2025-12-25, 00:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Mentalt outvecklad. Alla 15-åringar är långt ifrån mentalt färdigutvecklade, det är nämligen biologiskt/neurologiskt omöjligt.

Så människor skall vänta tills de är fullt, mentalt utvecklade innan de har sex? Det är då mellan 25-30 år...
Citera
2025-12-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Har du slagit huvudet? Vad vill en 40 årig man med ett barn? Kan berätta att jag likt de flesta män jag känner skulle aldrig ens tänka tanken att ligga med den. Ett barn.

Kan det vara att så att säga detta publikt är ytterst stigmatiserat? Tror du verkligen dina kompisar skulle säga detta ens till dig när de vet vilka känslostormar detta skulle uppbära?
Citera
2025-12-25, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Barn? Hon är byxmyndig. Vad en fyrtioårig man vill med henne? Knulla henne naturligtvis. Tjejer är som allra bäst mellan 15-24, innan the wear and tear börjar synas och antalet tatueringar byggs på. En sjuttonåring är som ett färskt Granny Smith-äpple.

Som sagt, ett offerlöst brott. Att du och dina manliga vänner påstår er tända på gamla tanter är bara läpparnas bekännelser. Hade ni fått chansen att slicka en tonåring i rumpan hade ni gjort det ifall ingen fått veta. Ljug inte. Men just här och nu är det stigmatiserat att erkänna att man föredrar unga fräscha fertila tjejer framför gamla sönderknullade bymadrasser.

Hear yea, hear yea! Kudos!
Citera
2025-12-25, 00:27
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Ja. Även om det låter för dom aldra flesta som en riktigt konstig grej. Jag tror det mest "normala" är att en könsmognad ska börja blomma. Då utvecklas en lust av naturen.

Sen finns det ju lika många andra exempel, där människor utnyttjar andra människor till sex beroende på faktorer som inte alltid anses vara så moraliskt rent.

Men vi är ju programmerade att försvara dom svaga.

Unga och det som fortfarande inte är så erfarna anses ju svaga och av samma anledning som ett lättare byte att utnyttja.

Men många gånger kan nog en betydligt äldre älskare vara en bättre erfarenhet än en moppemusche som ska köra sina senaste moves från sin porrfilm på en brud som ska vara hans försökskanin.

Jag håller alltså inte med dig. Om du inte förstod det.

Ditt inlägg försökte sig på någonting du inte behärskar.

Poängen är att det är lika mycket "moral" inblandat i att vi inte får ha sex med djur eller med lik. Lika mycket som det är att vi inte får ha sex med bebisar. Moralpanik - för vare sig ett djur eller ett lik förstår vad som händer eller att det är fel om de skulle bli våldtagna eller ha en sexuell handling riktat gentemot sig. Men ramarna är där likaväl eftersom alla samhällen och mänskliga grupper behöver ramar och gränser.

Att en femtonåring skulle må bra av en äldre älskare är nog bara något som hör hemma i böckernas värld. Som en slags mystik där en man räddar upp hela situationen och gör allting rätt. Men så fungerar inte verkligheten. Männen i fråga lär sällan ha stabila liv eller psyken.
Senast redigerad av -GG 2025-12-25 kl. 00:32.
Citera
2025-12-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Rent tekniskt kan man lika gärna få våldta bebisar, de minns ju ändå ingenting av det. Och männen som får göra det mår bra av det.

Man kan faktiskt hitta rimliga argumentationer om det mesta utifrån vad man själv skulle kunna tjäna på det.

Enkom att finna på slika meningar tyder på att du är en ytterst perverterad och sjuk människa...
Citera
2025-12-25, 00:28
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Så människor skall vänta tills de är fullt, mentalt utvecklade innan de har sex? Det är då mellan 25-30 år...

Jag hänvisar dig till utvecklingspsykologi och neurologi för att sätta dig in i den mänskliga mognadsprocessen. Där kommer du kanske förstå varför ca 18-års ålder är en rimlig lägstaålder för att exempelvis rösta, ta körkort eller fatta beslut om det ska liggas med en 40-åring eller en 20-åring.
Citera
2025-12-25, 00:30
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Enkom att finna på slika meningar tyder på att du är en ytterst perverterad och sjuk människa...

