Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-24, 20:19
Medlem
Bästa julvärden någonsin.
Citera
2025-12-24, 20:21
Medlem
Hon är så grymt bra. Verkligen skiter i alla översittare.

Något jag hade tyckt varit sjukligt kul är om hon fullkomligt gått bananas där i sändningen. Vad jag förstår är det knappt någon där under inspelningen. Arne skötte hela grejen på egen hand typ, vilket är varför folk gillar den här fyllegrejen på svt.

Om Siw och någon neger finns på plats, så reser hon sig!
-Nu ska ni få höra! Jag fyller ju 89år nästa vecka. Vid den här åldern kan man göra vad sjutton man vill! Därför tillåt mig presentera Jabari från Gahna. Han ska låta mig få suga på 30cm negerkuk. Sen ska vi bjuda på när en pensionärkärring bli tagen i röven! Hoppas ni stannar kvar. Om du just satt på tv:n tycker jag du ska luta dig tillbaka och njuta! Haha! Nu kör vi!
Citera
2025-12-24, 20:22
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Å en av dvärgarna klär ut sig till kines

och kusken på kärran med den sparkande åsnan var en typisk neger....
Citera
2025-12-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StureSventon
Aladåb. Vem har sagt det är för barn? Men ja.

Vem fan äter det
Citera
2025-12-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
och kusken på kärran med den sparkande åsnan var en typisk neger....

Tänkte jag inte på men då har dom missat en del saker. Lite pedovarning på Kalle oxå som springer runt utan byxor
Citera
2025-12-24, 22:05
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tänkte jag inte på men då har dom missat en del saker. Lite pedovarning på Kalle oxå som springer runt utan byxor

Du vet väl att det är Disney själva som har klippt bort några sekvenser från julverkstaden? SVT får inte klippa i Disneys material.
Citera
2025-12-24, 23:15
Medlem
Nån som har koll på hur vilket medelbetyg Aftonbladets läsare gav henne?

Själv såg jag bara de två första + ytterligare ett klipp med Siwan. Jag hade höga förväntningar och tyckte hon presterade aningen sämre än jag på förhand föreställt mig. Att hon råkade(?) blåsa ut ljuset tycker jag inte gjorde något, för hon tände det ju därefter igen. Däremot hade jag gärna sett henne var mer mörkrött klädd. Jag tycker rött hör julen till. Klädseln gör att jag nog ger henne en svag 3:a (av 5).

Annars tycker jag förresten att Astrid Lindgren skulle passa förträffligt bra som julvärd. Dvs när hon fortfarande var i livet.
Citera
2025-12-24, 23:16
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gone.Rogue
Bästa julvärden någonsin.
What? En grå trist tant i rutan. Gäsp.
Citera
2025-12-24, 23:29
Medlem
Blev inte ett dugg överraskad när Siw blåste ut både stickan och ljuset på samma gång, fast min familj blev det. Jag gjorde samma "misstag" en gång när jag var liten i Lucia-tåget och har aldrig glömt den förödmjukelsen, så det ligger alltid i baktanken varje gång jag tänder ett ljus. Såg på en gång att hon gjorde det med flit för att ge ett gott skratt åt alla som tittade.
Citera
2025-12-24, 23:37
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Vem fan äter det
Det är väl klart som tusan att man har en aladåbform hemma! Är det bara Carl-Jan, Edward Blom och jag som upprätthåller den Svenska mattraditionen uppe nuförtiden? Skämmes på er
Era okultiverade svin!
Citera
Igår, 00:05
Medlem
picapicans avatar
Varför säger hon inte att ljuset blåstes ut med flit, istället för att säga att hon trodde det skulle släckas direkt efter hon tänt det?
Citera
Igår, 00:13
Medlem
Hon varbra. Jävligt kul med ljuset 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här