2025-12-24, 23:35
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Omogna kan jag köpa, men outvecklade?

Mentalt outvecklad. Alla 15-åringar är långt ifrån mentalt färdigutvecklade, det är nämligen biologiskt/neurologiskt omöjligt.
Citera
2025-12-24, 23:43
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Du får fantisera om precis vad du vill. Tråden handlar inte om fantasier utan en rutten 40-åring som ansåg att det var rätt och rimligt att ligga med en 15-åring. Det fanns inte ett enda rätt där och om han hade varit NORMAL så hade han inte gått längre än att ligga i sin ensamhet, tårögt runkandes över alla tonåringar han inte ska ligga med eftersom han är gubbe.

Haha, ja där ser man! Du har INGA svar alls på mina adekvata frågor utan kommer enkom med moralism och känsloargument... Du låter som en gråtmild vänsterpartist, men jag vet att du är långt åt höger...

Vad med att 15-åringen valde att ha sex med 40-åringen? "Min kropp, mitt val"...

Var ALLA bönder pedofiler förr i tiden då de avlade barn med unga tonårsflickor?
Citera
2025-12-24, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Mentalt outvecklad. Alla 15-åringar är långt ifrån mentalt färdigutvecklade, det är nämligen biologiskt/neurologiskt omöjligt.
Men väldigt många kommer inte längre i sin mentala utveckling än när de var 15. Skall de aldrig få ha sexuella relationer? Det finns ganska gott om män i medelåldern som inte har kommit förbi Eddie Meduza-åldern. Och min egen svärmor som är nästan 90 är mentalt fortfarande en fjortis.
Citera
2025-12-24, 23:51
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ett offerlöst moralbrott skapat av en feminiserad rättsstat som hatar manlig sexualitet.

Vi får hoppas att hovrätten gör processen kort med den här tramslagen, för annars blir byxmyndighetsåldern snart 18. Och sedan 21. 25… Snart är det ett brott att överhuvudtaget titta på någon under 45. Precis vad feminsimen vill ha nu när den är gammal och barnlös och hänvisad till katter och lådvin.

Har du slagit huvudet? Vad vill en 40 årig man med ett barn? Kan berätta att jag likt de flesta män jag känner skulle aldrig ens tänka tanken att ligga med den. Ett barn.
Citera
2025-12-24, 23:52
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Och du har säkerligen enkom sexuella fantasier som innefattar allt som ligger inom lagens råmärken... Det handlar alltså om en siffra (åldern) för dig? Vilken ålder anser du vara okey för en man, eller kvinna, vara för att ligga med en 15-åring? Samhällsordningar och lagar skiftar hela tiden - vad med om dessa förändras, skulle det då vara okey för dig, eller vad är det egentligen som gör att du motsätter dig att en 15-åring kan tänka sig knulla med en äldre person för att denne enkom är kåt och villig? Moral, månne? En moral som också skiftar med samhällsordningen och över tid... Anser du att alla män som knullade 15-åringar och yngre förr i tiden och gjorde dem med barn, i Sverige (bondesamhället), var pedofiler - eller är det månne så att det var en tidsordning som var adekvat då?

Så du tycker en 1åring är ok? Nähä. Då så.
Citera
2025-12-24, 23:56
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Så du tycker en 1åring är ok? Nähä. Då så.

Hmm, är du en idiot? Hur kunde du läsa in något slikt i mina inlägg, din amöba? Nähä. Då så, mongo!
Citera
2025-12-24, 23:56
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Har du slagit huvudet? Vad vill en 40 årig man med ett barn? Kan berätta att jag likt de flesta män jag känner skulle aldrig ens tänka tanken att ligga med den. Ett barn.
Barn? Hon är byxmyndig. Vad en fyrtioårig man vill med henne? Knulla henne naturligtvis. Tjejer är som allra bäst mellan 15-24, innan the wear and tear börjar synas och antalet tatueringar byggs på. En sjuttonåring är som ett färskt Granny Smith-äpple.

Som sagt, ett offerlöst brott. Att du och dina manliga vänner påstår er tända på gamla tanter är bara läpparnas bekännelser. Hade ni fått chansen att slicka en tonåring i rumpan hade ni gjort det ifall ingen fått veta. Ljug inte. Men just här och nu är det stigmatiserat att erkänna att man föredrar unga fräscha fertila tjejer framför gamla sönderknullade bymadrasser.
Citera
2025-12-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
Blir man inte kåt och vill knulla en snygg 15-åring är man antingen bög eller impotent.

