveckling och mognad som sker mellan 15 och 18.

Du, lilla bubben, jag skiter fullständigt i din och alla andra pedofilers gråtrunk över skillnaden mellan pedofili och hebefili. Det är enbart ni pedofila äckel som gnäller om den distinktionen för att försöka framstå som mindre degenererade kräk när ni sitter och trånar efter småtjejer som ser ut som, beter sig som och tänker som barn.

Du vet att man inte går från barn till vuxen biologiskt sätt över en natt va? Det finns ett mellanting som heter tonåring och tonåringar ser inte ut som barn.

Nej men den får göra allt det jag rabblade upp + fram tills nu själva bestämma vem de vill ha sex med. Så har det varit i alla tider och det har fungerat hur bra som helst.

Du kanske tycker det är en godtycklig siffra, men alla andra white knights i tråden prisar ju siffran 18 som om den vore gudomlig. Du svarade för övrigt inte på min andra fråga.

Nej. Det är inte bara vi. Psykiatrin, ordböcker osv gör också skillnad på de två begreppen. Det slås också fast att dragningen ska vara starkare mot barn/tonåringar än mot vuxna för att man ska kunna klassas som pedofil/hebefil. Riktiga pedofiler är inte intresserade av 15-åringar.
Citera
2025-12-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
För att du tycker att en fysisk utvecklad ung kvinna inte är kapabel att bestämma över sitt eget sexliv ja det gör dig ganska hjärntvättad det stämmer. Ditt användarnamn dessutom förklarar ännu mer hur hjärntvättad, godtrogen du är mot staten. Du tror att Putin är boven? Han är bara syndabock.

Precis så. Hon var inte ens kapabel att betala resan till Sverige.
Citera
2025-12-25, 15:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jag förstår inte problemet här? Är det ömsesidigt och flickan tycker om mannen genuint, varför inte?

Problemet är inte åldern på flickan eller mannen. Problemet är mannen som tydligen inte är en bra man.

Flickan ta inte skada av åldern men av människan.
Ännu ett skitbra inlägg!
Citera
2025-12-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Allt beror väl på hur han ser ut, är han en fet skallig man så är det väl uppenbart att det bara har varit en överenskommelse. Är han däremot vältränad, framgångsrik mm stilig för sin ålder så finns det en chans att hon faktiskt tyckte om honom lika mycket som han tyckte om henne. Vad är ens felet här?

Felet är att utnyttjar ett barn. Hur han ser ut har inget med saken att göra.
Citera
2025-12-25, 15:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Han knullade henne, eller hur? Vad kallar du det?
Vad svarade du på jag har glömt vad jag skrev?
Citera
2025-12-25, 15:57
Medlem
ducells avatar
[quote=Galejan|93812632]
Ett offerlöst moralbrott skapat av en feminiserad rättsstat som hatar manlig sexualitet.

Vi får hoppas att hovrätten gör processen kort med den här tramslagen, för annars blir byxmyndighetsåldern snart 18. Och sedan 21. 25… Snart är det ett brott att överhuvudtaget titta på någon under 45. Precis vad feminsimen vill ha nu när den är gammal och barnlös och hänvisad till katter och lådvin.
[/QUOTE

Och jag trodde det var 18 års ålder här...jävla stolpskott!! Hoppas du växer till dej innan du får lägga en röstsedel i lådan!!
Citera
2025-12-25, 16:01
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du vet att man inte går från barn till vuxen biologiskt sätt över en natt va? Det finns ett mellanting som heter tonåring och tonåringar ser inte ut som barn.

Tonåringar är barn. Fysisk, mentalt likväl som legalt. Ditt pedofilargument är inte vatten värt.

Citat:
Nej men den får göra allt det jag rabblade upp + fram tills nu själva bestämma vem de vill ha sex med. Så har det varit i alla tider och det har fungerat hur bra som helst.

Det du rabblade upp stärker inte ditt case, tvärtom. Vuxna har ingen djävla business i att ligga med barn, få in det i din trånga lilla degskalle.

Citat:
Du kanske tycker det är en godtycklig siffra, men alla andra white knights i tråden prisar ju siffran 18 som om den vore gudomlig. Du svarade för övrigt inte på min andra fråga.

"White knight", vilken djävla överraskning att du är en arketypisk incelnolla som slänger dig med losertermer från den rövknullade manosfären, som vanligt hittar man pedofilerna i det råtthålet av mongoloider som aldrig kan få en kvinna.

Citat:
Nej. Det är inte bara vi. Psykiatrin, ordböcker osv gör också skillnad på de två begreppen. Det slås också fast att dragningen ska vara starkare mot barn/tonåringar än mot vuxna för att man ska kunna klassas som pedofil/hebefil. Riktiga pedofiler är inte intresserade av 15-åringar.

Det vanliga pedofilförsvaret. Ingen bryr sig om ditt patetiska försök till att blanda bort korten. Du är en degenererad pedofil som vill knulla barn.
Citera
2025-12-25, 16:02
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ducell
Och jag trodde det var 18 års ålder här...jävla stolpskott!! Hoppas du växer till dej innan du får lägga en röstsedel i lådan!!
Du menar för att jag gör en annan bedömning av domen än du?
Citera
2025-12-25, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
Ditt nick säger allt om ditt PK tänk

Knappast, hade du läst resten av mina inlägg hade du insett hur fel du har, jag kritiserar ofta sexual mål och att folk döms utan bevis, det gör dock inte att jag har sympatier för en 40 åring som är så desperat att han drar hem småglin och betalar tågbiljett och allt han är skämmig det borde du också fatta
Citera
2025-12-25, 16:51
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Hon må vara byxmyndig enligt lagen, men för en normal vuxen är hon helt självklart fortfarande ett barn.
Lätt att tänka så till dess du står framför en lång kvinna med både röv och stora tuttar och du inser att hon har fler kvinnliga attribut än de flesta av dina jämngamla.
Citera
2025-12-25, 17:04
Medlem
nidbilds avatar
Haha en svensk, bevis tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in