Och det tyder på att du inte klarar av att följa ett sammanhang eller förstå skriven text.
Citera
2025-12-25, 00:32
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Jag hänvisar dig till utvecklingspsykologi och neurologi för att sätta dig in i den mänskliga mognadsprocessen. Där kommer du kanske förstå varför ca 18-års ålder är en rimlig lägstaålder för att exempelvis rösta, ta körkort eller fatta beslut om det ska liggas med en 40-åring eller en 20-åring.

Nej. Det finns INGET i neurologi eller utvecklingspsykologi som visar varför just arton skulle vara en rimlig lägsta-ålder för sakerna du nämner. Du verkar vara någon efterbliven rabiat feministfitta.
Citera
2025-12-25, 00:34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Men många gånger kan nog en betydligt äldre älskare vara en bättre erfarenhet än en moppemusche som ska köra sina senaste moves från sin porrfilm på en brud som ska vara hans försökskanin.

Citat:
Att en femtonåring skulle må bra av en äldre älskare är nog bara något som hör hemma i böckernas värld. Som en slags mystik där en man räddar upp hela situationen och gör allting rätt. Men så fungerar inte verkligheten. Männen i fråga lär sällan ha stabila liv eller psyken.

Jag har plöjt igenom oräkneliga Dumpen-chattar och det som återkommer OM och OM igen är att pedofilerna använder exakt det fetstilta argumentet här ovan. De ska LÄRA barnen/tonåringen att njuta av att knulla, de ska vara så försiktiga och ta det så varsamt. Det kommer troligen göra lite ont i början men dessa Kama Sutra Masters kommer vara så skickliga med tunga och fingrar att bla bla bla bla.

Jävla idiotidéer.
Citera
2025-12-25, 00:36
Medlem
Citat:

Poängen är att det är lika mycket "moral" inblandat i att vi inte får ha sex med djur eller med lik. Lika mycket som det är att vi inte får ha sex med bebisar. Moralpanik - för vare sig ett djur eller ett lik förstår vad som händer eller att det är fel om de skulle bli våldtagna eller ha en sexuell handling riktat gentemot sig. Men ramarna är där likaväl eftersom alla samhällen och mänskliga grupper behöver ramar och gränser.

Herregud! Har aldrig sett en slik parad av halmgubbar som i detta inlägg - skämtar du nu, eller? Jämför du denna smörja du skriver om med TS?
Citera
2025-12-25, 00:36
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Poängen är att det är lika mycket "moral" inblandat i att vi inte får ha sex med djur eller med lik. Lika mycket som det är att vi inte får ha sex med bebisar. Moralpanik - för vare sig ett djur eller ett lik förstår vad som händer eller att det är fel om de skulle bli våldtagna eller ha en sexuell handling riktat gentemot dem. Men ramarna är där likaväl eftersom alla samhällen och mänskliga grupper behöver ramar och gränser.

Att en femtonåring skulle må bra av äldre älskare är nog bara något som hör hemma i böckernas värld. Som en slags mystik där en man räddar upp hela situationen och gör allting rätt. Men så fungerar inte verkligheten. Männen i fråga lär sällan ha stabila liv eller psyken.

Jag söker inte efter ditt medhåll. Jag säger bara min egna mening som kommer ifrån mitt egna huvud.

Sen om du tycker jag är sjuk eller inte det lämnar jag upp till dig själv att tänka fritt om.

Vi skapar ju vår egen verklighet utifrån, fantasier, lust och begär och såklart utifrån dess lagar som vi ofta i majoritet kommit fram till att det är den rätta vägen att gå.

Så vi får i vissa fall kuva oss och göra det omgivningen tror sig veta bäst om.

Men kan en 15 årig kille eller flicka ha sex med en jämnårig, då är det väl inget som säger att han eller hon även kan ha sex med en betydligt äldre.

Principen är densamma.
Citera
2025-12-25, 00:37
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Jag har plöjt igenom oräkneliga Dumpen-chattar och det som återkommer OM och OM igen är att pedofilerna använder exakt det fetstilta argumentet här ovan. De ska LÄRA barnen/tonåringen att njuta av att knulla, de ska vara så försiktiga och ta det så varsamt. Det kommer troligen göra lite ont i början men dessa Kama Sutra Masters kommer vara så skickliga med tunga och fingrar att bla bla bla bla.

Jävla idiotidéer.

Jag snackar inte om pedofili. Jag pratar om sex inom lagens regelverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in