När jag växte upp var tjejerna 13 och upp och dom var med oss som hade bil, båt eller hade fest

En dag blir du dömd
Citera
2025-12-25, 00:09
Medlem
Majsmannen2s avatar
Oavsett vart åldern för att knulla blir satt så kommer det alltid finnas dom som har åsikter om människor som ligger precis på gränsen innanför lagen.

Vi bildar oftast vår moraliska uppfattning utifrån vad samhället bestämmer att vi ska tycka.

Vi människor gillar ju att sätta upp gränser. För vi tror oss veta bäst om vad andra människor mår bra av och inte mår bra av.

Tänk om vi inte räknade dagar och år. Hur hade vi satt våra gränser då?
Citera
2025-12-25, 00:12
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Oavsett vart åldern för att knulla blir satt så kommer det alltid finnas dom som har åsikter om människor som ligger precis på gränsen innanför lagen.

Vi bildar oftast vår moraliska uppfattning utifrån vad samhället bestämmer att vi ska tycka.

Vi människor gillar ju att sätta upp gränser. För vi tror oss veta bäst om vad andra människor mår bra av och inte mår bra av.

Tänk om vi inte räknade dagar och år. Hur hade vi satt våra gränser då?

Rent tekniskt kan man lika gärna få våldta bebisar, de minns ju ändå ingenting av det. Och männen som får göra det mår bra av det.

Man kan faktiskt hitta rimliga argumentationer om det mesta utifrån vad man själv skulle kunna tjäna på det.
Citera
2025-12-25, 00:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, ja där ser man! Du har INGA svar alls på mina adekvata frågor utan kommer enkom med moralism och känsloargument... Du låter som en gråtmild vänsterpartist, men jag vet att du är långt åt höger...
Vad med att 15-åringen valde att ha sex med 40-åringen? "Min kropp, mitt val"...

Jag är meritokrat, alltså höger, inte långt till höger.

Min ståndpunkt baseras på teori, barn och tonåringar ska skyddas från sex med betydligt äldre personer. Det ska finnas en balans gällande mental mognad. Det är som när män som ska föreställa normalbegåvade får för sig att flickor och kvinnor med IF är liggbara, det är exakt lika. IF ska endast ligga med IF. Barn/tonåringar och personer med IF har bristande konsekvenstänk vilket kan innebära att de i olika situationer har svårt att förstå sitt eget bästa, de har svårt att överblicka risker och konsekvenser.

Citat:
Var ALLA bönder pedofiler förr i tiden då de avlade barn med unga tonårsflickor?

Det knullades kreatur hej vilt också, så till den grad att tidelag behövde införas under 1200-talet.

I tråden nedan kan du se följande:

På frågan "Kan ni ha sex med en 15-åring" har endast 54% svarat JA.
933 röster totalt vilket är ett intressant underlag. Jag skriver endast eftersom detta
1. är mansdominerade Flashback och
2. åldersgränsen är från 18 år och i den åldersgruppen finns säkert en och annan som legat med en ish-15-åring.
3. svaren är anonyma
https://www.flashback.org/showthread.php?p=93821835&posted=1#p93821835

46% Flashbackare anser inte att det är självklart att ligga med en 15-åring.
Senast redigerad av Lava 2025-12-25 kl. 00:19.
Citera
2025-12-25, 00:20
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Rent tekniskt kan man lika gärna få våldta bebisar, de minns ju ändå ingenting av det. Och männen som får göra det mår bra av det.

Man kan faktiskt hitta rimliga argumentationer om det mesta utifrån vad man själv skulle kunna tjäna på det.

Ja. Även om det låter för dom aldra flesta som en riktigt konstig grej. Jag tror det mest "normala" är att en könsmognad ska börja blomma. Då utvecklas en lust av naturen.

Sen finns det ju lika många andra exempel, där människor utnyttjar andra människor till sex beroende på faktorer som inte alltid anses vara så moraliskt rent.

Men vi är ju programmerade att försvara dom svaga.

Unga och det som fortfarande inte är så erfarna anses ju svaga och av samma anledning som ett lättare byte att utnyttja.

Men många gånger kan nog en betydligt äldre älskare vara en bättre erfarenhet än en moppemusche som ska köra sina senaste moves från sin porrfilm på en brud som ska vara hans försökskanin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in